Treenivyöhön sukunimi Pro-tyyliin!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
En minä kyllä ymmärrä mikä siinä naurattais.

No, ei se minua haittaa. Tänäänki joku ensikertalainen näytti hymähtelevän, ku näki meikäläisen pipo päässä salilla. (ja kyllä, luulen, että se pipo sitä hymyilytti, ei meikäläisen olemus :rolleyes: )

Mut kyllä minun vyöhön tulee ihan oikea sukunimi, eikä mikään pakkiksen nimimerkki.

Eipä sillä, ettet saisi pipo päässä treenata, mutta miksi sulla on pipo päässä treenatessa?

Tää mimmi olis kyllä aika karu näky, kaljuna:lol2:
Ehkä oon muutenkin:D

Hah, olen sittenkin spede!
Sorry, en tajunnu et oot nainen...
Repesin itelleni: just kirjotin, että "korjasin itekki ...ettei pidettäs spedenä" jne pari viestiä aiemmin!
Ja nyt tämä:D

Hah, ei saakeli..hoitoon kait se on lähettävä:lol2:

Hah, olen sittenkin spede!
Sorry, en tajunnu et oot nainen...
Repesin itelleni: just kirjotin, että "korjasin itekki ...ettei pidettäs spedenä" jne pari viestiä aiemmin!
Ja nyt tämä:D

Hah, ei saakeli..hoitoon kait se on lähettävä:lol2:

Mä oon täällä yrittäny hillitä repeilyä, ku muu perhe jo nukkuu:lol2:

Ja oikeesti, mistäs täällä nickistä voi tietää sukupuolta. Profiilista mut sit ehkä jo mimmiks huomaa:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jos näät Colemanin tai Rühlin tai ihan kenet tahansa Pron niin nauraisit? Kyllä toi ois aika makee, meikäläiselle tulisi kolmekirjantai.:rolleyes:

Kyllähän Wheeler-tyylinen bling bling-nimi vyössä on saatanan naurettavan näköinen, oli sitten pro tai ei.

Älä tee sitä, Änkkäri, ethän!? :eek:

no joo, eihän toi niin huono idea ole, mä taidan kyllä alkaa tunettaa mun vyötä jotenkin(nimellä), se kun on muutenkin musta, niiin valkoista pitää laittaa kylkeen....

Eipä sillä, ettet saisi pipo päässä treenata, mutta miksi sulla on pipo päässä treenatessa?

Pipo tai huivi, riippuen kumpi sattuu puhtaana olemaan. Sen takia, ettei tule hiukset silmille. Enkä aja kaljua, mulla on ollu kalju kahteenkin eri kertaan. Viimeksi tais olla vuonna 2003, mut sillon tuntu siltä, että kaikilla vastaantulijoillakin oli kalju, joten arvelin kasvattaa takatukan. Ja ei se kaljun ylläpitokaan mitään vaivatonta puuhaa ole, mulla ku sattuu vielä hiukset kasvamaan koko alueella.

Ja kaikille teille, joita ajatus nimestä treenivyössä tai joku muu treenaajan puutteellisuus tai varuste naurattaa:

Naureskelkaa vaan, mutta tehkää se reilusti edessäpäin, eikä luimistellen selän takana.

Naureskelkaa vaan, mutta tehkää se reilusti edessäpäin, eikä luimistellen selän takana.
Tuu samalle salille reenaan niin lupaan leveästi hymyillä, etsä sitä vittuiluksi tajuukkaan, luulet homoksi vaan... :lol2:

Kamoon, jätkä ku 18v kolli teippaamas nimikirjaimia corollan etuoveen :lol2:

Pipo tai huivi, riippuen kumpi sattuu puhtaana olemaan. Sen takia, ettei tule hiukset silmille. Enkä aja kaljua, mulla on ollu kalju kahteenkin eri kertaan. Viimeksi tais olla vuonna 2003, mut sillon tuntu siltä, että kaikilla vastaantulijoillakin oli kalju, joten arvelin kasvattaa takatukan. Ja ei se kaljun ylläpitokaan mitään vaivatonta puuhaa ole, mulla ku sattuu vielä hiukset kasvamaan koko alueella.

Ja kaikille teille, joita ajatus nimestä treenivyössä tai joku muu treenaajan puutteellisuus tai varuste naurattaa:

Kasvaa se mullakin tukka "koko alueelta", ei tässä mitään Pelle Hermanneja olla, muuten kuin älyllisesti.

Siis yhteenveto: haluat nimikirjaimet Pro-tyyliin vyöhön, kalju on kaikilla, joten kasavatit takatukan?öh..no ok, mikäpä minä olen tuomitsemaan.

Vähän sama kuin ite nyt on hankkimassa kania, niin kaikki vittuilee kun se ei oo koira tai kissa...

Ei saa poiketa massasta, muuten ihmiselle nauretaan...no naurakoot:thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom