vmpCarolina Pettersson, 33, julkaisi täysin tavallisen kuvan itsestään – nyt häntä uhkaa karu rangaistus
Kuvan seuraukset olivat yllättävät.www.is.fi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vmpCarolina Pettersson, 33, julkaisi täysin tavallisen kuvan itsestään – nyt häntä uhkaa karu rangaistus
View: https://youtu.be/CytOlNVwqEM?si=QMadSiZU3aFKFRAt
Oliko pannukakuissa myös tuolloin?? Ei voi olla totta
Pienet on murheet jollain kun jaksaa tollasesta asiasta ihan kantelun tehäCarolina Pettersson, 33, julkaisi täysin tavallisen kuvan itsestään – nyt häntä uhkaa karu rangaistus
Tuossa erottavana tekijänä se että Traviksella on ollut aina tuollainen käheä ääni, jo yli 20v sitten.joo, se voi olla että sen devonin käheyden aiheuttaa kannabis jota se kuulemma polttaa ihan säännöllisesti tai sitten kortikosteroidit jolla se parantaa keuhkoja. Tai sitten ihan vaan testo josta on raportoitu äänen käheyttä ekoilla viikoilla. Tuntuu että Devonin kähinä pahenee vaan joka kerta, mutta sitä ei vielä joitakin vuosia sitten ollut, ainakaan noin pahasti. Tuo kukka vois passata koska sama käyny travikselle ja sehän on vetäny sitä niinku tupakkia jo vuosia.
Tosiaan tarkennuksena niille jotka on puhtaasti uutisen varassa, niin tällä ei ole mitään tekemistä IFA:n tai Ruotsin kädenvääntöliiton kanssa. He eivät tätä kantelua ole tehneet tai mitenkään yritä toisten urheilua rajoittaa. Kantelun on tehnyt yksityinen henkilö, eikä edes tätä asiaa ole käsitelty mitenkään.Carolina Pettersson, 33, julkaisi täysin tavallisen kuvan itsestään – nyt häntä uhkaa karu rangaistus
View: https://youtu.be/CytOlNVwqEM?si=QMadSiZU3aFKFRAt
Oliko pannukakuissa myös tuolloin?? Ei voi olla totta
Itselläni oli aikoinaan 20cm kyrpä. Pelkkää alamäkeä sen jälkeen.Hieman yllättyisin jos natuna kohosi maailman huipulle, toisaalta John alkoi omien sanojensa mukaan käyttämään testosteronia vasta 2004 zloty turin jälkeen.
Todella paha ukkoTuo Emil vaikuttaa olevan todella tulisessa kunnossa. Tulee olemaan vastustajat helisemässä satavitosiin asti, jollei tähtää jopa avoimeen sarjaan.
Kyllä ja ennen matsia useita prosentteja akuutisti lisää voimaa tuova stäkki missä ainakin anadrol, halo ja esteritön treni. Sama stäkki saattaa monilla lisätä agressiivisuutta.
Porissa pääsen testaan Emilin kunnon. Mulla vasen kyynärpää niin surkeassa kunnossa, että olen olosuhteiden pakosta pystynyt treenaamaan vain oikeaa puolta. Saa nyt sitten nähdä mihin tällä toispuoleisella treenillä pääsee. Scott-hauiksella ainakin kulkee, mutta ei sillä vääntöpöydässä mitään ratkaista.Todella paha ukko
Supermielenkiintonen kohtaaminenPorissa pääsen testaan Emilin kunnon. Mulla vasen kyynärpää niin surkeassa kunnossa, että olen olosuhteiden pakosta pystynyt treenaamaan vain oikeaa puolta. Saa nyt sitten nähdä mihin tällä toispuoleisella treenillä pääsee. Scott-hauiksella ainakin kulkee, mutta ei sillä vääntöpöydässä mitään ratkaista.