Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vedät jotain sheikoa?Eilinen koko kropan treeni kesti kaksi ja puoli tuntia. Liikkeitä viisi, ensimmäisenä ja viimeisenä kyykky.
Jto:n käsialaa tämä yksijakoinen. Kyykystä oli kaks eri variaatiota eilen.Vedät jotain sheikoa?
Ja sitten on ne oikeat painot ja lopuksi vielä puolet painoista "jäähyttelyksi". Totta tai tarua, mutta ainakin minulla se viimeinen vajaa sarja tuntuu tekevän selkeän eron seuraavan päivän jumeihin, hyvällä tavalla.
Mulla menee kans se max tunti, mut treenaan aika kovalla tahdilla noin minuutin tauot yms sekin vaikuttaa toki.Hirveitä aikoja porukka viettää salilla! Teen nyt 2-jakoisella ohjelmalla, aikaa menee n. 1h. Perusvoima-kaudella meni reeniin joku 50min lämmittelyineen.
Alkaiskohan rauta nousta paremmin jos olis kauemmin salilla?:p
Alkaiskohan rauta nousta paremmin jos olis kauemmin salilla?:p
Mä jaksoin muutaman kuukauden, kävin n. 2kertaa viikossa, siihen cardiot päälle. Jaoin kahdella nyt kropan ja taas jaksaa! Jos tekee koko kropan, niin kannattaa miettiä, että vetääkö jonkun kyykkytreenin ihan täysiä heti alkuun. Multa ainakin vei loppuvaiheessa kaikki mehut ja piti jättää treeni kesken! :(Alussa meni aina 1h 45min - 1h 55min. Johtui pääasiassa huonosta kunnosta ja pitkistä sarjatauoista. Olen huomannut että nykyään pääsee 1h 5min - 1h15min pois riippuen miten paljon lämmittelee, tauot on aika lyhkäsiä. Pistän sykemittarin päälle yleensä kun alan sitomaan kenkiä. Aika tappotahdille se kyllä välillä tuntuu kun teen full body treeniä, joka kerta 6-7 liikettä ja aina joku variaatio penkistä, kyykystä, mavesta ja pystäri joka toinen kerta. Kaveri ainakin maininnut että vaikuttaa aika hullulle ohjelmalle ja että varmaan kasvattaa voiman lisäksi kuntoakin.
Tiedostan ettei tätä loputtomiin voi vääntää mutta ainakin näin ensimmäsenä vuotena on tullut kehitystä hyvällä vauhdilla miinuskaloreillakin. Tulevaisuudessa varmaan jotain volyymipäiviä ja muuta ohelle.
On tätä kohta puoli vuotta veivattu kolmesti viikossa. Nyt on mukana cardiota 2-4x viikossa ja kyllä välillä saa miettiä palautumista tosissaan mutta isoja ongelmia ei ole ollut.Mä jaksoin muutaman kuukauden, kävin n. 2kertaa viikossa, siihen cardiot päälle. Jaoin kahdella nyt kropan ja taas jaksaa! Jos tekee koko kropan, niin kannattaa miettiä, että vetääkö jonkun kyykkytreenin ihan täysiä heti alkuun. Multa ainakin vei loppuvaiheessa kaikki mehut ja piti jättää treeni kesken! :(
Samanlaista settiä. Eilen rintaa 12 sarjaa minuutin palautuksilla. N. 30min. En tiiä kehittyykö tolla, mutta kun ei oo oikein motivaatiota. Jos tuo nyt ainakin ylläpitäisi. :DEikös Yates joskus pitänyt 45 minuuttia optimina? Siinä oon yrittänyt pysyä, joskus menee puolessakin tunnissa. En oikein hiffaa miten perus jaoilla ja podaustreenillä saisi sen enempääkään menemään.
En toki juurikaan lämmittele, paitsi jalkapäivänä. Enkä varsinkaan jäähdyttele
Varmasti kehittyy, jos vain tekee kunnolla.. Mutta sanoitkin jo tossa, ettei ole motivaatiota, niin tuskin kehittyy.Samanlaista settiä. Eilen rintaa 12 sarjaa minuutin palautuksilla. N. 30min. En tiiä kehittyykö tolla, mutta kun ei oo oikein motivaatiota. Jos tuo nyt ainakin ylläpitäisi. :D