Moro
Olis parinviikon päästä ohjelmanvaihtoa edessä ja oon tässä yrittänyt pyöritellä jonkunnäköistä hahmotelmaa tulevasta. Treenitaustaa on pikkusta vajaa vuosi ja koko ajan oon hinkkaillu 1-jakoista ohjelmaa eri variaatioilla. Ja samalla kaavalla olis tarkotus jatkaakkin, paitsi että nyt vois hiukan hakea enempi vaihtelua että sais yhdistettyä tuntumapumppailun ja voimatreenin samaan systeemiin.
Jotakin tämmöistä on ollut hahmotteilla:
Treeni A
-hack kyykky tangolla
-leuat leveä myötäote
-ranskalainen punnerrus tai kapea penkki
-kulmasoutu käsipainoilla
Treeni B:
-romanialainen mave
-pystysoutu tai takaolkapääsoutu
-vinopenkki
-hauiskääntö
Treeni C:
-takakyykky
-penkkipunnerrus
-leuat vastaote
-pystypunnerrus seisten
A+B toistot 3x10-12
C toistot 5x3-5
Olisko tuommoseen viritelmään mielipiteitä tai muutosehdotuksia? Käytössä on pelkästään vapaita painoja kun touhuilen kotona.
Olis parinviikon päästä ohjelmanvaihtoa edessä ja oon tässä yrittänyt pyöritellä jonkunnäköistä hahmotelmaa tulevasta. Treenitaustaa on pikkusta vajaa vuosi ja koko ajan oon hinkkaillu 1-jakoista ohjelmaa eri variaatioilla. Ja samalla kaavalla olis tarkotus jatkaakkin, paitsi että nyt vois hiukan hakea enempi vaihtelua että sais yhdistettyä tuntumapumppailun ja voimatreenin samaan systeemiin.
Jotakin tämmöistä on ollut hahmotteilla:
Treeni A
-hack kyykky tangolla
-leuat leveä myötäote
-ranskalainen punnerrus tai kapea penkki
-kulmasoutu käsipainoilla
Treeni B:
-romanialainen mave
-pystysoutu tai takaolkapääsoutu
-vinopenkki
-hauiskääntö
Treeni C:
-takakyykky
-penkkipunnerrus
-leuat vastaote
-pystypunnerrus seisten
A+B toistot 3x10-12
C toistot 5x3-5
Olisko tuommoseen viritelmään mielipiteitä tai muutosehdotuksia? Käytössä on pelkästään vapaita painoja kun touhuilen kotona.