Mä en tiiä/usko että tää kiinnostaa vittuakaan ketään, mutta mun mielestä tää on hyvin siisti idea, jonka oon halunnu luoda jo pitkään(Facebookin puolella oon tämän toteuttanut erittäin suurella menestyksellä jopa). Eli ketjun idea on keksiä, ehdottaa, kannustaa toisia jonkin sortin kuntoilu/fitness/urheilusuoritukseen. Esim. yksi ehdottaa, tai vaan yksinkertasesti tekee jtn ja julkasee videon. Muut sitten tekevät parhaansa ja yrittävät voittaa hänet. Tai itsensä. Haasteen luoja määrää vaikka yksinkertaset säännöt, jos siltä tuntuu. Pointtina on kuitenki vaan täysin ryhmäaktiviteetti. Facebookissa haaste saatto olla niinkin yksinkertasta ku max toistot normipunnerruksissa 2 min sisään. Tai jtn paljo haastellisempaa ja pidempää(Youtuben Strength wars tyyliin). Mut teoriassa mitä vaan mikä realistista videoida, ja liittyy kuntoiluun. Pidetään kuitenkin hyvin simppelinä nyt, ja katsotaan ainakin ekana tuleeko yhtäkään kommenttia, kiinnostuksen osotusta tähän. Jos pieni kipinä, ni voin julkaista ekan haasteen sitten. Jep gg .