Turun Sanomien artikkeli "Pakko saada muskelit"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Esis
  • Aloitettu Aloitettu
Kerroin mielipiteeni ja siitä kuinka, asiallisia viestejäni on poistettu ja vastapuolen asiattomat jätetty. Sinä voit itkeä näitä juttuja Mikalle tai moderaattoreille, jos on aihetta. Minua ne eivät kiinnosta.

Koita nyt päättää kiinnostaako nuo vai eikä kiinnosta. Perättäisissä viesteissä ensin itket asiaa ja seuraavassa sanot ettei se suo kiinnosta.

Luin hetki sitten nuo kaikki poistetut viestit ja ne oli tosiaan täysin jonninjoutavaa paskanjauhantaa sinulta ja muutamalta muulta. Niiden informaatioarvo tälle ketjulle oli tasan 0. Että aivan turhaan pillität tuostakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lue viestini, niin ymmärrät miksi.
Viimeisen kerran.

Argumentoi kunnolla, nämä sun turhat viestit poistetaan!

Kattokaapa miten tässä tulee käymään. Te kaikki näette nyt miten tämä homma toimii. Presents jatkaa jatkaa ja jatkaa sama virttä ja turhia viestejä. Kun sitten lopulta saa kenkää koko palstalta, löytyy todennäköisesti :SM1: forumilta nillitystä kuoropoikien säestämänä tai sitten Suomi24.fi forumilla miten täällä ei saa sanoa mielipiteitään.

Koita nyt päättää kiinnostaako nuo vai eikä kiinnosta. Perättäisissä viesteissä ensin itket asiaa ja seuraavassa sanot ettei se suo kiinnosta.

Luin hetki sitten nuo kaikki poistetut viestit ja ne oli tosiaan täysin jonninjoutavaa paskanjauhantaa sinulta ja muutamalta muulta. Niiden informaatioarvo tälle ketjulle oli tasan 0. Että aivan turhaan pillität tuostakin.

Mut niihin (=poistetut viestit) oli hyvä vedota niin kauan kun ne ei ollu muiden nähtävissä. Jää mielikuva, että Johnnyn viesteissä on ollut jotain painavaa asiaa, jota ei ole voitu jättää muiden nähtäväksi.

Mut niihin (=poistetut viestit) oli hyvä vedota niin kauan kun ne ei ollu muiden nähtävissä. Jää mielikuva, että Johnnyn viesteissä on ollut jotain painavaa asiaa, jota ei ole voitu jättää muiden nähtäväksi.

Näinpä. Toiset kun oppii vain kantapäänkautta ja parhaimmat tapaukset ei sittenkään. Tätä lukee jo jotta saa nauraa makeasti. Mitään järkeä tässä koko ketjussa ei enää ole vähän aikaan ollut.

Tarkoitin kaverin turhanpäiväisiä tarinoita, ne eivät kiinnosta. Jätetään itkut muille. Seison kirjoituksieni takana, esitin jo kantani näihin viestien poistoihin.

Näinpä. Toiset kun oppii vain kantapäänkautta ja parhaimmat tapaukset ei sittenkään. Tätä lukee jo jotta saa nauraa makeasti. Mitään järkeä tässä koko ketjussa ei enää ole vähän aikaan ollut.

Keskustelu on mennyt paskanjauhamiseksi. Tuntuu, etteivät kaikki edes tiedä mistä keskustelee.

Huhuh.. mikä rähinä !

Kumma juttu miten joku turun sanomien juttu saa veret kiehumaan...

Itse en jutussa suoranaisia asiavirheitä huomannut yhtään. Jos joku sellaisen sieltä löytää. Voi korjata.

Sehän nyt on artikkelista nähtävissä, että jutun sävy oli selvästi yhdensuuntainen.

Huhuh.. mikä rähinä !

Kumma juttu miten joku turun sanomien juttu saa veret kiehumaan...

Itse en jutussa suoranaisia asiavirheitä huomannut yhtään. Jos joku sellaisen sieltä löytää. Voi korjata.

Sehän nyt on artikkelista nähtävissä, että jutun sävy oli selvästi yhdensuuntainen.

+1

Onkohan Pakkotoiston kollektiivinen itsetunto heikoilla kantimilla, kun aina tällasista jutuista saadaan ihan helvetilliset älinät aikaan.

Mitä helvetin väliä sillä on jos joku luulee että lisäravinteet on pahasta? Ei uskoisi jälleenmyyjien liikevaihdon romahtavan tollasista lehtijutuista.

Ja mitä roinayhteyksiin tulee niin jos foorumilla annetaan neuvoja hormonien käytöstä niin eiköhän se roinaleima oo ihan ansaittu.

Harvassa on ne nuoret ihmiset jotka kuvittelee heran olevan horkkaa ja kreatiinin piriä. Taitaa olla ne vanhat käppyrät jotka noin kuvittelee.

Ottamatta pätkääkään kantaa itse aiheeseen niin Johnny on kyllä perustellut kantansa harvinaisen hyvin. En sitten tiedä onko ne perusteluviestit poistettu vai ei, en jaksa kaivaa. Se että on erimieltä asiasta kuin muut, ei tee siitä paskanjauhantaa.

Joo, tämänkin viestin informaatioarvo itse ketjulle on tasan 0, mutta onneksi en ole ainoa joka tähän syyllistyy.

Ottamatta pätkääkään kantaa itse aiheeseen niin Johnny on kyllä perustellut kantansa harvinaisen hyvin. En sitten tiedä onko ne perusteluviestit poistettu vai ei, en jaksa kaivaa. Se että on erimieltä asiasta kuin muut, ei tee siitä paskanjauhantaa.

Joo, tämänkin viestin informaatioarvo itse ketjulle on tasan 0, mutta onneksi en ole ainoa joka tähän syyllistyy.

No mutta onhan tällä foorumilla muitakin kummallisuuksia...

Huumausaineista ei saa puhua. Kilpaileville sivustoille ei saa linkittää. jne...

Nuo poistetut viesti oli tyyliin yhden tai kahden sanan vatauksia johonkin jonninjoutavaan offtopiciin. Mike tossa jo jotain listasikin. Taisi siellä pari yhden hymiön viestiäkin olle joukossa. Joten ei tässä kenenkään perusteluita puolesta tai vastaan ole deletoitu. Se delete-kortti on täysin turha kortti tässä korttipakassa. ;)

Viimeisen kerran.

Argumentoi kunnolla, nämä sun turhat viestit poistetaan!

Kattokaapa miten tässä tulee käymään. Te kaikki näette nyt miten tämä homma toimii. Presents jatkaa jatkaa ja jatkaa sama virttä ja turhia viestejä. Kun sitten lopulta saa kenkää koko palstalta, löytyy todennäköisesti :SM1: forumilta nillitystä kuoropoikien säestämänä tai sitten Suomi24.fi forumilla miten täällä ei saa sanoa mielipiteitään.

Kirjoitin jo tuosta viestien poistosta kaiken mahdollisen. Kuka tätä jatkaa ja missä? Minä itse toivon palstalle suoraselkäisyyttä, rehellisyyttä ja sitä, että jätetään turha jauhaminen. Keskitytään itse asiaan. Sain varoituksen? Et voi olla tosissasi.
Sain varoituksen siitä, että pidän puoliani kirjoituksieni puolesti. Itse toimin täysin asiallisesti ja vastailen välillä tosi ala-arvoisiin kirjoituksiin, niin minulle annetaan varoitus?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom