Sydänsuruja...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu
Näistä varatuista naisista... sain just viime viikonloppuna tietää että oma muija oli nuoleskellu jonku toisen ukon kans työpaikan "virkistäytymisillassa" jossain raflassa, ilmeisesti jonkun työkaverin kans. En varmaan vieläkään tietäis koko asiasta mitään ellei akka ite olisi sanonut seuraavana aamuna. Harmi että ei uskaltanut sanoa kuka se mies oli, pääsis purkaan tätä kiukkua pihalle jota on kyllä poliisiasiaksi asti...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla oli tossa viis vuotta sitten tilanne jossa "sekaannuin" varattuun naiseen. Tosin olin silloin itsekin varattu. Tunteet olivat suuria molemmin puolin, mutta se toinen osapuoli sitten luuseroi koko homman eikä uskaltanut erota silloisesta poikaystävästään. Mä olin aivan valmis suunnilleen muuttamaan saman katon alle sen naisen kanssa. Enpä oo sen jälkeen keneenkään ihastunut, ja siitä on tosiaan se viis vuotta aikaa. Nykyään naiset on mulle lähinnä jonkinlainen pakollinen rasite, joiden kanssa vietetään aikaa sillon kun sattuu tekemään mieli seksiä. No joo on mulla monia naisia hyvinä kavereina, mutta siis kaikenlaiset fyysisiä puolia sisältävät suhteet eivät herätä mussa nykyään yhtään minkäänlaisia tunteita. Toisinaan oon tilanteeseeni ihan tyytyväinen, kun oon vapaa tekemään mitä haluan milloin haluan, mutta toisinaan tietysti vituttaa ankarasti kun mikään ei tunnu oikeestaan miltään.

Mua aina ihmetyttää että kun se oma nainen/mies hölmöilee (pettää, nuoleskelee yms.) niin aina (varsinkin miehet) on niin hanakoita vetämään turpaan sitä kolmatta osapuolta. Miksi näin? Suurella todennäköisyydellä niille ei ole kerrottu että on oltu varattuja.

Mariachi sanoi:
Mua aina ihmetyttää että kun se oma nainen/mies hölmöilee (pettää, nuoleskelee yms.) niin aina (varsinkin miehet) on niin hanakoita vetämään turpaan sitä kolmatta osapuolta. Miksi näin? Suurella todennäköisyydellä niille ei ole kerrottu että on oltu varattuja.

Onhan se matalampi kynnys varmaan lyödä miestä kuin naista.. Itseäni ei kyl kiinnostais hakata kumpaakaan.. Paras päätös mun mielestä on katkaista kaikki yhteydet (HUOM: yhteydet, EI RAAJAT :D ) kumppaniin. Ja jos asuu yhdessä, riippuen siitä kumman asunto on, niin kamat kantoon eikä Never Ever pidä mitään yhteyttä kyseiseen ihmiseen. Kova päätös, mut jos siitä ei jousta, niin se alkaa helpottamaan huomattavasti nopeammin kuin sellainen OLLAAN-YSTÄVIÄ-KUITENKIN-JA-EHKÄ-VÄHÄ-SEXIÄ-KAUPAN-PÄÄLLE-mentaliteetti

Mariachi sanoi:
Mua aina ihmetyttää että kun se oma nainen/mies hölmöilee (pettää, nuoleskelee yms.) niin aina (varsinkin miehet) on niin hanakoita vetämään turpaan sitä kolmatta osapuolta. Miksi näin?

Tuota mäkin oon ihmetellyt. Aika monilla tosiaan ajatus tuntuu kulkevan niin, että oma kultamussukka on täysin syyntakeeton koko tilanteeseen, ja että se kolmas osapuoli on joku katala käärme joka yrittää vikitellä kultamussukkaa. Eiköhän totuus kuitenkin ole se, että johonkin nuoleskeluun tai panemiseen tarvitaan aina kaksi ihmistä, eikä niistä kumpikaan ole sen enempää syyllinen tapahtuneeseen kuin toinenkaan.

Luulisin että tossa on kyse siitä, että monet ihmiset ovat henkisesti ja fyysisesti niin riippuvaisia siitä kumppanistaan, että kaikki hölmöilyt annetaan sinisilmäisesti anteeksi ja syytellään aina niitä kolmansia osapuolia. Eli omassa kumppanissa EI HALUTA nähdä mitään vitutusta herättäviä puolia, kuten esim. sitä että todellisuudessa yllättävän useiden ihmisten mielestä se ruoho on joskus, tietynlaisissa tilanteissa, vihreempää aidan toisella puolella.

Mariachi sanoi:
Mua aina ihmetyttää että kun se oma nainen/mies hölmöilee (pettää, nuoleskelee yms.) niin aina (varsinkin miehet) on niin hanakoita vetämään turpaan sitä kolmatta osapuolta.

Niin ja jos kyse on siitä omasta miehestä, niin se toinen nainen on se, joka väkisen vie miehen väärille poluille eikä mies ole tehnyt juurikaan väärin. Kyllähän se niin on, että näissä tilanteissa se parisuhteessa elävä tekee oman ratkaisunsa, onko parisuhde niin arvoton, että näin voi tehdä. Eikä tästä nyt pidä vetää johtopäätöstä, että hyväksyisin sen, että isketään varattuja, etenkään jos asiasta tiedetään. Aikuiset ihmiset kantaa vastuun tekemisistään.

S0874 sanoi:
Tuota mäkin oon ihmetellyt. Aika monilla tosiaan ajatus tuntuu kulkevan niin, että oma kultamussukka on täysin syyntakeeton koko tilanteeseen, ja että se kolmas osapuoli on joku katala käärme joka yrittää vikitellä kultamussukkaa. Eiköhän totuus kuitenkin ole se, että johonkin nuoleskeluun tai panemiseen tarvitaan aina kaksi ihmistä, eikä niistä kumpikaan ole sen enempää syyllinen tapahtuneeseen kuin toinenkaan.

Luulisin että tossa on kyse siitä, että monet ihmiset ovat henkisesti ja fyysisesti niin riippuvaisia siitä kumppanistaan, että kaikki hölmöilyt annetaan sinisilmäisesti anteeksi ja syytellään aina niitä kolmansia osapuolia. Eli omassa kumppanissa EI HALUTA nähdä mitään vitutusta herättäviä puolia, kuten esim. sitä että todellisuudessa yllättävän useiden ihmisten mielestä se ruoho on joskus, tietynlaisissa tilanteissa, vihreempää aidan toisella puolella.

Asiallista päättelyä. Ite on miettinyt että olisiko miehillä sellainen alkukantainen mentaliteetti että kun se toinen mies vikitteli sen mussukan eli syrjäytti poikaystävän alfa-uroksen paikalta niin se paikka täytyy vallata takaisin fyysisesti...

Mariachi sanoi:
Asiallista päättelyä. Ite on miettinyt että olisiko miehillä sellainen alkukantainen mentaliteetti että kun se toinen mies vikitteli sen mussukan eli syrjäytti poikaystävän alfa-uroksen paikalta niin se paikka täytyy vallata takaisin fyysisesti...

Kerrassaan täydellinen vastaus. Näinhän se juuri menee. Eläimiä mekin olemme :)

Samaa mieltä olen, vaikka tuon naamaanlyöntikisan aikaisemmin kirjoitinkin. Tarkoitin asiaa noin yleisesti.

Mulla on tästä takavuosilta kokemustakin ja eipä tullut mieleenkään mennä sitä kolmatta osapuolta vetään kuonoon. Se kumppani siinä pettää, ei se kolmas osapuoli, ellei se sitten ole hyvä kaveri tms.

Jake76 sanoi:
Näistä varatuista naisista... sain just viime viikonloppuna tietää että oma muija oli nuoleskellu jonku toisen ukon kans työpaikan "virkistäytymisillassa" jossain raflassa, ilmeisesti jonkun työkaverin kans. En varmaan vieläkään tietäis koko asiasta mitään ellei akka ite olisi sanonut seuraavana aamuna. Harmi että ei uskaltanut sanoa kuka se mies oli, pääsis purkaan tätä kiukkua pihalle jota on kyllä poliisiasiaksi asti...

Aika sanattomaksi vetää. Ei vaan yksinkertaisesti järki seuraa tätä tapahtumaketjua, ei sitten pätkääkään. Se oma pettänyt nainenko on sitten ihan täysin syytön? Niin syytön, että sitä toista jannua pitää käydä paukauttamassa käkättimeen? Herää nyt jo.

Jute sanoi:
Siltä jätkältä, joka vei multa tyttöystävän muutama vuosi sitten, jos kysyis tota asiaa vois olla vastaus hiukan toinen. Oli muuten kohtalaisen voittaja fiilis tuolloin.
Ite en kovinkaan korkealle arvosta tyyppejä, jotka koittaa varattuja naisia. Toki asia on eri, jos ei etukäteen tiedä tytön seurustelusta.

Ei millään pahalla, mutta kyllä siinä neiti "seurusteleva" on takaoven jättänyt auki jos tuo "vieminen" on ollut mahdollista. Mun mielestä joko seurustelee tai ei seurustele, mutta käyttäytyminen sitten sen mukaan. Helppoa.

Tämä saattaa kuulostaa aika kylmältä puheelta, mutta mun mielestä ei ole kovin paha asia jos joku yrittää pokata varattua miestä/naista. Nimittäin jos itse on se ns. kolmas osapuoli, niin silloin ei tietenkään ole se joka pettää. Eihän se ole kenenkään muun kuin sen seurustelevan henkilön asia että pettääkö vai ei.

Ihmisillä on mielestäni oma tahto (tai ainakin pitäis olla), eli ei voi lähteä siitä että ne kolmannet osapuolet ovat jotain katalia paskiaisia jotka jotenkin mystisesti "vievät" jonkun tyttö/poikaystävän. Jos seurustelee, niin silloin ei IMO pitäisi olla kenenkään vietävissä. Jos on, niin se suhde ei voi toimia. Eihän se ole tyhmä joka vaikka seksiä sinkkuelämää viettäessään baarissa vonkaa, vaan se joka sitä seksiä antaa vaikka seurustelee toisen kanssa.

S0874 sanoi:
Tämä saattaa kuulostaa aika kylmältä puheelta, mutta mun mielestä ei ole kovin paha asia jos joku yrittää pokata varattua miestä/naista. Nimittäin jos itse on se ns. kolmas osapuoli, niin silloin ei tietenkään ole se joka pettää. Eihän se ole kenenkään muun kuin sen seurustelevan henkilön asia että pettääkö vai ei.

Ihmisillä on mielestäni oma tahto (tai ainakin pitäis olla), eli ei voi lähteä siitä että ne kolmannet osapuolet ovat jotain katalia paskiaisia jotka jotenkin mystisesti "vievät" jonkun tyttö/poikaystävän. Jos seurustelee, niin silloin ei IMO pitäisi olla kenenkään vietävissä. Jos on, niin se suhde ei voi toimia. Eihän se ole tyhmä joka vaikka seksiä sinkkuelämää viettäessään baarissa vonkaa, vaan se joka sitä seksiä antaa vaikka seurustelee toisen kanssa.

Asiaa !

Se että sä et koske varattuun, ei tarkoita etteikö ne pettäisi jokatapauksessa jonkun muun kanssa. Jokainen pitäköön huolen itsestään !

S0874 sanoi:

Juuri näin.

Yleensä kai se pettäminen johtuu omasta huonosta parisuhteesta, mielummin sitten kattelee peiliin ja etsii syytä kun käy potkimassa kolmannen osapuolen teholle.

Ainakin omakohtanen kokemus on näyttänyt sen että syy on usein siellä mikä katsoo peilistä aamuisin takasin. Joten onnea tälle meidän suhteen katkaisseelle kolmannelle osapuolelle, kierrätys kunniaan =)

Trifixion sanoi:
Niinpä tosiaan vaikuttaa. Luehan uudestaan tuosta alta, mitä itse kirjoitit. Onhan tuollainen tyttö tooooooosi hyvä. Kelatkaa nyt perkele hetki, mitä teette. Tuollaisia roikkuvia luusereita nimitätte "täydellisiksi" ja että tunteitakin olisi molemmin puolin. Kaiken päälle haikailette ja itkette niiden perään. Jeah rait. Helvetin luotettava muija tosiaan, joka kesken oman suhteensa hiimailee hitailla jonkin satunnaisen tuttavuuden kanssa. Myöntäkää suoraan, että oli vaan saatanan hyvännäköinen ja päälle vielä niin ihanan rehellinen ja avoin, kun se tiesi koko ajan, että se voi mennä kotipesäänsä takaisin turvaan sillä aikaa, kun onanoitte itsenne uneen tippa linssissä sinkkuarjessa. Jos ei se muuten jää se tuollaisen ämmän irvikuva pitkäkestoiseen, niin kuvitelkaa itsenne sen kotisohvalla pötköttelevän poikakaverin asemaan. Se on vähän niinku Piilokamerassa: NEXT TIME, IT COULD BE YOU!!!

Mies, joka vonkaa varatulta(siis tietää, että muija on varattu), ei omista selkärankaa. Pitäisi jo sillä perusteella osata käydä kusella ilman, että se järki käy kädessä joka kerta. Herätkää nyt.

:rock:

Aivan perkeleen asiallista puhetta, siis jos yrittää tietoisesti varattua niin hyväksyköön sitten että on paskiainen. Ei siinä mitään pahaa ole että myöntää sen suoraan. Moni ei vain pysty tekemään sitä kun se on niin arka paikka useimmille. Hah, ja tosi täydellinen muija joka pitää varalla poikakaveria ja itse kiertelee baareissa itkemässä suhteestaan, oikea lottovoitto LOL !

EDIT:
Tepesiltä tuli kanssa asiallisia näkökulmia, jotka kannattaa pitää mielessä.

S0874 sanoi:

Asiapuhetta todellakin. Poikkeuksen tässä tekee mielestäni vain se, että tämä vonkaaja on tuttu tyyppi eli kaveri tai vastaava. Sitten ainakin se kaveri on pahemman sortin pettäjä myös tämä kumppani jos siihen mukana lähtee.

Meikäläisen suhde aiemmin mainitsemaani naiseen on pyörähtänyt tosi vauhdikkaasti käyntiin, ehkä jopa niin vauhdikkaasti että ylinopeus vähän huimaa (ja pelottaa).. mutta ei se mitään, annetaan tunteiden viedä :haart:

Ilecules sanoi:
mutta ei se mitään, annetaan tunteiden viedä :haart:

Ehkei välttämättä se paras tapa yrittää rakentaa kestävää ja hyvää parisuhdetta. Hyvä olisi "jäädyttää tunteet", miettiä realiteetteja, miettiä mitä hyvää suhteessa, missä parannettavaa, mitä itse haluaa, keskustella mitä toinen haluaa. Kun on toiseen rauhassa ja avoimesti tutustunut, siitä onkin hyvät edellytykset jatkaa suhdetta(tai tästä se suhde vasta alkaisikin ;) ).

Toki se kipinä pitää olla alusta saakka (ja suhteen edetessä täytyy pitää huolta, ettei se sammu) mutta pelkästään sen pohjalta tehdyt ratkaisut harvemmin kantavat hedelmää pidemmällä tähtäimeillä.

S0874 sanoi:
Jos seurustelee, niin silloin ei IMO pitäisi olla kenenkään vietävissä. Jos on, niin se suhde ei voi toimia. Eihän se ole tyhmä joka vaikka seksiä sinkkuelämää viettäessään baarissa vonkaa, vaan se joka sitä seksiä antaa vaikka seurustelee toisen kanssa.

Totta. Ja jos päästää suustaan "jos mä en olis varattu, olisin sun kaa"-tyyppisiä kommentteja, en kyllä ymmärrä, miksi sitten ei ole sun kaa saman tien. Jos kerran tuntuu, että vois seurustella jonkun muun kanssa hetimmiten, on kyllä omassa suhteessa jotain vialla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom