Aylah sanoi:niinpäh. jos kolmas vapaa osapuoli tietää lähtevänsä varatun mukaan ni johan on perkele, ettei tää olis muka vastuussa jutusta myös!! :curs: olenko mä vain niin erilainen nuori, ettei mene jakeluun, että pettäminen olis okei. häh? se on väärin ja sitten kun sen ite kokee, ni tietää että tuntuu. :(
Näistä asioista voi keskustella myös rauhallisesti jonkinlaista järkiperäistä logiikkaa käyttäen, se tuntuu monilta unohtuvan ;) Lisäksi mielelläni näkisin mielipiteille edes jonkinlaisia perusteluita sen sijaan että aletaan käyttämään noita raivohymiöitä. Ihmisille tosin on aika tyypillistä aloittaa perustelematon raivoaminen siinä vaiheessa kun ei ole esittää perusteltuja vasta-argumentteja.
Näytä mulle mun kirjoittamistani teksteistä kohta jossa ilmoitan pettämisen olevan okei, niin mä näytän sulle lentävän lehmän. Päinvastoin, se on mielestäni väärin eikä kenenkään pitäisi niin tehdä. Kuitenkin pettämistä tapahtuu jatkuvasti, koska emme elä ideaalimaailmassa emmekä romanttisissa haavekuvissa, vaan reaalimaailmassa. Sulla menee nyt mielestäni tekstin sisältö ja tekstistä saamasi käsitys täysin sekaisin.
Mun mielestä parisuhteessa olevat henkilöt ovat KAHDESTAAN vastuussa suhteestaan ja hyvinvoinnistaan. Kolmas osapuoli taas on vastuussa omasta hyvinvoinnistaan. Mun mielestä on sanottava EI silloin kun seurustelee, se osoittaa mielestäni sitä moneen otteeseen hoettua selkärankaa. Se jos baari-illan jälkeen panee varattua ihmistä, osoittaa mielestäni lähinnä halua harrastaa yhdenillansuhteita. Pelimiehille ja -naisille ei ole juurikaan väliä keneltä saa.
Petetyksi tulemisen olen kyllä kokenut, mutta pettämistä en.