Ton asian vois kyllä ottaa puheeksi ja mä veikkaan, että paskamainen keskustelu / useampikin siitä tulisi, mutta johonkin pettämistä toimivampaan lopputulokseen päästäisiin.
Mä en itse harrasta satunnaisia, se on tullut aikoinaan kokeiltua ja havaittu lyhytnäköiseksi ratkaisuksi jos haluaa parisuhdetta ylläpitää. Mun puolesta pelimiehillä ja -naisilla on lupa kokeilla, että irtooko varatulta. Jos irtoo, niin siinä tehään parhaassa tapauksessa palvelus kaikille: 1) pelihenkilö saa mitä haluaa ja osapuolet 2) ja 3) saavat tietää elävänsä tuhoontuomitussa suhteessa, joka on järkevämpää lopettaa ennemmin kuin myöhemmin. Tietenkin tämä on vain omakohtainen näkemykseni, ja seuraukset lienevät huomattavasti surullisemmat jos kissaa ei tapahtuman seurauksena nosteta pöydälle.
Ton meikäläisen näkemyksen idis on se, että omalle kullalle pitää olla sen verran hyvä, että sen ei rupea tekemään mieli mennä muualle ja/tai lankea houkutuksiin
. Jos siihen ei kykene, on vain hyvä, että päästetään molemmat irti suhteesta, joka ei futaa. Tämä siis pätee suljettuihin parisuhteisiin, avoimissa lienevät eri säännöt, eikä mulla ole sellaisista kokemusta.