Treenivyöhön sukunimi Pro-tyyliin!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kasvaa se mullakin tukka "koko alueelta", ei tässä mitään Pelle Hermanneja olla, muuten kuin älyllisesti.

Siis yhteenveto: haluat nimikirjaimet Pro-tyyliin vyöhön, kalju on kaikilla, joten kasavatit takatukan?öh..no ok, mikäpä minä olen tuomitsemaan.

Vähän sama kuin ite nyt on hankkimassa kania, niin kaikki vittuilee kun se ei oo koira tai kissa...

Kirjoitin tuossa vain omasta puolestani, et minkä takia en halua kaljua. MINUN mielestä se höylääminen oli aika vaivalloista puuhaa. Mulle on ihan se ja sama, onko sulla kalju vai ei.

Joo, älä tuomitse.

Meillä on kani, mut ei siitä oo kukaan vittuillu. Vielä. Varmaan sä keksit siitäkin jotain...

Tuu samalle salille reenaan niin lupaan leveästi hymyillä, etsä sitä vittuiluksi tajuukkaan, luulet homoksi vaan... :lol2:

Kamoon, jätkä ku 18v kolli teippaamas nimikirjaimia corollan etuoveen :lol2:

En uskalla. :itku:

Tämä taitaa olla niitä tilanteita, ku "motivaatio kirjoittamiseen katosi aika tehokkaasti".

Vähä tuntuu siltä, et jos on jo 34v. ei sais kirjotella mitään. Aikasemmin mua morkattiin, ku kirjottelen pakkometalli-osiolle.

Onneks tuo old-school osio on olemassa.

Mä olen viettänyt unettomia öitä miettien miten saisin vyöstäni pois ton FAST-tekstin. Se kun mielestäni näytti kornilta. Tämän threadin luettuani se alkoikin tuntumaan yllättävästi vähemmän kornilta. :D Joku pistikin vielä paremmaksi kuin fast.

Älä nyt Metal Heart hajoile siellä. Ei täällä kukaan sun ikääs syrji, mutta tuo nyt vain on vähän tyhmän kuuloinen idea minkä ikäiseltä sankarilta vain.

polttakaa/hiokaa se teksti siihen. ei häviä, ei kulu. hiotun pinnan jos maalaa, nii maalikaa ei irtoo millään.
eriasia sit onko se sen arvosta. mut halunsa kullakin :)

Mä en vaa ymmärrä miks pipo? Ennemmin vaikka lippis? Pipossahan tulee helvetin kuumaki?
Kyllä jos tommosen sukunimellä varustetun vyön näkisin jollain kaverilla ni kyllä hymyilyttäs :D

Kun lippistä ei käytä koskaan muutenkaan? Mieluummin luulovat joujou-tyypiksi kuin amikseksi.:D

Ja siis itekkin nyt tullut pipo käyttöön salilla, juuri koska tökkii perhanan inhottavasti silmiin hiukset. Huiveja voisi ostaa tietty kanssa, se vaan näyttää jo ihan helkkarin...siltä.:rolleyes:

Mä en vaa ymmärrä miks pipo? Ennemmin vaikka lippis? Pipossahan tulee helvetin kuumaki?

Lippis se vasta tyhmältä näyttääkin. Mun mielestä.

Ja se, että pipossa tulee helvetin kuuma, on pelkästään hyvä asia. Sen takia yleensä tykkään treenata huppari päällä, et on tarpeeks lämmin.

Taitaa joillekin olla tuo salilla ¨käyminen¨ ja uusien treenivaatteiden esittely mennä reippaasti ohi kovan reenaamisen! Eihän jumalauta kukaan itseään kunnioittava laita vyöhön näkyville nimeään. Oli PRO-builderi tai TAVALLINEN-jamppa niin minä kyllä nauran.

Tämä on vain minun mielipide asiasta, mutta uskon monen olevan samaa mieltä asiasta. Muistakaa pitää punainen lanka mukana tässä hommassa. (koska on joulu tulossa. ;) )

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Lippis se vasta tyhmältä näyttääkin. Mun mielestä.

Ja se, että pipossa tulee helvetin kuuma, on pelkästään hyvä asia. Sen takia yleensä tykkään treenata huppari päällä, et on tarpeeks lämmin.

Tonttulakki päähän ja kyykkäämään. :joulu3:

En uskalla. :itku:

Tämä taitaa olla niitä tilanteita, ku "motivaatio kirjoittamiseen katosi aika tehokkaasti".

Vähä tuntuu siltä, et jos on jo 34v. ei sais kirjotella mitään. Aikasemmin mua morkattiin, ku kirjottelen pakkometalli-osiolle.

Onneks tuo old-school osio on olemassa.
Noh noh, Jos nimen vyöhön haluut niin eiku pistät vaan. Vittuuko se muille kuuluu, jos ite tykkää. Teen mäkin monia juttuja, mille jengi voi nauraa mutta sou not.

Ja tosiaan ikä ei tähän nyt liity mitenkään, tosin tota olis voinu odottaa vähän nuoremmalta, ei pahalla :)

Mulla lukee vyössä Big Boss, näyttää hyvin fiksulta vähän vajaan 170cm lyhyellä ja vähän reilun 70kg kevyellä jätkällä. Ei pitäisi tilata vyötä nettikaupasta (Sakari peijooni!) :D Olisin tyytyväisempi vaikkapa ihan vain tekstittömään vyöhön, jollainen tuonkin kuvittelin olevan. Eipä vyötä kyllä ihan hirveästi tule edes käytettyä enää, joten ei sen niin väliä.

Aika hauska ideahan toi vois olla mutta jos suomalaisen nimen väsää vyöhön niin näyttäähän se hassulta, ja riippuu sukunimestä jos se on vaikka joku perälä niin voi jengillä olla naurussa pitelemistä :) tai joku muu hauska sukunimi. Ite en vyötä etes paljon käytä niin en vaivaa päätäni tuolla asialla.
Mut ihan jokaisen oma asiahan se :D

Kirjoitin tuossa vain omasta puolestani, et minkä takia en halua kaljua. MINUN mielestä se höylääminen oli aika vaivalloista puuhaa. Mulle on ihan se ja sama, onko sulla kalju vai ei.

Joo, älä tuomitse.

Meillä on kani, mut ei siitä oo kukaan vittuillu. Vielä. Varmaan sä keksit siitäkin jotain...

Siis täh? Enkö just itse kirjoittanu, että mullekkin on tulossa kani?
Miksi siis vittuilisin siitä sulle?

Alan vähitellen olla jo sitä mieltä, että sulle on oikeutettuakin nauraa.
Samassa viestissä annat ymmärtää tajuavasi minun puolustavan sinua, tai ainakin ymmärtävän..ja sitten heität provon mun suuntaan?
Ei kait siinä, sovitaan että minä olen se ääliö sitten:david:

Onko voimailu / podailu jotain helvetin tekstiili urheilua? V#ttuun tollaset säädöt ja treenaamaan. Kunnon NGV meininki... vertaa Hulkki meininki (näytä treenamisellasi, älä vaatteillasi).

Otsikko pisti vihaseksi, muuta en lukenutkaan... :D

PS: jos et huomannut, niin viestini sisältää provokaatiota

en tiedä sitte tollasista vöistä mut mua henk kohtasesti vähän huvittaa katella meijän salilla äijiä jotka pusaa kesälläkin pipo päässä. Ja sinähän pitää vielä lukea joku asenne teksti. Jossain lehdessä olikin loistava kirjoitus että trenditreenaajat pilaavat salit. Näin ainaki täälläpäin.

sitte radiosta soi musiikki täysillä mut tottakai itellä pitää olla viel mp3 soitin ja napit korvissa, tuskin tulee mitään musiikkia edes, pakko olla myös uudet salihousut, gaspin yyber kallis paita, hienot tossut, vyö kokoaika päällä, rannesiteet joka liikkeessä, ja makkea käyttää myös reidenojennuksissa.

Mä kyl tykkään, et treenivaatteet saa olla kivannäkösiä. Tärkeintä on tietty, et ovat tarkotuksenmukasia.
Tästä huolimatta ite arvioisin, et jumppaan suht "kovaa".

Ja mun pinkkiin vyöhön tulee tekstiä:D

sitte radiosta soi musiikki täysillä mut tottakai itellä pitää olla viel mp3 soitin ja napit korvissa, tuskin tulee mitään musiikkia edes, pakko olla myös uudet salihousut, gaspin yyber kallis paita, hienot tossut, vyö kokoaika päällä, rannesiteet joka liikkeessä, ja makkea käyttää myös reidenojennuksissa.

:lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom