Sydänsuruja...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu
S0874 sanoi:
Eihän se ole tyhmä joka vaikka seksiä sinkkuelämää viettäessään baarissa vonkaa, vaan se joka sitä seksiä antaa vaikka seurustelee toisen kanssa.

Tässähän on todella perääkin. Kannattaa lisäksi tarkentaa ko. tapauksen määritteeksi tyhmän lisäksi vielä epätoivoinen ja säälittävä vellimuna, jolla ei ole selkärankaa etsiä itselleen reilusti vapaana olevaa naista, vaan mennä sinne, minne muna johdattaa ja sitten ulvoa periperrrrrrkelesuomalaisen miehen malliin kuuluvasti: "mutku tunteet ne vei, ei niille voi mitään, mä koen vaan tän oikeaksi...." Kuka tuollaista nyt enää miehenä pitää?! :lol2:

Uskokaa nyt, tuollaisiin ei kannata käsiänsä liata.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Trifixion sanoi:
Tässähän on todella perääkin. Kannattaa lisäksi tarkentaa ko. tapauksen määritteeksi tyhmän lisäksi vielä epätoivoinen ja säälittävä vellimuna, jolla ei ole selkärankaa etsiä itselleen reilusti vapaana olevaa naista, vaan mennä sinne, minne muna johdattaa ja sitten ulvoa periperrrrrrkelesuomalaisen miehen malliin kuuluvasti: "mutku tunteet ne vei, ei niille voi mitään, mä koen vaan tän oikeaksi...." Kuka tuollaista nyt enää miehenä pitää?! :lol2:

Onko tämä nyt sitä kuuluisaa sarkasmia vai oletko ihan oikeasti tosissasi?

Sumu sanoi:
Onko tämä nyt sitä kuuluisaa sarkasmia vai oletko ihan oikeasti tosissasi?

Siis tarkoitin tuota, joka vonkaa viettäessään sinkkuelämää.

Trifixion sanoi:
Kiitos laajasta katsauksesta pettämiseen ja hienoa, että edellisillä sivuilla osasit kertoa minkälaisiin ihmisiin ja miksi kukin ihastuu. Näetkö sä oikeasti ihmiset noin mustavalkoisesti? On hyviä selkärangallisia ihmisiä ja sit on huonoja selkärangattomia? Jos alat haukkumaan jokaista pettäjää ja kolmatta pyörää, niin sulle tulee kyllä helvetin pitkä lista ihmisiä haukuttavaks ja se lista on täynnä ihan tavallisia Matti-meikäläisiä ja Teija-teikäläisiä. Saattaapa joukosta paljastua tai joukkoon liittyä jonain päivänä muutama läheinenkin ihminen.

Trifixion sanoi:

Nyt kyllä täytyy sanoa, että meni hieman yli ymmärryksen tuon koko viestin logiikka. :rolleyes:

No jos tuossa oli pointtina se, että varattua (tuntematonta?) naista panevalla vapaalla sinkkumiehellä ei ole selkäränkaa, niin se on mielestäni silkkaa :anssi: Sellaisessa tapauksessa se on mielestäni nimenomaan se nainen jolla ei ole selkärankaa. Tai mies, jos mies on se seurusteleva osapuoli ja nainen puolestaan vapaa.

S0874 sanoi:
Nyt kyllä täytyy sanoa, että meni hieman yli ymmärryksen tuon koko viestin logiikka. :rolleyes:

No jos tuossa oli pointtina se, että varattua (tuntematonta?) naista panevalla vapaalla sinkkumiehellä ei ole selkäränkaa, niin se on mielestäni silkkaa :anssi: Sellaisessa tapauksessa se on mielestäni nimenomaan se nainen jolla ei ole selkärankaa. Tai mies, jos mies on se seurusteleva osapuoli ja nainen puolestaan vapaa.
no kylhän varatut voidaan jättää ihan suosiolla rauhaan oli kuin päin tahansa varattuna mies taikka nainen. baareista varmaan kyllä löytää sellaisia vapaita naisia, jotka jakavat persettään ja vastaavasti vapaita miehiä, jotka pökkivät omaa mummoaankin pahimmassa puutteessa. :urjo: ja aina ei ole pakko lähteä toisen mukaan jos tietää että ko. illan pano on varattu. kyllä se kysyy selkärankaa molemmilta.

S0874 sanoi:
Sellaisessa tapauksessa se on mielestäni nimenomaan se nainen jolla ei ole selkärankaa. Tai mies, jos mies on se seurusteleva osapuoli ja nainen puolestaan vapaa.

Koetahan vielä sellaista mallia, että sekä pettäjä että homebreaker ovat selkärangattomia.

Mä nyt vaan satun pitämään enemmän sellaisista miehistä, joilla on tietoa, taitoa ja selkärankaa sanoa jotakin muuta selitystä teoilleen kuin "se vaan meni näin tunteiden vallassa..." Jos sellaista haluaa, niin naistenlehdethän on sellaista pullollaan. Tosin kertojana on Ruotsalaisen Satu eikä mies. Miehet on taas olleet kautta aikojen sen verran reilua porukkaa, että eivät mene toisten miesten pesään sorkkimaan ja vetäydy vastuusta selittelemällä jotakin noloa tarinaa. Mutta kai ne ajat muuttuu tässäkin, toivottavasti kaikista ei tule keikareita, jotka katselee maailmaa vain Sillä Silmällä.

Kostaja X sanoi:
Kiitos laajasta katsauksesta pettämiseen ja hienoa, että edellisillä sivuilla osasit kertoa minkälaisiin ihmisiin ja miksi kukin ihastuu. Näetkö sä oikeasti ihmiset noin mustavalkoisesti? On hyviä selkärangallisia ihmisiä ja sit on huonoja selkärangattomia? Jos alat haukkumaan jokaista pettäjää ja kolmatta pyörää, niin sulle tulee kyllä helvetin pitkä lista ihmisiä haukuttavaks ja se lista on täynnä ihan tavallisia Matti-meikäläisiä ja Teija-teikäläisiä. Saattaapa joukosta paljastua tai joukkoon liittyä jonain päivänä muutama läheinenkin ihminen.

Nyt sä rupeat saamaan juonesta kiinni. Ja tais muuten kolahtaa siellä päässä pahemminkin, ainakin vuodatuksesta ja selittelyistä päätellen :rolleyes:

Aylah sanoi:
no kylhän varatut voidaan jättää ihan suosiolla rauhaan oli kuin päin tahansa varattuna mies taikka nainen. baareista varmaan kyllä löytää sellaisia vapaita naisia, jotka jakavat persettään ja vastaavasti vapaita miehiä, jotka pökkivät omaa mummoaankin pahimmassa puutteessa. ja aina ei ole pakko lähteä toisen mukaan jos tietää että ko. illan pano on varattu. kyllä se kysyy selkärankaa molemmilta.
Joo, ton jälkeen maailma olisikin taas parempi paikka elää... mutta ensinnäkään suuri osa naisista ei kerro illan aika olevansa varattu vaan tykkää miesten huomiosta hieman liikaakin. Tämä pätee samalla tavalla sekä silloin kun mua on tultu iskemään/mä olen mennyt iskemään jotain. Tällaisessa tilanteessa on miehen aika vaikea erottaa kuka seurustelee ja kuka ei (paitsi kunnes aamu koittaa). Uskoisin, että lähes kaikki naiset antavat ainakin sen iskemään tulevan kaverin tarinoida aikansa ennenkuin ajavat pojan pois "mä seurustelen" tms.- kommenteilla. Naiset tykkää huomiosta, ei siinä mitään. Ero on vaan siinä kuinka pitkälle antaa tilanteen mennä...

Toiseksi olen huomannut erityisesti naisten raadollisuuden sen suhteen, että kaverin vanha seurustelukumppani ei olekaan "kiellettyä" riistaa, kuten esimerkiksi mun kaveripiirissä on (miespuoliset kaverit). Välillä on pitänyt alkaa julistamaan tädeille oikein kunnolla, että mikä vittu siinä on kun ei voida ajatella tilannetta sen kaverin kannalta.

Omien kokemusteni pohjalta asennoidunkin "omiin" naisiin nykyisin siten, että turha vaivata päätä miten ne toimii baarissa tai tyttöjen laivareissuilla. Paskaa tapahtuu tai saattaa tapahtua. Näin on aina ollut ja näin tulee varmasti olemaan jatkossakin.

Proteos sanoi:
Joo, ton jälkeen maailma olisikin taas parempi paikka elää... mutta ensinnäkään suuri osa naisista ei kerro illan aika olevansa varattu vaan tykkää miesten huomiosta hieman liikaakin. Tämä pätee samalla tavalla sekä silloin kun mua on tultu iskemään/mä olen mennyt iskemään jotain. Tällaisessa tilanteessa on miehen aika vaikea erottaa kuka seurustelee ja kuka ei (paitsi kunnes aamu koittaa). Uskoisin, että lähes kaikki naiset antavat ainakin sen iskemään tulevan kaverin tarinoida aikansa ennenkuin ajavat pojan pois "mä seurustelen" tms.- kommenteilla. Naiset tykkää huomiosta, ei siinä mitään. Ero on vaan siinä kuinka pitkälle antaa tilanteen mennä...

Toiseksi olen huomannut erityisesti naisten raadollisuuden sen suhteen, että kaverin vanha seurustelukumppani ei olekaan "kiellettyä" riistaa, kuten esimerkiksi mun kaveripiirissä on (miespuoliset kaverit). Välillä on pitänyt alkaa julistamaan tädeille oikein kunnolla, että mikä vittu siinä on kun ei voida ajatella tilannetta sen kaverin kannalta.

Omien kokemusteni pohjalta asennoidunkin "omiin" naisiin nykyisin siten, että turha vaivata päätä miten ne toimii baarissa tai tyttöjen laivareissuilla. Paskaa tapahtuu tai saattaa tapahtua. Näin on aina ollut ja näin tulee varmasti olemaan jatkossakin.
no oho :eek: . ei voi muuta sanoa, että ihme jengiä kyllä on. sepä siinä just on, että kuinka pitkälle antaa tilanteen mennä. mutta meitä on moneen junaan. onhan se kiva saada huomiota, ei siitä käy kieltäminen, mutta järkeäkö nyt siinä sit on jatkaa juttua eteenpäin jos oma kulta jo on. ei ymmärrä ei. normaalisti tietty voi jutella baarissa, mut jos siinä alkaa numeroaan ensin jakamaan ja myöhemmin vähän muutakin, ni on vähän :urjo: meininkiä. mutta mä yritän kovasti omilla jutuillani parantaa ihmissuhdemaailmaa paremmaksi. onnistuin tai en, hyvällä itsetunnolla on kiva porskuttaa etiäpäin:)

Aylah sanoi:
no oho :eek: . ei voi muuta sanoa, että ihme jengiä kyllä on. sepä siinä just on, että kuinka pitkälle antaa tilanteen mennä. mutta meitä on moneen junaan. onhan se kiva saada huomiota, ei siitä käy kieltäminen, mutta järkeäkö nyt siinä sit on jatkaa juttua eteenpäin jos oma kulta jo on. ei ymmärrä ei. normaalisti tietty voi jutella baarissa, mut jos siinä alkaa numeroaan ensin jakamaan ja myöhemmin vähän muutakin, ni on vähän :urjo: meininkiä. mutta mä yritän kovasti omilla jutuillani parantaa ihmissuhdemaailmaa paremmaksi. onnistuin tai en, hyvällä itsetunnolla on kiva porskuttaa etiäpäin:)
No yleensähän tommoset tapaukset ei halua sen kummemmin mitään yhteyksia jatkossa, koska kyse on vain panosta. Ja ettei jääny epäselväksi niin toi ei todellakaan ole mitään harvinaista, että "varatut" muijat haluaa välillä käydä hiukan naapurin puolella kattomassa josko ruoho olisikin vihreämpää siellä. Edellisviikonloppuna tuli itsellekin hieman paska olo kun oli yhden vanhemman naisen (34v) kanssa peliä baarissa. Huomasin toki, että se on vanhempi, mutta silti oli ihan nätti nainen. Oli juttua ettei mitään pidempää suhdetta aleta rakentamaan. Se halusi sitten että lähdetään menemään mun tykö. Noh, mä meinasin että mennään vaan (alkoholillakin oli osuutta asiaan) ja sano mulle et "mä sanon vaan tolle mun kaverille et me lähdetään". Kaveri sitten sano sille muijalle (olin siinä hollilla) "...et sä voi lähteä! Sulla on aviomies ja kaksi lastakin!" (sormus oli tietty jemmassa...). Tässä vaiheessa mä tulin tarinoihin mukaan ja sanoin että juttu raukes mun osalta just ja lähin kuittailemaan Noora Vennamolle.

Juu, ei ole mullakaan itsetunnon kanssa ongelmia. :)

Proteos sanoi:
No yleensähän tommoset tapaukset ei halua sen kummemmin mitään yhteyksia jatkossa, koska kyse on vain panosta. Ja ettei jääny epäselväksi niin toi ei todellakaan ole mitään harvinaista, että "varatut" muijat haluaa välillä käydä hiukan naapurin puolella kattomassa josko ruoho olisikin vihreämpää siellä. Edellisviikonloppuna tuli itsellekin hieman paska olo kun oli yhden vanhemman naisen (34v) kanssa peliä baarissa. Huomasin toki, että se on vanhempi, mutta silti oli ihan nätti nainen. Oli juttua ettei mitään pidempää suhdetta aleta rakentamaan. Se halusi sitten että lähdetään menemään mun tykö. Noh, mä meinasin että mennään vaan (alkoholillakin oli osuutta asiaan) ja sano mulle et "mä sanon vaan tolle mun kaverille et me lähdetään". Kaveri sitten sano sille muijalle (olin siinä hollilla) "...et sä voi lähteä! Sulla on aviomies ja kaksi lastakin!" (sormus oli tietty jemmassa...). Tässä vaiheessa mä tulin tarinoihin mukaan ja sanoin että juttu raukes mun osalta just ja lähin kuittailemaan Noora Vennamolle.

Juu, ei ole mullakaan itsetunnon kanssa ongelmia. :)
voi jeesus sentään. tais muijan tehdä mieli sit nuorempaa lihaa ;) okei, eipäs ollutkaan niin hauska juttu.. :jahas: mä taas olin hesas perjantaina yhdessä musapaikassa ja keikan jälkeen sit istuttiin vähän aikaa ja juotiin bisseä. oltiin tanssittu keikan aikana ja fiilis oli tosi korkealla muutenkin:)

sit siihen mun viereen ilmestyy joku 30-vuotias mies ja sanoo, että tervepä terve jne. mut olis kelpuutettu hänen ja pikkuveljensä jatkoille. ensin feverin kautta tietty ja sit kimppakivaan :eek: :hyper:. "sä näytät kyllä niin herkältä.." :rolleyes: jne.. mä vain kiittelin kovasti, että ei kiitos tällä erää, että olen kaverin kanssa liikenteessä enkä nyt mitään kaljaa kivempaa ole tältä illalta hakemassa. sit tuli että joo, mulla on lapsia ja mä hoidan näitä asioita näin.. siinä vaiheessa kaverilta alkoi palaa pinna, ja jätkä sai kuulla kunniansa.

mä vain kiitin kohteliaisuudesta, jos tuollaista pyyntöä kohteliaisuutena voi pitää.. pointti kuiteski, että tällä vanhemmalla miehellä lapsia ja varmaan vaimokin jossain. no tänks! ja kahden miehen kanssa jatkoille.. vois olla elämää suurempi kokemus kun ei vois viikkoon kävellä ;) :nolo: ja taas vähän offtopiccia..

niin ja siit tohon aiempaan viestiin oli tarkoitus kirjoittaa että hyvällä omatunnolla on kiva porskuttaa etiäpäin. mutta ei kyl siinä itsetunnossakaan ole mitään vikaa. alkaa vähitellen arvostaa itseään ihmisenä:)

Itsekin tapailin muutaman kerran 8 vuotta itseäni vanhempaa neitokaista kunnes totuus selvisi...

... sitten piti tavata hänet vielä pari kertaa...

;) Tsemppiä sulle kuitenkin ja may the force be with you!

vielä pettämisestä

Berserker sanoi:
...tais muuten kolahtaa siellä päässä pahemminkin, ainakin vuodatuksesta ja selittelyistä päätellen :rolleyes:
Itse en ole pettänyt, mutta moitteeton en ole, mitä tulee varattuihin kajoamisesta. Kyllähän sellasia temppuja on tullut kaduttua ihan helvetisti, mutta kun on nähnyt paljon pettämistä elämässä, niin ei vaan jaksa pitää sitä kovinkaan poikkeuksellisena. Itsekkin olen joskus pitänyt pettämistä maailman järkyttävimpänä asiana ja ryypännyt omantunnon tuskiin. Vielä kovemman halveksunnan osaltani saivat pettäjät. Sitten vaan alko katsoon ympärilleen ja huomas, että kaveripiirissä ei ole varmaan yhtään ihmistä, joka ei jollain tavalla olis joko pettänyt tai yrittänyt varattua. Ihan tavallisia ihmisiä me kaikki ollaan. Reilu vuosi sitten oli tapaus kun eräs varsin kiltti nuori nainen kerto, että sen miesystävä oli pettänyt sitä pidemmän aikaa ja aikoi aloittaa uuden suhteen. Tyttö oli sitten kuitenkin saanut itkettyä itsensä takasin. Pari hetkeä myöhemmin tää tyttö suuteli mua melkein väkisin ja loppu ilta menikin kivasti. Pidänkö sitä naista jotenkin narttumaisena? -En tosiaan. Eikä ole itsellekkän tullut omantunnon tuskia.

En mä pidä pettämistä mitenkää hyväksyttävänä. En vaan näe oikeutetuks haukkua ihmistä täysin paskas sen perusteella, varsinkaan jos ei tunne tapausta tarkemmin. Yks kaveri kerto pettäneensä avovaimoaan. Kyllä mä halveksun sitä tekoa, mutta on se silti loppupeleissä helvetin hyvä jätkä.

Trifixion sanoi:
Koetahan vielä sellaista mallia, että sekä pettäjä että homebreaker ovat selkärangattomia.

Mä nyt vaan satun pitämään enemmän sellaisista miehistä, joilla on tietoa, taitoa ja selkärankaa sanoa jotakin muuta selitystä teoilleen kuin "se vaan meni näin tunteiden vallassa..." Jos sellaista haluaa, niin naistenlehdethän on sellaista pullollaan. Tosin kertojana on Ruotsalaisen Satu eikä mies. Miehet on taas olleet kautta aikojen sen verran reilua porukkaa, että eivät mene toisten miesten pesään sorkkimaan ja vetäydy vastuusta selittelemällä jotakin noloa tarinaa. Mutta kai ne ajat muuttuu tässäkin, toivottavasti kaikista ei tule keikareita, jotka katselee maailmaa vain Sillä Silmällä.

Mä en ymmärrä millä perusteella sä jaottelet ihmiset selkärangattomiin ja selkärankaisiin? Kuten joku tuossa jo kirjoittelikin, niin ihmissuhdeasioissa tapahtuu paskaa, on aina tapahtunut, ja tulee aina tapahtumaan. Eikä niiden perusteella mielestäni määritellä sitä kenellä on selkärankaa ja kenellä ei, paitsi ehkä 50-luvun pateettisen romanttisissa suomifilmeissä. Tervetuloa reaalimaailmaan.

Ja sitten. Mä en ymmärrä, että miksi jauhat tuosta selittelystä ja "tunteiden mukana menemisestä" kokoajan? En mä ainakaan mielestäni ole missään vaiheessa antanut ymmärtää että kenenkään tarvitsisi selitellä juurikaan mitään. Nuo kuviot, mistä olen selittänyt, menevät pääpiirteissään näin: Ollaan baarissa, tutustutaan illan aikana naiseen/mieheen, mennään panemaan. Jossain vaiheessa EHKÄ selviää että se yhdenillanjuttu olikin varattu. Ja se mun ainoa pointtini on siis se, että se varattu ihminen on ITSE vastuussa OMISTA tekemisistään. Mun on täysin mahdotonta ymmärtää millä perusteella se kolmas (vapaa) osapuoli olisi vastuussa yhtään mistään. Jos joku haluaa pettää, niin sitten se pettää. Riippumatta siitä olenko se juuri minä jonka kanssa petetään. Tietenkin on ihan ok, jos jättää panematta varattua ihmistä, mutta ei sillä ole VASTUUN kanssa mitään tekemistä. Mä koen olevani vastuussa vasta silloin jos itse seurustelen.

Sun mielipiteistäsi saa lähinnä sellaisen kuvan, että naiset olisivat jotain tahdottomia olentoja joita miehet vievät kuin pässiä narussa, ja näinollen ne miehet olisivat jotenkin vastuussa naisista noin ylipäätään. Mä kuitenkin olen sitä mieltä että jokainen pitää huolen omista asioistaan ja tekee omat ratkaisunsa. Jos jonkun naisen ratkaisu on pettää seurustelukumppaniaan, niin se on hänen asiansa, ei minun.

Mun mielestä on hyvin mustavalkoista ajattelua että olisi jotakin "reilua porukkaa", ja vastaavasti taas "keikareita jotka katselevat maailmaa vaan Sillä Silmällä". En mä ainakaan tunne juurikaan ihmisiä joille ihmissuhdeasiat olisivat jotenkin ainoa/tärkein mielenkiinnonkohde, vaikka harrastaisivat kovastikin yhdenillanjuttuja tms. Mutta tuo tietysti riippuu minkätyylisessä seurassa liikkuu.

Kostaja X sanoi:
En mä pidä pettämistä mitenkää hyväksyttävänä. En vaan näe oikeutetuks haukkua ihmistä täysin paskas sen perusteella, varsinkaan jos ei tunne tapausta tarkemmin. Yks kaveri kerto pettäneensä avovaimoaan. Kyllä mä halveksun sitä tekoa, mutta on se silti loppupeleissä helvetin hyvä jätkä.

Mäkään en pidä pettämistä hyväksyttävänä/hyvänä asiana. Kuitenkaan en myöskään ole niin lapsellinen, että alkaisin arvostelemaan ihmisiä sillä perusteella miten ne ihmissuhdeasiansa hoitavat. Musta jokainen ihminen joka uskaltaa elää, on jossakin elämänsä vaiheessa jollakin tasolla joutunut jonkinlaiseen ikävään/ajatuksia herättävään tilanteeseen ihmissuhteiden maailmassa. Tietysti on sitten näitä, joille pääasia elämässä on omien/toisten ihmisten tekojen moraalisen puolen tarkkailu ja arvostelu. Kuitenkin ne tunteet ja vietit ovat ihan olemassaolevia asioita, vaikka moraalinvartijat toisin kuvittelevatkin. Mullakin on muuten kaveri joka järjestään pettää tyttöystäväänsä, mutta silti se on hyvä kaveri. Samalla tavalla tuolla salilla jossa käyn, treenaa yksi sälli joka on helvetinmoinen rasisti (itse en ole). Kuitenkin tuun sen tyypin kanssa hyvin toimeen kunhan pitäydytään punttisalia koskevissa keskustelunaiheissa :D Eli pointtina se että ei kaikki ole aina niin helvetin mustavalkoista tai oikeaa/väärää tässä maailmassa, ei varsinkaan ihmisten väliset suhteet. Siksi kannattaa mielestäni suhtautua neutraalisti vaikka toisten tekemiset/ajatukset eivät olisikaan oman moraalin ja arvomaailman mukaisia. Moraali nimittäin on asia jossa ei ole absoluuttista oikeaa ja väärää. Se on jokaisella omanlaisensa, eikä näinollen moraaliin liittyvissä asioissa voi käydä ketään neuvomaan.

S0874 sanoi:
Mun on täysin mahdotonta ymmärtää millä perusteella se kolmas (vapaa) osapuoli olisi vastuussa yhtään mistään.

= selkärangaton imbesilli

Ehkei tällä asenteella saavuteta enää mitään. Oli nyt tuohon älyttömään kommenttiin(ja tekstin yleisilmeeseen) jotain kommentoitava.

Jaa. Mun mielestä noissa varattujen naisten kanssa pelehtijöissä ei ole mitään selkärankaa, olkootkin vaikka kuinka paljon myös naisen omaa syytä. Yhden illan jutut kännipäissään voi ymmärtää mutta jos alkaa salaa suunnitelmallisesti tapaamaan naista joka on varattu niin silloin liikutaan kielletyllä alueella. En itsekään ole tässä asiassa täysin puhdas pulmunen mutta lienen oppinut läksyni..

Ette varmasti tiedä kuinka PAHALTA tuntuu joutua petetyksi, vasta kun se sattuu omalle kohdalle niin huomaa kuinka halveksittavaa touhua se onkaan. Pettäminen sattuu nimittäin todella syvälle. Nimim. Kokemusta on. Ystäväpiirissäni on mies joka pettää järjestelmällisesti pitkäaikaista tyttöystäväänsä, KENEN (kunhan on nainen) tahansa kanssa, missä tahansa. Kuitenkin sama tyyppi on aina äärimmäisen mustasukkainen omasta naisestaan.

Toinen tragikoominen asia on nämä tv-sättien varatut miehet ja naiset jotka etsivät salaista s-seuraa... höyryt nousee sieraimista pelkästä ajatuksestakin.

Berserker sanoi:
= selkärangaton imbesilli

Ehkei tällä asenteella saavuteta enää mitään. Oli nyt tuohon älyttömään kommenttiin(ja tekstin yleisilmeeseen) jotain kommentoitava.
niinpäh. jos kolmas vapaa osapuoli tietää lähtevänsä varatun mukaan ni johan on perkele, ettei tää olis muka vastuussa jutusta myös!! :curs: olenko mä vain niin erilainen nuori, ettei mene jakeluun, että pettäminen olis okei. häh? se on väärin ja sitten kun sen ite kokee, ni tietää että tuntuu. :(

Berserker sanoi:
Ehkei välttämättä se paras tapa yrittää rakentaa kestävää ja hyvää parisuhdetta. Hyvä olisi "jäädyttää tunteet", miettiä realiteetteja, miettiä mitä hyvää suhteessa, missä parannettavaa, mitä itse haluaa, keskustella mitä toinen haluaa. Kun on toiseen rauhassa ja avoimesti tutustunut, siitä onkin hyvät edellytykset jatkaa suhdetta(tai tästä se suhde vasta alkaisikin ;) ).

Toki se kipinä pitää olla alusta saakka (ja suhteen edetessä täytyy pitää huolta, ettei se sammu) mutta pelkästään sen pohjalta tehdyt ratkaisut harvemmin kantavat hedelmää pidemmällä tähtäimeillä.

Tottakai seurustellessakin täytyy ottaa huomioon faktat ja realiteetit, sehän on selvä. Muttei kylmän analyyttiseltä pohjalla toimiva suhde ole sekään mikään ideaalinen ratkaisu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom