Treeni-osion yleiset kysymykset

Toi mankkukielto on kyllä käsittämätön juttu ja pelkästään salin laiskuutta ja asennevikaa. Tärkeempää tuntuu olevan siivousajan karsiminen ja söpöt laitteet istuskelijoineen kuin tarkoituksenmukainen treeni.

Toki jotkut kylvää valkosta jauhoo kolumbialaiseen tyyliin joka paikkaan ja sekään ei oo fiksua.

Ellei remmejä käytä, alumiinikloridi vähentää hikoilua. Apteekista Absolut Torr (Tosi Kuiva). Nestemankku on hyvä myös. Siihen harvemmin puututaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nestemäinen mankkuhan ei pölise eikä juuri ees tartu käsistä mihinkään, kannattaa ottaa salilla puheeksi jos salin vaihto on hirmu vastenmielinen ajatus.
 
Salin vaihto ei tuu kyseeseen, koska hintalaatusuhde on mielestäni oikein hyvä ja sali viihtyisä ja lähellä.

Torr on varmaan sellasta myrkkyä ettei sitä silmiin halua kesken treenin hieroa. Nestemäinen magnesium vois olla hyvä, näkyykö tuo ees mitenkään jos sitä käyttää?
 
Itellä on voimatornissa noi teipit kiinni. On tosi hyvä, ku muuten olis tosi liukas tanko toi.
Kommentti ei niinkään kohdistunut siihen teipin pitoon kädessä, vaan ”siivoaa jälkensä” -kohtaan.
Salin vaihto ei tuu kyseeseen, koska hintalaatusuhde on mielestäni oikein hyvä ja sali viihtyisä ja lähellä.

Torr on varmaan sellasta myrkkyä ettei sitä silmiin halua kesken treenin hieroa. Nestemäinen magnesium vois olla hyvä, näkyykö tuo ees mitenkään jos sitä käyttää?
Kyllähän se kädessä näkyy ja aina noista jotain pientä tankoon jää, mut vähemmän kuin perinteisestä. Tosin sinun ongelmaan voi riittää aika vähäinenkin määrä.
 
Absolut torr pestään pois yön jälkeen. Sitä ei käytetä välittömään gripin parantamiseen siis. Eli pari kolme yötä, kun käyttelee, hikoilu vähenee selkeästi. Ite oon käytellyt vain sormenpäihin, mutta päälajina kalliokiipeily.
 
Morjesta kaikki. Olisko tipsejä mimmonen jako olis hyvä ku haluaisin tehä 4 jakosella ohjelmalla ja mukaan haluan forkut, epäkkäät ja vatsat muiden lihasryhmien lisäksi. ite olin ajatellut tämmöstä. 1. Rinta ja vatsat 2. Jalat, olkapää ja forkut 3. Selkä ja epäkkäät 4. Hauis ja ojentajat
Miltä toi vaikuttais vai oisko syytä vaihtaa jotain?
 
Hei, kannattaako tai onko järkeä tehä rintapäivänä normi penkin lisäks sekä Vino että miinus penkki vai toinen vaan?
Vaikea sanoa näillä tiedoilla. Riippuu niin monesta asiasta, kuten tavoitteista, sarjamääristä, intensiteetistä jne..

Mutta esim. bodailu treenissä voi olla järkevää tehdä kaikkia noita 2 sarjaa vs. 6 sarjaa normi penkkiä.
 
No siis joo massanhaku on ainakin tällä hetkellä tavotteena, mutta toki myös voima
Tällä hetkellä oon tehnyt vuorotellen. Eli normi penkki ja siihen vuorotellen joko miinus tai vinopenkki lisäksi
Vaikea sanoa näillä tiedoilla. Riippuu niin monesta asiasta, kuten tavoitteista, sarjamääristä, intensiteetistä jne..

Mutta esim. bodailu treenissä voi olla järkevää tehdä kaikkia noita 2 sarjaa vs. 6 sarjaa normi penkk
 
Morjesta kaikki. Olisko tipsejä mimmonen jako olis hyvä ku haluaisin tehä 4 jakosella ohjelmalla ja mukaan haluan forkut, epäkkäät ja vatsat muiden lihasryhmien lisäksi. ite olin ajatellut tämmöstä. 1. Rinta ja vatsat 2. Jalat, olkapää ja forkut 3. Selkä ja epäkkäät 4. Hauis ja ojentajat
Miltä toi vaikuttais vai oisko syytä vaihtaa jotain?
Tarttee sanoa että on kyllä jako aivan pitkin vit…ota joku hyväksi todettu valmis ohjelma esim täältä tai muualta. Jos oma tietämys vielä tuolla tasolla, niin ei järkeä alkaa itse suunnittelemaan omia jakoja. Hyviä esimerkkejä löytyy tältä palstalta useampia. Tee niille ja treenaa kovaa👍
 
Tarttee sanoa että on kyllä jako aivan pitkin vit…ota joku hyväksi todettu valmis ohjelma esim täältä tai muualta. Jos oma tietämys vielä tuolla tasolla, niin ei järkeä alkaa itse suunnittelemaan omia jakoja. Hyviä esimerkkejä löytyy tältä palstalta useampia. Tee niille ja treenaa kovaa👍
Okei joo täytyy kattoo. Kiitos neuvosta. Kysyisin vielä että onko järkevää tehä Kyykky ja mave 2x viikossa tai siis 8 päivässä jos lepopäivä lasketaan mukaan? Ja jos palaudun hyvin niin onko ok että teen treenit esim 1.2.3.4 ja lepo jne?
 
Tarttee sanoa että on kyllä jako aivan pitkin vit…ota joku hyväksi todettu valmis ohjelma esim täältä tai muualta. Jos oma tietämys vielä tuolla tasolla, niin ei järkeä alkaa itse suunnittelemaan omia jakoja. Hyviä esimerkkejä löytyy tältä palstalta useampia. Tee niille ja treenaa kovaa👍
sen verran jos ei olis vaivaks niin haluisin mielenkiinnosta kysästä että viittisitkö pikkusen avata että millä tavalla tai mikä tossa mun jaossa on että on totaalisesti päin vittua?
 
sen verran jos ei olis vaivaks niin haluisin mielenkiinnosta kysästä että viittisitkö pikkusen avata että millä tavalla tai mikä tossa mun jaossa on että on totaalisesti päin vittua?
Minä voin sen verran väliin kommentoida, että tollanen monijakoinen reenikierto on aloittelijalle, eli tässä tapauksessa sullekin huono. Irtiottokyky ei ole läheskään vielä läheskään sillä tasolla, mitä monijakoinen kierto sen vaatisi olevan.

Työntävät, vetävät, jalat (Push, Pull, Legs / PPL) ja sen eri variaatiot olisi sulle esimerkiksi yksi hyvä vaihtoehto.

Kyykyn ja maastavedon voi myös tehdä 2 kertaa reenikierrossa, kunhan määrät on annosteltu oikein. Onko se lajisi ja tavoitteidesi kannalta järkevää, on kysymys erikseen. Toivottavasti sait ajatusta.
 
sen verran jos ei olis vaivaks niin haluisin mielenkiinnosta kysästä että viittisitkö pikkusen avata että millä tavalla tai mikä tossa mun jaossa on että on totaalisesti päin vittua?
Jalat iso lihasryhmä ja rankka treenata, niin älä siihen yhdistä muita. Aloittelijalle myös täysin turha ottaa esim rinnalle täysin oma päivä. Työntävät/vetävät/jalat jako tai 2-jakoinen yläkroppa/alakroppa paljon tasapainoisempi. 2krt/8pv tulee helposti esim 2-jaloitella Kaj kehitys on varmasti parempaa👍
Esim. Utin tai elastinen 2-jaksoinen ohjelma löytyy täältä, mitkä molemmat hyviä. Jos voima kiinnostaa, niin lueskele täältä tai esim ulkomaan foorumeilta esim. Hyviä vaihtoehtoja/ itse tykkään esim. Kyykky,penkki +avut ja mave,pystäri+ avut jaosta, mikä toimii itsellä vuodesta toiseen todella hyvin.
 
Hei, onko sillä jotain isoakin merkitystä esim penkissä ym että ku jotkut käyttää "apina" otetta, että tekeekö niin vs normi ote? Oon aina vähän miettinyt tota
 
Back
Ylös Bottom