Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittuu.. pitäs kauppakirjakin väsätä tästä kämpästä. Saanen pienellä vaivalla edellisen myyjän toimittamasta Wordista muokatuksi, mutta vähän tuota pitänee vielä säätää..

Ja meni viimein toi yks mun kitarakin kaupaksi, niin saa vajaan pari kiloa leikkirahaa, kun pitää noita kelloja yms. huutaa rapuloissaan.

Juniori halus "iskä, nää sun tekemät on melkein niinku ravintolassa, mutta parempia" burgeria.

Tuli pitkästä aikaa väsättyä taas "miten tää muka pitäs syyä" burgeri itelle.

Sylvi, siinä oli 2x setti yli 100 g naudan 20% jauhelihapihvi, kermajuustoa, cheddarsulatejuustoa ja pekonia.

Pinon alla toki oli tuoretta sipulia ja päällä jääsalaattia sekä tomaattia, eli ihan oli vege, mutta rautaa mukana.

1000031955.webp

Porilainen maajussi.

Kyselin boudoir-kuvausta. Uskaltaisikohan sellaiseen mennä? Auttaisikohan se maassa rypevän minäkuvan eheyttämiseen 🤔 onkohan joku naisista ollut?
Minä en, mutta joku täältä on ollut. Oliko @Destry ?

Minäkuvan eheyttämiseen suosittelen monipuolista lähestymistapaa ja ainakin terapiaa. ❤️

Minäkuvan eheyttämiseen suosittelen monipuolista lähestymistapaa ja ainakin terapiaa. ❤️
Parissa terapiassa ollut ja niistä ei oikein jäänyt hihaan mitään sen enempää mitä itsekin on kelaillut.
Tai no tässä viimeisimmässä ymmärsin että mä olen suhteessa kärsinyt vakavasta turvattomuuden tunteesta. Mutta sekin jäi sitten siihen.

Pitäisi nyt vaan jotenkin alkaa eheyttää sitä minä kuvaa

Omg. Joo, hep. (miten nämä voi muistaa.

Minun kuvani ovat Jannamari Palon käsialaa, mutta hän ei ainakaan sivustonsa perusteella taida enää boudoir-kuvia ottaa, tai ainakin kovin profiloitunut perhekuvaajaksi mieluummin. Hänellä oli tuolloin ns. boudoir-päivä, jonka puitteissa kuvaus oli Helsingissä Kaapelitehtaalla. Tuli ihan mielettömän hienot kuvat ja etenkin nykyisellään olen aivan uskomattoman tyytyväinen siihen, että menin. Ne kuvat ovat mielettömän upea muisto - ja kaksi kauneinta tietysti paraatipaikalla makuuhuoneessa kehystettynä :giggle: Ehdottomasti ja todellakin suosittelen.

Nyt jos olisi ajankohtaista, niin suuntaisin katseeni todennäköisesti Teemu Laitisen tai Petri Mastin suuntaan.

Minäkuvan eheyttämiseen minulla auttaa tekeminen. Tatamilla. Vaikka on vanha, ei pysty eikä kykene kuten 30 vuotta aiemmin, ja koskee, siinä on kuitenkin sitä samaa ydinminää, mikä olin silloin kun monet asiat (esim terveys) oli paremmin. Kun edes joskus saa sen tekniikan menemään kuten mielikuvissaan sen näkee, ajoitus osuu nappiin, vuorovaikutus ja läsnäolo parin kanssa on parhaimmillaan, niin tunnen olevani kaunis. Mitä en siis ole hikisenä, naama punaisena, hiukset sotkussa. Mutta minusta TUNTUU siltä. Minä olen subjekti, minä teen jotain, minä hallitsen liikkeen. En pidä valokuvattavana olemisesta, joten minulle boudoir-juttu ei toimisi ollenkaan: siinä olisin objekti, liikkumaton, passiivinen. Omaa kuvaansa katsoo aina liian kriittisesti.

Mitä olen boudoir-kuvista lukenut, niin monet ovat nauttineet koko projektista. Kuvien suunnittelusta, pukeutumisesta (tai riisuuntumisesta), itse kuvaustilanteesta ja niistä valmiista kuvista. Tärkeintä lienee on löytää valokuvaaja, jonka seurassa voi rentoutua ja johon voi luottaa 🤔

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom