- Ikä
- 35
Noh en en. Ja ei siihen vyöhön isketä mitään blingi bling kakkaa vaan kuten Colemanillaki. Noh jää vaan Proiden etuoikeideksi tuo.Älä tee sitä, Änkkäri, ethän!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noh en en. Ja ei siihen vyöhön isketä mitään blingi bling kakkaa vaan kuten Colemanillaki. Noh jää vaan Proiden etuoikeideksi tuo.Älä tee sitä, Änkkäri, ethän!?
Kasvaa se mullakin tukka "koko alueelta", ei tässä mitään Pelle Hermanneja olla, muuten kuin älyllisesti.
Siis yhteenveto: haluat nimikirjaimet Pro-tyyliin vyöhön, kalju on kaikilla, joten kasavatit takatukan?öh..no ok, mikäpä minä olen tuomitsemaan.
Vähän sama kuin ite nyt on hankkimassa kania, niin kaikki vittuilee kun se ei oo koira tai kissa...
Tuu samalle salille reenaan niin lupaan leveästi hymyillä, etsä sitä vittuiluksi tajuukkaan, luulet homoksi vaan... :lol2:
Kamoon, jätkä ku 18v kolli teippaamas nimikirjaimia corollan etuoveen :lol2:
Mä en vaa ymmärrä miks pipo? Ennemmin vaikka lippis? Pipossahan tulee helvetin kuumaki?
Lippis se vasta tyhmältä näyttääkin. Mun mielestä.
Ja se, että pipossa tulee helvetin kuuma, on pelkästään hyvä asia. Sen takia yleensä tykkään treenata huppari päällä, et on tarpeeks lämmin.
Noh noh, Jos nimen vyöhön haluut niin eiku pistät vaan. Vittuuko se muille kuuluu, jos ite tykkää. Teen mäkin monia juttuja, mille jengi voi nauraa mutta sou not.En uskalla. :itku:
Tämä taitaa olla niitä tilanteita, ku "motivaatio kirjoittamiseen katosi aika tehokkaasti".
Vähä tuntuu siltä, et jos on jo 34v. ei sais kirjotella mitään. Aikasemmin mua morkattiin, ku kirjottelen pakkometalli-osiolle.
Onneks tuo old-school osio on olemassa.
Kirjoitin tuossa vain omasta puolestani, et minkä takia en halua kaljua. MINUN mielestä se höylääminen oli aika vaivalloista puuhaa. Mulle on ihan se ja sama, onko sulla kalju vai ei.
Joo, älä tuomitse.
Meillä on kani, mut ei siitä oo kukaan vittuillu. Vielä. Varmaan sä keksit siitäkin jotain...
sitte radiosta soi musiikki täysillä mut tottakai itellä pitää olla viel mp3 soitin ja napit korvissa, tuskin tulee mitään musiikkia edes, pakko olla myös uudet salihousut, gaspin yyber kallis paita, hienot tossut, vyö kokoaika päällä, rannesiteet joka liikkeessä, ja makkea käyttää myös reidenojennuksissa.