Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rinta hauisOnko hyvä jako tämmönen ma:rinta,hauis
ti:selkä, olkapäät
ke:jalat,ojentajat
To lepo ja sit taas sama. Eli tulis 2x viikossa tehtyä joka lihasryhmä.
Ja liikkeitä teen sen 1 perus ja pari sivuliikettä ja sarjoja 4-5 per liike ja toistot 6-15
Mitäs mieltä?
Olen kyllä miettinyt juuri tätä, että voisi olla tehokkaampi itselleni. Mulla kun on 24h aikaa bodaukselle eli pystyn keskittymään täysin itse lihasten kasvatukseen. Vetelen tän kuukauden tällä nykysellä vielä ja sit otan tän ohjelman käyttöön+ Olen tenhyt vatsat vain omalla kehonpainolla.. Jalkojen nostoo penkkillä maaten, sekä takaolkapäät selkä, hauis päivänä myös. Jaloille saanut massaa tekemällä pelkkää raskasta kyykkyä 8-12toistoilla.^
Kyllä ns. Yatesin jako olis vähän parempi ja tasapainoisempi jos 4-jakoisella haluaa tehdä.
Eli
Ti: rinta, hauis
Ke: jalka, vatsa
To: lepo
Pe: olkapää, ojentaja
La: selkä, takaolkapää
Su: lepo
Ma: lepo
Kiitos kun selvensit!Tuo on lihasryhmäjako, ei ohjelma. Jaolla ei ole aivan kauheen suurta merkitystä. Hyvä olis, ettei minkään lihasryhmän treeni häiriytyis jonkun toisen toimesta. Esim tänään ojentajat ja hartiat, huomenna rinta. "Ohjelma" on sitten aivan eri asia ja sen pitäs sisältää bodausmielessäkin paljon enemmän kuin lihasryhmäjaon ja liikeluettelotkin. Voimamielessä sitten huomattavastikin eri meno.
Joo sori unohtu, kiitos paljon hyvistä neuvoista ja ohjeista kaikille, jto eteenkinNäihin vastattiin jo. Treenaat nyt vaan raskaasti, kovaa ja nousujohteisesti.