Jäi vähän info lyhyeksi ohjelman ohessa. Eli selkä ja koko taka-akseli oikeastaan laahaa jäljessä. Varsinkin olkapäät kipuilivat jossain vaiheessa niin pahasti, että kaikki punnertaminen oli mahdotonta. Nyt tilanne on ihan ok pitkällisen kuntouttamisen jälkeen. Yllättävää kyllä, oikealla tavalla tehty pystypunnerrus seisten on todella hyvä liike olkapäille.@Mies847 Ei tossa nyt mitään vikaa ole, kaikkea tulee suht monipuolisesti. Itse tykkään rakentaa 1-jakoisen harjoituspäivän aina niin, että siellä on jonkinsortin kyykkyliike, posterior chain(vetovariaatio tai julle) liike ja 1-2 punnerrusliikettä. Lisänä sitten 1-3 liikettä yläkropan bodailua lihasryhmille jotka jää vähemmälle. Erillisen vatsatreenin tarve riippuu siitä paljonko erilaisia kyykkyjä tai vetoja tulee viikossa. Oikein tehtynä ne on kuitenkin melkeinpä raskainta vatsatreeniä.
Lisäksi kropassa on puolieroja niin jaloissa kuin yläkropassakin, niin siksi valitsin mukaan myös käsipaino/koneliikkeitä. Vatsat olivat viime dieetin jälkeen niin olemattomat, että olen niitä nyt treenannut suht reilulla kädellä viime ajat. Voi olla että itse ohjelma vielä tulee elämäänkin, hahmottelin vain tuollaisin rungon ensi alkuun. Monesti ongelmana on saada aikaan näille vaivoille sopiva tasapainoinen paketti ilman, että liikemäärät karkaavat käsistä..