Tampere-meeting

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weak
  • Aloitettu Aloitettu
Hehe, montakos tuo armonian kämppä vetää? Siellä taitaa olla fiilis kuin intialaisissa reiveissä varsinkin jos sinne pamahtaa vaan ne, joilla on tarpeeksi isot hauikset ja penkkitulos. Ei siinä, suomalainen ujoushan tuossa karisee oikein mukavasti jos on koko ajan joku iholla :) Ellei nyt tule perinteinen perumisaalto edeltävänä päivänä.

Minun tuon "alustavasti"-lisäyksen voi poistaa, oon tulossa varmasti ja päivä on jo kalenteriinkin varattu.

Eiköhän sitä aina muutama peru ennen miittiä. Ja pitää kai sitten ottaa takapiha/parveke/vaatekaappi käyttöön, jos tila loppuu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli vaan mieleen että onko asunnossa saunaa että pojat voi ottaa munanmittailu kilpailun kaiken muun mittailun (haukkarin ja penkkituloksen lisäks)? :hyper:

Näistä ei voi tulla kun mielenkiintoset kekkerit :D Eli näillä näkymin mukana ollaan halusitte tai ette :puntti:

Eiköhän sitä aina muutama peru ennen miittiä. Ja pitää kai sitten ottaa takapiha/parveke/vaatekaappi käyttöön, jos tila loppuu.

Honestly, mua eniten pelottaa naapureitten puolesta...Ois suotavaa, etten saa häätöä, se on mun ainoa toiveeni tälle illalle :)

Jätetään toi saunaosasto rauhaan tällä kertaa, ja pysytään ihan siellä mun kämpässä vaan :D
Mitäs, oisko jotain aikataulua? Kympin aikaan heitän kaikki ulos, joten aloteltasko seiskan aikaan viimestään? (Mää en vaan oikein tiedä, millä mä heitän kaikki kaapin kokoiset miehet ulos...)

ps. Huumoria tai ei, soitan poliisit, jos joku vetää jotain laittomia aineita. Sori.:jahas:

Honestly, mua eniten pelottaa naapureitten puolesta...Ois suotavaa, etten saa häätöä, se on mun ainoa toiveeni tälle illalle :)

Jätetään toi saunaosasto rauhaan tällä kertaa, ja pysytään ihan siellä mun kämpässä vaan :D
Mitäs, oisko jotain aikataulua? Kympin aikaan heitän kaikki ulos, joten aloteltasko seiskan aikaan viimestään? (Mää en vaan oikein tiedä, millä mä heitän kaikki kaapin kokoiset miehet ulos...)

Kyl maar se passailee. Voi vaan olla ihmisillä tiukkaa päästä aikasin perjantaina pelikentille, mutta mää voin tulla vaikka jo yhdeltä päivällä :D. Sun kämppä, sun säännöt.

ps. Huumoria tai ei, soitan poliisit, jos joku vetää jotain laittomia aineita. Sori.:jahas:

Tykkään susta päivä päivältä enempi :haart:

Kyl maar se passailee. Voi vaan olla ihmisillä tiukkaa päästä aikasin perjantaina pelikentille, mutta mää voin tulla vaikka jo yhdeltä päivällä :D. Sun kämppä, sun säännöt.

Tykkään susta päivä päivältä enempi :haart:

^ Sama:haart:

Ei ihan yheltä vielä, kun en oo kotona:) Eiku eikös sun pitäny päivystää siä oven takana jo torstaina?

^ Sama:haart:

Ei ihan yheltä vielä, kun en oo kotona:) Eiku eikös sun pitäny päivystää siä oven takana jo torstaina?

Jos päästät mut sitten töihin mennessä mut aamulla sisälle, niin tottakai!

Nomutjoo. Kannattaa mahdollisimman aikaseksi pistää alkaminen, koska keskimäärin porukka tulee noin tunnin pari tyylikkäästi myöhässä :D. No, omapahan oma menetyksensä sitte!

Osallistujalista versio 1.1 , jotta kaikki pysyy kärryillä:

-Eki (näyttää nuorelta)
-Delgado
-armonia + kaveri
-Kride
-Vilu (tsekkailee)
-eerie (harkitsee)
-Lomax
-Johku 81 (vetää perseet)
-MiVi + Gemstone
-Viitsu (vahva ehkä)
-Nirkku + kaveri völjyssä
-Tomppa123 (tiijä vaikka tulis :wtf: )
-Reinzell (varmaan tulee vilkasemaan meitä)
-Pohjoisvirta (laittaa harkintaan)
-Xairax (tulee, jos voittaa lotossa :D )
-Damman (jos Eki ja Xairax pitää kädestä)
-Sportybee (jos muitakin naispuolisia mukana)
-oskua kieltämättä vähän kiinnostaa
-Muppetti (harkittee)
-tuomas1989
-new school
-iivili ja Gillyanne (osasto wanhat kääkät)
-MikaT2 (vois vaikka tullakkin, jos saa aikaa järkättyä)
-tulkkari
-chede (EHKÄ)
-John Holmes(ja nekalan homiessit)
-yeah buddy

32 nimeä listalla.

Infoa:

Päivämäärä 18.3.2011. Saapi joskus 6-7 aikoihin tulla.

Etkot armonialla. Eyes wide shut -tyyliset orgiat, jossa pelataan alustavasti twisteriä ja muita mukavia seurapelejä. Orgioista siirrytään todennäköisesti keskustaan myöhemmin illalla, abaut kymmeneltä.

Sijainti abaut itä-Tampereella. Ilmoitetaan myöhemmin asianomaisille sähköpostin tai muiden vastaavien viestintäreittien kautta.

Kaikilta mitataan hauis ja penkkitulos. Heikkoja ja kyniksiä syrjitään. Lisäyksenä edelliseen, myös iästä saa miinuspisteitä (jos on liian wanha tai liian nuori, 24-vuotta on sopiva)

Tuokaa jotain lautapelejä tai muuta viihdykettä. Ei kukaan kuitenkaan uskalla mun (ja varmaan armonian) lisäksi puhua kuitenkaan. Tai ainakaan ennen sopivaa veren alkoholipitoisuutta.

Ja sitte: tuokaa omia herkkuja mukaan, jos huvittaa. OPM myös toki.

"Saapi joskus 6-7 aikoihin tulla."

Menen noihin aikoihin aamulla töihin, joten vois poiketa ;)

Aattelin olla selvinpäin, enkä lähde baariin. Hengaan etkopaikalla sen mitä hengaan ja sitten kotiin nukkumaan.

Eikä ole minkäänlaisia koodisanoja tai vitsejä tässä postauksessa.

Aattelin olla selvinpäin, enkä lähde baariin. Hengaan etkopaikalla sen mitä hengaan ja sitten kotiin nukkumaan.

Eikä ole minkäänlaisia koodisanoja tai vitsejä tässä postauksessa.

Sallittakoon se, kun nyt näin etukäteen ilmoitit :) Kaikki muut onkin sitten mukana illasta seuraavaan aamuun!

Huom! En toki ole enkä aio olla tuppisuuna ja möyröttää vihainen ilme naamalla nurkassa yksin. Että sinänsä hengaan messissä siinä, missä muutkin, enkä ole mikään epäsosiaalinen mölökerö. :D

Nyt on vaan totaalitauko alkoholista (ja chiliruoista, makkarasta, kaikesta sipulista ja kahvista :( ) tuossa vähän aikaa sitten olleiden suht pahojen mahaongelmien takia. Niistä on kyllä sopivan lääkityksen takia akuuttivaihe jo selätetty pari viikkoa sitten ja menetetyt 5kg saatu takaisin. Eikä ton lääkityksenkään takia tarvitsisi olla ilman alkoholia, mutta haluan nyt antaa mahalle kunnolla huilia, että kuormitan sitä mahd. vähän tämän lääkekuurin loppuun ainakin. Tähän liittyen olen aika tarkka nyt ollut nukkumisen ja unirytminkin kanssa. Joka päivälle noin 45-60min lisää unta ja entistäkin tasaisempi rytmi, niin jospa maha kestäisi ressiä aiempaa paremmin jatkossa.

Munkin täytyy lähteä varmaan siinä puolenyön aikaan kotiin, koska seuraavana päivänä on sukujuhlat joita mun pitää olla pystyttämässä. Mutta selvinpäin en ajatellut olla. :D

Osallistujalista versio 1.3 , jotta kaikki pysyy kärryillä:

-Eki (näyttää nuorelta)
-Delgado
-armonia + kaveri
-Kride
-Vilu (tsekkailee)
-eerie (harkitsee)
-Lomax
-Johku 81 (vetää perseet)
-MiVi + Gemstone
-Viitsu
-Nirkku + kaveri völjyssä
-Tomppa123 (tiijä vaikka tulis :wtf: )
-Reinzell (varmaan tulee vilkasemaan meitä)
-Damman (jos Eki pitää kädestä)
-Sportybee (jos muitakin naispuolisia mukana)
-oskua kieltämättä vähän kiinnostaa
-Muppetti (harkittee)
-tuomas1989
-new school
-iivili ja Gillyanne (osasto wanhat kääkät)
-MikaT2 (vois vaikka tullakkin, jos saa aikaa järkättyä)
-tulkkari
-chede (EHKÄ)
-John Holmes(ja nekalan homiessit)
-yeah buddy

30 nimeä listalla.

Infoa:

Päivämäärä 18.3.2011. Saapi joskus 6-7 aikoihin tulla.

Etkot armonialla. Eyes wide shut -tyyliset orgiat, jossa pelataan alustavasti twisteriä ja muita mukavia seurapelejä. Orgioista siirrytään todennäköisesti keskustaan myöhemmin illalla, abaut kymmeneltä.

Sijainti abaut itä-Tampereella. Ilmoitetaan myöhemmin asianomaisille sähköpostin tai muiden vastaavien viestintäreittien kautta.

Kaikilta mitataan hauis ja penkkitulos. Heikkoja ja kyniksiä syrjitään. Lisäyksenä edelliseen, myös iästä saa miinuspisteitä (jos on liian wanha tai liian nuori, 24-vuotta on sopiva)

Tuokaa jotain lautapelejä tai muuta viihdykettä. Ei kukaan kuitenkaan uskalla mun (ja varmaan armonian) lisäksi puhua kuitenkaan. Tai ainakaan ennen sopivaa veren alkoholipitoisuutta.

Ja sitte: tuokaa omia herkkuja mukaan, jos huvittaa. OPM myös toki.

Pilvenpolttelijat ja muut huumeiden käyttäjät voi jättää tulematta koko miittiin(etkoille), jos tuntee pakottavaa tarvetta siihen puuhaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom