Kertokaa viisaammat mulle vaikka pari esimerkkiä mitä nää homovemputukset on? Edellisten viestien perusteella kaikki paitsi kyykky, penkki ja mave.
Vastaan nyt vielä asiallisesti perään, jos vaikka joku nykyajan kuvan mukaisesti pahoitti mielensä.
Ymmärrät varmaan, että on ihan täysin eri asia vedellä joku kova 6x6-kyykkysetti viiden minuutin sarjatauoilla + voimapainotteiset avut, kuin esim. bodaustyypillinen "jalkapäivä" hackissa pudotuksilla ja vähän ojennuskoukistusta ja askelkyykkyä perään (esimerkit revitty ihan perseestä, ei tarvii tulla sanomaan että ei mun jalkapäivä näytä tolta).
Siihen en ota kantaa, kumpi treeni on kenellekin "kovempaa", se kun on niin subjektiivista. Se on sen sijaan fakta, että ensin mainittuun esimerkkiin menee kauemman aikaa, varsinkin jos etenee työsarjoihin pitkien lämmittelyjen ja mahdollisten ylirautasarjojen jälkeen.
Bodaussarjoissa kun käsittääkseni pääsääntöisesti kuormien osuus omasta maksimista on pienempi ja sen lisäksi mahdollisesti pyritään tietoisesti rajoittamaan sarjatauot minimiin, niin ei siinä vaan mee niin kauaa, kuin paskamahavoimailussa.
Siitä oon voimahousunssin kanssa yhtä mieltä, että tietoisesti treenin pituuden rajoittaminen x minuuttiin on vaan, noh, tyhmän oloista, jos perusteena on joku väitetty "testotasojen droppaaminen", mikä on ihan vitun varmasti marginaalista. Kuten Powerhousu sanoi, pidemmän treenin hyödyt kyllä vie kuin litran mittaa jotain väitettyä prosentin tai kahden laskua tasoissa. En nyt jaksa enempää.