Treenivyöhön sukunimi Pro-tyyliin!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jotkut pistää vyöhön oman nimensä, mutta meikäläinen pyysi siihen Ano Turtiaisen nimmarin. Voi sanoa että on nimmari parhaalta suomalaiselta voimanostajalta, ja se kulkee vielä mukana treenikassissa:thumbs:

sitte radiosta soi musiikki täysillä mut tottakai itellä pitää olla viel mp3 soitin ja napit korvissa, tuskin tulee mitään musiikkia edes, pakko olla myös uudet salihousut, gaspin yyber kallis paita, hienot tossut, vyö kokoaika päällä, rannesiteet joka liikkeessä, ja makkea käyttää myös reidenojennuksissa.

vaikka radio on päällä,niin kyllä mulla on mp3 soitin ja napit korvissa,ja sieltä tulee jopa musiikkiakin,salihousut on joo better bodiesin,ja bb:n paitakin löytyy,tossut on kyllä vanhat,pitää varmaan vittuillakseen vaihtaa uusiin,vyökin löytyy (ei tosin koko ajan päällä,tätä nykyä ainoastaan kyykyn maksimisarjoissa),rannesiteet on joka liikkeessä,yhtään makkea en tunne enkä tee reidenojennusta,olen kai siis :david:

:lol2:
voi viulu,kaikennäköstä :D

E: ja mitä alkuperäseen aiheeseen tulee,ite en laittas,mutta so not,harvoinpa sitä keskittyy lukemaan mitä toisten treenivöissä lukee

en tiedä sitte tollasista vöistä mut mua henk kohtasesti vähän huvittaa katella meijän salilla äijiä jotka pusaa kesälläkin pipo päässä. Ja sinähän pitää vielä lukea joku asenne teksti. Jossain lehdessä olikin loistava kirjoitus että trenditreenaajat pilaavat salit. Näin ainaki täälläpäin.

sitte radiosta soi musiikki täysillä mut tottakai itellä pitää olla viel mp3 soitin ja napit korvissa, tuskin tulee mitään musiikkia edes, pakko olla myös uudet salihousut, gaspin yyber kallis paita, hienot tossut, vyö kokoaika päällä, rannesiteet joka liikkeessä, ja makkea käyttää myös reidenojennuksissa.
Niin käytkö sä sitten salilla treenaamassa vai kattomassa ihmisten vaatteita ja salakuuntemassa että soiko niillä mp3 soittimessa musiikki?

Siis täh? Enkö just itse kirjoittanu, että mullekkin on tulossa kani?
Miksi siis vittuilisin siitä sulle?

Alan vähitellen olla jo sitä mieltä, että sulle on oikeutettuakin nauraa.
Samassa viestissä annat ymmärtää tajuavasi minun puolustavan sinua, tai ainakin ymmärtävän..ja sitten heität provon mun suuntaan?
Ei kait siinä, sovitaan että minä olen se ääliö sitten:david:

Sori hei, unohtu laittaa siihen hyperhymiö perään. Ei ollu provo.

Menee offtopiciks, mut kannattaa sitten varautua siihen, et se kanin perkele syö kaikki sähköjohdot ja sohvat ym. tarpeelliset tavarat, mihin se pääsee hampaineen käsiks.

Niin käytkö sä sitten salilla treenaamassa vai kattomassa ihmisten vaatteita ja salakuuntemassa että soiko niillä mp3 soittimessa musiikki?

Joo, mulla ainakin se mp3 soitin on just sen takia, ettei tartte kuunnella sitä radiosta tulevaa sontaa.

Treenivaatteet nyt on mitä on. Kaikki on tarjouksesta ostettuja, eli ei siis viimisimpiä vermeitä.

Pipo on House of Pain-merkkinen, eli ei asennetekstiä siinä. Samanlainen pipo päässä treenaavat ainakin Johnnie Jackson, Branch Warren ja NGV :worship:

Vyötä käytän nykysin oikeastaan vain kyykätessä, joten ei sitä nimeä kovin usein tartteis naureskella, jos sellaisen joskus saan aikaiseks (luultavasti en).

Ja ettei jäis epäselväks, niin minä EN ole mikään trenditreenaaja. Suht kovaa ainakin omasta mielestä yritän. Olkapäävaivat ovat tosin vaikeuttaneet viimeisen kahden vuoden ajan treenejä.

No huhhuh mitä tilitystä ja haukkumista paikoittain. Mitä ihmeen vikaa siinä on jos haluaa vaikka merkata oman vyönsä? Täällä näyttää vähän kaikkia häiritsevän jos on hieman erillainen. Muistuu jotenkin mieleen yläasteelta meininki ku jengi haukku ku kuuntelin räppiä ja pidin vähän "rennompaa" vaatetusta. Parinvuoden päästä sitte sai ite nauraa ku nämä pilottitakki päällä ja 501 mallin levikset jalassa kävelleet urpot yhtäkki sitten tekivät juuri samoin kuin minä ja mitä olivat haukkuneet naurettavaksi :D Ei se väärin ole jos poikkeaa vähän massasta, kun täällä maailmassa nyt ei vaan sori pojat satu olemaan sitä kultaista keskitietä minkä mukaan kaikkien tulisi toimia. Ja tiedä vaikka nämäkin kritisoijat ite parinvuoden päästä pitäis sellaisia ku enemmän alkais näkyä niitä vöitä ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ideassa ei sinänsä ole mitään pahaa, mutta itse jättäisin nuo nimien laittamiset niille joilla on jo jotain saavutettu.
Vai miltäs näyttäs kun seuraavalla salikerralla olis paikalla 5 jannua joilla komeilee vöissä KEKKONEN, HEIKKINEN, KYLLÖNEN, VIRTANEN ja KORHONEN. Mulle tulis ainakin mieleen ala-aste ja sen ikäiset henkilöt että tavarat tahtoo hukkua niin ne on parempi merkitä omalla nimellä :lol2:

No huhhuh mitä tilitystä ja haukkumista paikoittain. Mitä ihmeen vikaa siinä on jos haluaa vaikka merkata oman vyönsä? Täällä näyttää vähän kaikkia häiritsevän jos on hieman erillainen. Muistuu jotenkin mieleen yläasteelta meininki ku jengi haukku ku kuuntelin räppiä ja pidin vähän "rennompaa" vaatetusta. Parinvuoden päästä sitte sai ite nauraa ku nämä pilottitakki päällä ja 501 mallin levikset jalassa kävelleet urpot yhtäkki sitten tekivät juuri samoin kuin minä ja mitä olivat haukkuneet naurettavaksi :D Ei se väärin ole jos poikkeaa vähän massasta, kun täällä maailmassa nyt ei vaan sori pojat satu olemaan sitä kultaista keskitietä minkä mukaan kaikkien tulisi toimia. Ja tiedä vaikka nämäkin kritisoijat ite parinvuoden päästä pitäis sellaisia ku enemmän alkais näkyä niitä vöitä ;)

Eihän siinä mitään, jos salille mennään vaatteita esittelemään. Elämä on valintoja. Muilla ihmisillä on myös mielipiteitä toisten valinnoista. Näin se menee...

PS: tulipa taas provo :D

Sitähän mä teen siellä. Se älähtää johon....
Niin kai sitten. Onneksi sieltä jalustalta on hyvä katsella alaspäin niitä "treenaajia", kummallisia vässyköitä jotka kehtaa pitää muita kuin rikkinäisiä paskaisia vaatteita. Tai saatika sitten kyseenalaistaa muiden musiikkimaun kuuntelemalla mp3 soitinta.

Suositut

Back
Ylös Bottom