Syksyn 2006 tavoitteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sotilas
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tavoitteet uuteenvuoteen mennessä:

-Paino 77kg -> 80kg
-Kyykky 5x100kg -> 5x115kg
-Penkki 110kg -> 120kg
-Mave 6x125kg -> 6x135kg ja tekniikan oppiminen

Toivottavasti edes jotain tulee saavutettua. :)

Kiitos Ruhl oli hyvä teksti, mutta kertokaa miks Hulkki sai b:n paperit? Ja niin ngv, hulkki pääs toimisto hommiin P-kauden jälkeen. Itse en todella usko sinne pääseväni, koska a:n paperit kädessä ja normaali pulliasta asteen paremmassa kunnossa...

Hulkista en tiedä, mutta mua ei ainakaan kiinnostais lukea netistä miltään keskustelupalstalta jupinaa omasta terveydentilastani, ellen itse olisi keskustelua aloittanut...

Originally Posted by battleaxe sanoi:
Kiitos Ruhl oli hyvä teksti, mutta kertokaa miks Hulkki sai b:n paperit? Ja niin ngv, hulkki pääs toimisto hommiin P-kauden jälkeen. Itse en todella usko sinne pääseväni, koska a:n paperit kädessä ja normaali pulliasta asteen paremmassa kunnossa...

Katsos kun alkaa näkemään pieniä vihreitä ukkoja niin saa äkkiä b:n paperit olkoon sitten kuinka hyvässä fyysisessä kunnossa tahansa.:D

Itellä ei oo lähinnä tavoitetta muutako saada pena 135kg ->145kg. ja tuohon pitäs kyllä kaiken jären mukaan vielä jouluksi päästä.

jouluun mennessä:

olkapäitä vähän näkyviin (jäänny aika pitkälti reenamatta tähänasti)
paino sais pysyä about samassa
hanska 43->45
kiertäjäkalvosin kuntoon

jalkoihin lisää massaa ja selkäpuoli paremmamks. varsinkin takaolkapäät tarvii lisää kovaa reeniä. ja joskus tulevaisuudes sit kisoihin:)

Itsehän olen nyt intissä, ja tavoitteet loppuvuodelle (ja siihen asti että kotiudun, eli 5.4.) on pitää paino 86-90kg:ssa ja saada voimatasot takaisin, kun P-kaudella pääsi vähän laskemaan.
Kaikki lihat säilyny, peruskunto parantunut ja pyrin nyt parantamaan sitä entisestään. Vaikka painoa on tullut pari kiloa lisääintin alusta, on lihakset ja erityisesti verisuonet selvästi erottuvammat! Samaa rataa pyritään jatkamaan. Varsinkin kun vapaa-ajalla tehdyistä urheilu-suorituksista saa merkinnän ja 15kpl:sta KL:n. :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Reenata terveenä

Se on sitte siinä. Selkä pamahti töissä, saa nähdä pääseekö salille enää tänä vuonna :curs:

1.6.07 mennessä:

hanska 37,5 -> 39 cm
reisi 58 -> 61 cm
vyötärö 92 -> 85 cm
pena 1x90 -> 1x105 kg
leuat 9 -> 14 toistoa

ja rusketusta pintaan!

Tavotteet syksylle:

Penkki 90kg ----> 100kg

Selän kuntoutus että pääsee taas kyykkäämään kunnolla ja kovaa

Säännöllinen lenkkeily

Kaljoittelun vähentäminen rankalla kädellä (jo 18 päivää juomatta:)

Maastavedon aloittelu pitkästä aikaa

Roskaruuan välttäminen, mutta samalla syömisen määrän kasvattaminen

Siinähän ne tärkeimmät, uskon että saan ne myös tavoitettua.

Penkki 100kg-->110kg
mave 150kg-->170kg
kyykky 110kg-->120kg
Paino 72,5kg-->75kg
Vuoden loppuun mennessä ois tarkotus...

Pannaas nyt loppuvuoden tavoitteet sitten tänne.
penkki 100
mave 130->160
paino 96->90
rasva% pieneneminen
hanska 35->37
reisi 63->67
Kunnon ruokavalion vakiinnuttaminen.

Lyhykäisyydessään tavoite on, että lihasmassaa tulisi käsiin lisää, painot kasvaisivat 2-5 kg ja jouluun mennessä leukoja menee 10.

Jostainhan se on aloitettava.:nolo:

Suositut

Back
Ylös Bottom