Treenivyöhön sukunimi Pro-tyyliin!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
52
Tuli tässä tuommoinen ajatus mieleen, että hitsi ku olisi coolia, jos treenivyössä äjöttäisi oma sukunimi isoilla kirjaimilla. Niinku kaikilla ammattilaisilla näyttää olevan.

Oisko jotain vinkkejä, eli mistä ja miten ja millä tavalla voisi sen nimen siihen (nahka)vyöhön kirjailla.

Tuli tässä tuommoinen ajatus mieleen, että hitsi ku olisi coolia, jos treenivyössä äjöttäisi oma sukunimi isoilla kirjaimilla. Niinku kaikilla ammattilaisilla näyttää olevan.

Oisko jotain vinkkejä, eli mistä ja miten ja millä tavalla voisi sen nimen siihen (nahka)vyöhön kirjailla.

Tussilla?:hyper:

Periaatteessa kai jollain vähän hienommalla tussilla vois saada hyvääkin jälkeä aikaiseksi jos vaan sattuu kaveripiiristä vaikka löytymään joku lahjakkaampi tyyppi piirtämisen saralla.

Tekeekös esim. suutarit jotain tollasta hommaa? Josko ne osais siihen nimen väsätä? Siis esim. ommella tai jotain sinnepäin, ei tussata :)

Tartteis varmaan joltain suutarimestarilta käydä tiedustelemassa.

Jos sen yrittäis jollain tussilla väsätä tai sapluunan kanssa spreijata, niin luulis että kuluu aikaa myöten pois.

Tosin tässä asiassa vaikeinta taitaa olla löytää musta treenivyö, johon ei jo jotain tekstiä olisi painettu.

Varmasti joku brodeerausfirma tuollaisen tekisi. Soittele eri firmoja ja vertaa hintoja. Luulisin kyllä olevan suhteessa melko kallista.

Kiitos nopeasta vastauksestasi.

Kas, kun ei tuo ollenkaan tullut itselle mieleen. :(

Tämmösiä vastauksia ei sitten enempää, kiitos. Vaikka perään laitettaisiin satatuhatta hyperhauskaahymiötä.

Ole hyvä ja btw mulla lukee nahkavyössä oma nimi tussilla.
(ilman hymiötä tällä krt, toim huom)

Suunnittele PC:llä sopivalla fontilla nimi tai logo tms. ja leikkele siitä sapluuna sitten ja päälle nahkamaalia. Mustalla nahalla valkoinen näyttää hyvältä. Esim. jenkkiautoharrastajat käyttävät nahkamaaleja auton nahkaosiin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Änkyrä, puhuttiin vyöstä, ei kehonrakennusammattilaisista. Kyllähän tuommoinen kieltämättä vähän pitäisi hymyilemään.

Änkyrä, puhuttiin vyöstä, ei kehonrakennusammattilaisista. Kyllähän tuommoinen kieltämättä vähän pitäisi hymyilemään.

Pitää sen verran korjata, että itsellä se lukee pienellä vyön sisäosassa ja vain sen takia, että jos unohdan sen salille tms, niin mahd. joku mukava tyyppi palauttaa sen mulle.

Oi, hitto!
Nyt on kyl pakko alkaa piirtään nimikirjaimia tjsp. Mulla on vallan pinkki vyö, ni siinä musta toimis aikas upeesti:D

ÄRRÄ

Kiitos ideasta!
Ja mulle nyt varmasti hymähdellään muutenki;)

En minä kyllä ymmärrä mikä siinä naurattais.

No, ei se minua haittaa. Tänäänki joku ensikertalainen näytti hymähtelevän, ku näki meikäläisen pipo päässä salilla. (ja kyllä, luulen, että se pipo sitä hymyilytti, ei meikäläisen olemus :rolleyes: )

Mut kyllä minun vyöhön tulee ihan oikea sukunimi, eikä mikään pakkiksen nimimerkki.

Yks vaihtoehto ois tietysti vaihtaa sukunimeksi esim. vaikka "Fast", ni ei tarttis ite kirjailla.

hunter killer, en mä tuota sun nimenomaista nimijuttua tarkottanut, vaan koko ideaa sinänsä. On siinä ison maailman meininkiä kun oikein oma nimi on teetettynä vyöhön, voi ristus... Voi sitten olla kuin kuuluisampikin isäntä. Kai se riippuu vähän nimestäkin, mutta voisi sitä toisenkin kerran ihmetellä, kun pitää se Ahtiainen tms. siinä vyössä oikein isolla komeilla.

hunter killer, en mä tuota sun nimenomaista nimijuttua tarkottanut, vaan koko ideaa sinänsä. On siinä ison maailman meininkiä kun oikein oma nimi on teetettynä vyöhön, voi ristus... Voi sitten olla kuin kuuluisampikin isäntä. Kai se riippuu vähän nimestäkin, mutta voisi sitä toisenkin kerran ihmetellä, kun pitää se Ahtiainen tms. siinä vyössä oikein isolla komeilla.

Juu no minäkin korjasin vaan sen takia, ettei ihan spedenä pidetä

Suositut

Back
Ylös Bottom