Hei! Tilanne on sen verran kriittinen, että olen päätynyt tekemään ensimmäisen postaukseni. Olen muuttanut vastikään uudelle paikkakunnalle eikä lähistöltä löydy yhtään kuntosalia. Ainoastaan koulun yhteydessä oleva painonnostotila/huone, jossa on kyykkyteline, useita tankoja, paljon painoja ja vielä enemmän tilaa. Kotona minulla on hyvä setti käsipainoja, ei muuta.
Näissä olosuhteissa pitäisi treenata seuraava vuosi. Treenitaustaa minulla on useamman vuoden ajalta, mutta kokemusta tällaisista olosuhteista ei ole. Tavoitteena tulee varmaan olemaan lihasten ja lihasvoiman ylläpito. Lähinnä penkki- ja kyykkymaksimeja voisi olla mahdollista kehittää.
En kuitenkaan haluaisi reenata seuraavaa vuotta pelkästään kyykkyä ja mavea, joten minkälaisia reenejä osaisitte neuvoa näiden perusliikkeiden oheksi. ''Walking lunges'', pystypunnerrus, kulmasoutu tuolla ainakin onnistuvat. En kuitenkaan osaa ajatella näistä liikkeistä minkäänlaista järkevää pitempikestoista ohjelmaa, kun on tottunut normaalin punttiksen tarjontaan. Esim. rintalihasten osalta tilanne vaikuttaa todella heikolta. :(
Osaisiko joku väsätä jotain ghettopuntti- reeniohjelmia, jotka voisivat toimia tällaisessa tilanteessa? Käsipainoilla puuhastelun voi joko yhdistää painonnostosettiin (kävellen 5min painonnostotilaan) tai laittaa omaksi touhukseen. Arvostan kaikkia vastauksia ja muuta feedbäkkiä.
PS. Optimaalinen reenimäärä minulle olisi 4xvko. Olen reenannut viimeksi 2-jakoisella, mutta kaikki ehdotukset otetaan vastaan.