Treenihaasteet!

Sama mulla. Kireä yläselkä ja lapojen väli rajoittaa pahiten. Valakyykyn huomasin avaavan sitä aluetta. Kepillä aloitin tekemään ja parin kolmen kuukauden treenillä sain 70kg. Huippuliike niin voimailijoille kuin ikä ihmisillekin. Pitkä aikainen iskias kipu taas jäykisti alaselkäni niin pahasti etten voi tehdä istumaannousuja selinmakuulla enää. Videon liikkeen alkuosan pelkkä katsominen sattuu ☠
Pullover maasta kuolletettuna suorin käsin. Yllättävän vaikee pitää ne kädet suorana. Varsinki istumaannousuunki asti. Jänteille semi-raskasta, mut ei mitään verrattuna johki renkailla tehtäviin juttuihin. Normi pulloveria en oo tehny ikinä osana mitään oikeeta treeniä. Varmaan ihan pätevä liike seki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Normi pulloveria en oo tehny ikinä osana mitään oikeeta treeniä. Varmaan ihan pätevä liike seki.
En oo minäkään tehnyt voimailu mielessä. Liikkuvuus harjoitteena teen nykyään. Avaa hyvin yläselkää ja olkapäitä. Selinmakuulla lattialla ok. Parin kilon puntti riittää tai jopa ilman painoa jos paikat tosi jumissa. Selkä seinää vasten seisten tehtynä myös hyvä versio lapojen avaamiseen.

100 leuan haaste aikaa vastaan. Sarjat saa jakaa miten haluaa . Ite oon tehny ton alle 13min. Joku kuukaus sitten yritin alittaa 10minuuttia ,60 leukaan asti pysyin tossa vauhissa mut sit tajusin että en onnistu ja lopetin :D

100 leuan haaste aikaa vastaan. Sarjat saa jakaa miten haluaa . Ite oon tehny ton alle 13min. Joku kuukaus sitten yritin alittaa 10minuuttia ,60 leukaan asti pysyin tossa vauhissa mut sit tajusin että en onnistu ja lopetin :D
Selkäpäivä tänään kyl, mut tesmaan ens viikol mieluummin, ni ei kuse perus grindi tosta 👌. Ehkä vetäny vuosia sit, mut tuloksesta ei mitään muistikuvaa. Ei jaksa ihan kaikella tukottaa Instaa, mut tuota en oo videoinu aiemmin ni pistänen sit sinne. Pakkikselle ei näytä vieläkään saavan videoita suoraan työpöydältä.

Selkäpäivä tänään kyl, mut tesmaan ens viikol mieluummin, ni ei kuse perus grindi tosta 👌. Ehkä vetäny vuosia sit, mut tuloksesta ei mitään muistikuvaa. Ei jaksa ihan kaikella tukottaa Instaa, mut tuota en oo videoinu aiemmin ni pistänen sit sinne. Pakkikselle ei näytä vieläkään saavan videoita suoraan työpöydältä.
Joo,ikävä noiden videoiden kanssa kun ite en mihinkää tubeen tai someen videoita yleensä laita mut tänne voisin kyl pistellä jos onnistus

Treenihaasteet ovat kivoja mutta mä en kanssa missään videoilla kyllä halua esiintyä.
Voin sitten piirtää vaikka jonkun kivan kuvan omasta suorituksestani.

Toi 100 leukaa on veemäinen. Harjoittelin joskus 50 leuan tekemistä aikaa vastaan, ja sekin menee jo tekniikkalajiksi kun oma maksimi oli silloin se 10 (kestävyys = 0). Yllättävän nopeasti se kello tikittää karkuun kun kerran vedät vahingossa sarjan liian lähelle failurea, ja sitten epätoivoisesti tekee jotain surkeita ykkösiä yksi kerrallaan..

Viime kesänä yritin neljä kertaa alittaa 10min ja 10:35 oli paras. Tuskaista hommaa ja se 60 leukaa tosiaan meni aina hyvin ja sitten alkaa hyytyä pahasti.

Millasilla sarjoilla teit ?
Toi paras tuli ajastamalla 5 toistoa/30s välein.
Ekan yrityksen tein, kun testasin tehdä saman kuin joku videon kaveri joka veti 10x10 minuutin vaihtuessa. 3 kymppiä tuli ja sitten 8, 6 jne... Meni muistaakseni yli 11:30 lopulta.

Toi paras tuli ajastamalla 5 toistoa/30s välein.
Ekan yrityksen tein, kun testasin tehdä saman kuin joku videon kaveri joka veti 10x10 minuutin vaihtuessa. 3 kymppiä tuli ja sitten 8, 6 jne... Meni muistaakseni yli 11:30 lopulta.
Okei . Sillon ku tein ton loppuun asti nii käytin pyramidia ykkösestä kymppiin ja takas.

Tota alle 10 minuutin yritystä mäkin lähdin tekee vitosilla ja aluks tuntu et täähä on iha paperia mut tosiaan tossa 60 kohalla tajusin et ei tuu menee alle 10 min.

Joo meinasin tosiaan jo ku ton haasteen tänne kirjotin nii laittaa et aina ekan toiston kanssa pitää olla tarkkana että ei hypitä joka sarjan alussa vauhtia.

Duunasitko tän jo

Screenshot_20220916-094128.png
6x 30minuuttiin. 15kg painoliivin kanssa.

Mites semmonen hidas palomies eli muscleup? Eiks slingerillä ollu yläosa rautaa just myötäotteella niin siitä enää punnerrus ylös? Ittellä onnistuu hidas negatiivinen mut ylöspäin jää se muutama sentti ennen punnerrusvaihetta tekemättä ja ojentajissa siinä huomaa sen voimanpuutteen.

Duunasitko tän jo
En oo muistanu vielä.

Mites semmonen hidas palomies eli muscleup? Eiks slingerillä ollu yläosa rautaa just myötäotteella niin siitä enää punnerrus ylös? Ittellä onnistuu hidas negatiivinen mut ylöspäin jää se muutama sentti ennen punnerrusvaihetta tekemättä ja ojentajissa siinä huomaa sen voimanpuutteen.
Oon tehny kerran. Löytyy videoltaki 3 vuoden takaa, mut en nyt tiiä onko toi niin hidas. 5-6s toisto, ja false gripillä tangossa(eli tangosta puristamatta, ja ranteet vaan sen päällä). Vois kokeilla salilla koht meneekö viel, ku en oo juuri muscle-uppeja tehny pitkiin aikoihin. Lisäpainoilla tesmasin kanssa muutaman kerran muscle-uppeja samoihin aikoihin, ja 15kg meni vielä tiukasti. Renkaillahan ton hidas muscle-up on varmaan aika ''helppo'', jos taitaa ton false gripin. Itse en kyllä oikeen taida, enkä tee kyllä renkailla noita ikinä. Mut teoriassa pitäs olla iisiä, ku ranteet saa renkaiden päälle niin paljo.

Viimeksi muokattu:
En oo muistanu vielä.

Oon tehny kerran. Löytyy videoltaki 3 vuoden takaa, mut en nyt tiiä onko toi niin hidas. 5-6s toisto, ja false gripillä tangossa(eli tangosta puristamatta, ja ranteet vaan sen päällä). Vois kokeilla salilla koht meneekö viel, ku en oo juuri muscle-uppeja tehny pitkiin aikoihin. Lisäpainoilla tesmasin kanssa muutaman kerran muscle-uppeja samoihin aikoihin, ja 15kg meni vielä tiukasti. Renkaillahan ton hidas muscle-up on varmaan aika ''helppo'', jos taitaa ton false gripin. Itse en kyllä oikeen taida, enkä tee kyllä renkailla noita ikinä. Mut teoriassa pitäs olla iisiä, ku ranteet saa renkaiden päälle niin paljo.
Ite just ajattelin tässä joku päivä ottaa uusiks ku se edellinen yritys meni läskiks .

Pitää tesmaa tos viikolla uusiks. Jos menee hyvin, ni voin laittaa vaikka Instaan. Vanhojen pätkien uppaus ei motivoi silleen liikaa. Nyt on nyt 😌.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom