Treenihaasteet!

Kappas. Koitin renkailla hidasta muscleuppia ja menihän se mutta täristen kuin haavanlehti. Outoa et meni, koska en ole saanut aiemmin renkailla minkänlaista suoritusta sen transitiokohdan teknisyyden takia. Hitaassa se onnistui kun ei tarvi tarkasti osata ajoittaa sitä transitiota.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kovempi kuitenkin toi slingerin tangolla vedetty on kun mulla jää se tekemättä. Videota odotellessa...
No sun oli hitaampi. Piti olla Instassa toi jossain, mut en kyl löytäny. FB:n ryhmissä oli ainaki mun satojen videoiden joukossa 😌 .
Tiesitkö muuten, et tankoonki voi vetää ton false gripin jos on rohkee? Ihan kunnon gripilläki siis, eikä ranteet vaan tangon päälle kääntäen & ilman puristusta. Ei oo vaan ehkä mikään hirveen ergonominen asento, ja voi vähän kirvellä. Ranteet on sivuttain sillon.

Mulla ollu aina vaikeuksia false gripissä. Tangollaki tuli ilman sitä eka palomies ihan vaan vauhdilla , joten ei ole tullut sitä harjoiteltuakaan.

Mites semmonen hidas palomies eli muscleup? Eiks slingerillä ollu yläosa rautaa just myötäotteella niin siitä enää punnerrus ylös? Ittellä onnistuu hidas negatiivinen mut ylöspäin jää se muutama sentti ennen punnerrusvaihetta tekemättä ja ojentajissa siinä huomaa sen voimanpuutteen.

View: https://www.instagram.com/p/CkOFIDVomjt/

Saamaton paska muisti kerrankin 😅. Pieni vaiva oli kasaa noi, mut siinä olis nyt. Melkeen kaikki variaatiot muscle-upeista, mitä on tullu ikinä tesmattua. Eri oteleveydet ei muuta paljoa, ni en jaksanu lisää tohon. En nyt tiedä voiko tota laskea hitaaks muscle-upiks, mut oli se noista silti vaikein suoritus. L-sit muscle-upit on must varsin nice. 100% rehti tyyli tehä noita. Pakottaa tekeen pelkällä voimalla. Palaan noihin muihinki haasteisiin ku muistan!

Kovia vetoja noi todellakin on, mutta hidas on hidas eli siinä tulee se tuska eteen transitiokohdassa kun pitäs rannetta joko kääntää painopisteen avulla kättä liuuttamalla tai dipata tosi alhaalta. Toivon todella että klaaraat ton hitaana koska siitä sais motivaatiota ittekki panostaa siihen lisää.

Kovia vetoja noi todellakin on, mutta hidas on hidas eli siinä tulee se tuska eteen transitiokohdassa kun pitäs rannetta joko kääntää painopisteen avulla kättä liuuttamalla tai dipata tosi alhaalta. Toivon todella että klaaraat ton hitaana koska siitä sais motivaatiota ittekki panostaa siihen lisää.
Arvioisin, että ainaki L-istunnassa ja/tai ehkä vielä tolla ''ranneotteella'' vois luonnistua toi paremmin. Koitin vaan ton yhen kerran, enkä jääny hiomaan. L-istunta takaa ettei mee turhaa energiaa tekniikkaan ainakaan, ku painopiste on oikee välittömästi, & liikerata hyvin lukittu. Normiotteella koitin myös tuollon, ja se jäi sit transitioon jumiin, josta lopulta kampesin ylös. Eli ei myöskään tasanen liike. Ranneotteella toi on ns. ''helppoa'', mut täytyy tolleen hankalasti vaihtaa ote ylhäällä, mikä sekottaa pakkaa. Renkailla hankala treenaa noita omalla salilla tilan vuoksi, ni en niitäkään ikinä opetellu sen enempää. Ehkä 10 rengas muscle-uppia tehny ihan max, mut kai noi ihan jees tossa videolla oli.

Koita vaan suoraan false gripillä tangolla. Voi olla että mun pitkät kädet tekee siitä extra haastavan tangolla? Vai onko just toisinpäin.
Tankoonhan ei siis virallisesti saa edes mitään false grippiä. Ellei laita ranteita ihan vitun mutkalle, sivuttain(auts), tai tee tolla ranneotteella. Ensimmäisenä mainittua en oo kyllä ikinä nähny tehtävän, ja oon ite vaan kikkaillu tolla. Voi se jeesaa, mut ei mikään kompakti asento ranteille. Ranneotetta oon joskus kuullu kutsuttavan false gripiks 🤔 .

Heh, pc:ltä katos selaimen muistista salasana ja kännyssä se pussi aukee automaattisesti. En ole löytänyt toimintoa jolla salasanan unohtamisen voi palauttaa? ihan perseestä kun nyt ei seuranta toimi kuin per tunnus. Kumpihan tääkin nic nyt on

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom