Sydänsuruja...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu
Ilecules sanoi:
Ongelmana on lähinnä se että ko. nainen on hieman epäileväinen motiiveistani - luullen että ne perustuvat pitkälti seksiin - mikä ei todellakaan pidä paikkaansa (tämän olen kyllä hänelle ilmaissut), lisäksi hän on huolissaan ikäerostamme. Nyt pitäisi saada viikonloppuun asti (jolloin tapaamme ja asiaan tulee jotain selkoa) ajatukset siirtymään johonkin muualle tai muuten kuuppa hajoaa..
Väittäisin että tuo "epäilys" sun motiiveistasi ei ole ihan sitä miltä kuulostaa. Pikemminkin se on koukku, ja nainen katsoo nielaisetko sen. Eli se on testi. Luultavasti pahin virhe minkä voit tehdä, on alkaa todistelemaan rakkauttasi. Todennäköisesti nainen kyllä tietää tunteistasi.

Mun neuvoni on se, että sun pitää olla valmis lähtemään. Tietysti jokaisen suhteen eteen pitää tehdä töitä, mutta jos homma alkaa tökkimään, tee selväksi että sullakin on vaihtoehtoja. En tarkoita mitään uhkailua, mutta jos nainen alkaa epäilyksiään kovasti esittää, yritä vähän viilentää käytöstäsi ja ottaa vähän etäisyyttä. Tietysti helpommin sanottu kuin tehty tuossa tilanteessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ilecules sanoi:
Meikäläinen on mennyt sitten rakastumaan erääseen itseni selkeähkösti (6,5v) vanhempaan naiseen ....

hyvä, että alkaa hommat selviämään..

Ajattelin vaan laittaa omakohtaisia kokemuksia. Elikkäs deittailin 17 vuotiaana 25v tytsin kaa ja ei meillä mitään ongelmia ollut. Aluksi likka oli tietty tosi paniikissa tosta mun iästä, mutta kunhan kaveripiiri jne tottui meikäläiseen, niin no problemo. Tuo suhde sitten kariutui ihan muista syistä..

Sitten lisää:
Mulla meni 6,5v avoliitto poikki tossa vuosi sitten ja oon exäni kaa pirun hyvissä väleissä (neiti täytti juuri 30v). Nooh, tyttö on alkanut "deittailee" 21v jannua ja hyvin näyttää menevän. Jopa mun mielestä toi "poju" on ihan Ok, vaikka onkin mua 10v nuorempi.. Huh.

johtopäätös:
ei noi ikäongelmat ole mitään todellisia ongelmia, jos niin vain haluaa. Kaikkea hyvää teitille!

:thumbs:

Ilecules sanoi:
(siirretään tämä sopivamman otsikon alle)

Meikäläinen on mennyt sitten rakastumaan erääseen itseni selkeähkösti (6,5v) vanhempaan naiseen (ei ensimmäinen kerta) joka on kaikin puolin äärimmäisen viehättävä ja mukava ihminen ja jonka seurassa viihdyn, bonuksena jumalainen seksi.

Ongelmana on lähinnä se että ko. nainen on hieman epäileväinen motiiveistani - luullen että ne perustuvat pitkälti seksiin - mikä ei todellakaan pidä paikkaansa (tämän olen kyllä hänelle ilmaissut), lisäksi hän on huolissaan ikäerostamme. Nyt pitäisi saada viikonloppuun asti (jolloin tapaamme ja asiaan tulee jotain selkoa) ajatukset siirtymään johonkin muualle tai muuten kuuppa hajoaa..

Apua...

:itku: :haart:
Pari lohdutuksen sanaa, jos olet todella rakastunut tuohon naiseen saat hänet varmasti vakuuttuneeksi motiiveistasi jne.. Itse seurustelen viisi vuotta nuoremman miehen kanssa ja ikäeroa tuskin huomaa.
Näyttää olevan enenevässä määrin pareja joissa nainen on miestä vanhempi, viikoittain saa kuulla "vastaavia juttuja". :thumbs: + :haart: matkaan.

Mietin pitkään, että avaudunko ollenkaan tänne, mutta jospa se vähän helpottaisi ajatuksia.. :(

Ihastuin puolivuotta sitten siskon kaveriin. En ollut nähnyt häntä aikaisemmin ja sisko esitteli meidät toisillemme. Ihastuin heti ensisilmäyksellä.. En kyennyt sillä lomareissulla tekemään mitään aloitetta, vaan ajatukset oli kokolailla sekaisin päässä. Siinä meni sitten muutama kuukausi eteenpäin ja aina välillä tuli mietíttyä, että heitinkö elämäni tilaisuuden hukkaan. Nyt kuukausi sitten kun olin taas käymässä kotona, satuttiin samoihin kotibileisiin tytön kanssa. Tultiin todella hyvin juttuun ja kuulin siinä sivukorvalla, että hänellä ilmeisesti on myös jonkinlaista kiinnostusta ollut koko ajan. Lähettiin sieltä sitten baariin ja niinhän siinä sitten kävi, että tanssittiin yhdessä ilta ja vielä hitaat biisit siihen päälle. Siinä oli oikeasti melkoiset tunnelataukset ilmassa molemmin puolin. Se asia mikä särki minun sydämmen oli, että kuulin siellä hänen poikaystävästään. Vaikkakin heillä on kuullun mukaan orastava suhde, niin hän on kuitenkin seurusteleva ihminen. Yhtään minun oloani ei helpottanut se asia, että tyttö sanoi minulle suoraan, että jos hänellä ei olisi tällainen elämäntilanne, niin hän ei epäröisi hetkeäkään olla minun kanssa. Se osui aika syvälle sydämeen.. :itku:

En todellakaan halua rikkoa toisen suhdetta ja hänkin ilmeisesti yrittää poikaystävänsä kanssa. Ei olla oltu yhteyksissä sen jälkeen. Ei vain oikeasti tiedä mitä tässä pitäisi ajatella. Järki sanoo, että pitäisi vaan yrittää unohtaa koko juttu. Sydän tässä on särkyneenä, mutta eikait se muukaan auta..
Harmittaa vain, että kun kerrankin sattuu kohdalle "täydellinen" nainen ja tunteitakin on oikeasti molempiin suuntiin, niin siitäkään ei tule mitään. Neljä vuotta on tullut sinkkuiltua ja olisin valmis siihen vakavaan seurustelusuhteeseen, jossa voisi vierähtää vaikka koko loppuelämä. Meneeköhän tässä sinkkuna vielä lisää vuosia eteenpäin..?

Tuttua on itsellekin tämän thredin kertomukset.

21 vuotiaana seurustelin 28v naisen kanssa. Ikäerosta ei ollut muuta haittaa mutta muiden ihmisten kanssa tulikin ongelmia.
En sitten millään kestäny niitä kolmikymppisiä insinöörejä pikku vaimoineen joiden pippaloissa kävimme. En yksinkertaisesti jaksanut "leikkiä aikuista" ja hymyillä kun tarjotaan joku vitun alkumalja kun mieli tekee rellestää ja ryypätä :D
21 vuotias elää kuitenkin aivan eri maailmassa, tuntu että tylsistyn kuoliaaksi aina kun näimme hänen ystäviään.. :(

No ei se tähän kaatunut, mutta yksi syy muiden joukossa! Kuten myös se että tyttö puhui jatkuvasti yhteenmuuttamisesta ja alkoi ne lapsetkin vilahdella puheenaiheissa... Lopulta mä tulin pitkän harkinnan jälkeen tulokseen että tätä ei kannata jatkaa ja vaikka koville otti vein suhteen päätökseen. Ja rikki oltiin pitkään sekä hartaasti :(

Nyt 3 vuotta myöhemmin olen kyllä varsin tyytyväinen ratkaisuuni, uusi rakas on löytynyt ja tulevaisuus näyttää hyvältä !

edit: juma kello on puoli viisi ja täällä mä tilitän....

Hynkkä sanoi:
...sitten baariin ja niinhän siinä sitten kävi, että tanssittiin yhdessä ilta ja vielä hitaat biisit siihen päälle. Siinä oli oikeasti melkoiset tunnelataukset ilmassa molemmin puolin. Se asia mikä särki minun sydämmen oli, että kuulin siellä hänen poikaystävästään. Vaikkakin heillä on kuullun mukaan orastava suhde, niin hän on kuitenkin seurusteleva ihminen. Yhtään minun oloani ei helpottanut se asia, että tyttö sanoi minulle suoraan, että jos hänellä ei olisi tällainen elämäntilanne, niin hän ei epäröisi hetkeäkään olla minun kanssa. Se osui aika syvälle sydämeen.. :itku:

En todellakaan halua rikkoa toisen suhdetta ja hänkin ilmeisesti yrittää poikaystävänsä kanssa...

Varsin tuttu ja todella vastenmielinen tilanne. Itsellä oli päällimmäisenä sellanen tunne, että "tää on epäreilua". -Mutta elämä on. Ja vittuako siinä voi tehdä? Varatun yrittäminen on, kuin löis päätään puuhun. Viime kerralla kun mulla oli sydänsuruja, niin totesin itselleni moneen kertaan, että "Elämä menee eteenpäin. Halusin tai en." Koeta jaksella.

Varatun yrittäminen on, kuin löis päätään puuhun.

Siltä jätkältä, joka vei multa tyttöystävän muutama vuosi sitten, jos kysyis tota asiaa vois olla vastaus hiukan toinen. Oli muuten kohtalaisen voittaja fiilis tuolloin.
Ite en kovinkaan korkealle arvosta tyyppejä, jotka koittaa varattuja naisia. Toki asia on eri, jos ei etukäteen tiedä tytön seurustelusta.

Powerhousu sanoi:
Mulla oli tossa melkein vuosi sitten saman tapainen juttu. Nainen oli 6 vuotta mua vanhempi ja todella mukava, kaunis ja kaikkea... Ainoana miinuksena vain että oli ehtinyt pyöräyttään jo 3 muksua. :möks: Eihän siitä mitään tullut tietenkään, mutta vieläkin ollaan tosi hyviä kavereita. Ollaankin usein puolivitsillä heitetty että oltais oltu hyvä pari kun tullaan niin hyvin toimeen, ja ollaan ihan samanlaisia vielä molemmat. Noh, kaikkea ei voi saada, ja olen kyllä tähän tilanteeseen täysin tyytyväinen.

Mun eukko on mua 3v vanhempi ja sillä on kolme muksua.
Hyvin ollaan melkeen 5v yhdessä oltu.

Ei se ikäero ole ongelma silloin jos se ei häiritse kumpaakaan suhteessa. Jos epäilee motiiveja niin turha siinä on selitellä jos ei järkipuhetta usko. Mitä siitä voi muuta sanoa.
Oma nainen 6 vuotta nuorempi ja koskaan en ole miettinyt asiaa sen kummemmkin.

Jute sanoi:
Siltä jätkältä, joka vei multa tyttöystävän muutama vuosi sitten, jos kysyis tota asiaa vois olla vastaus hiukan toinen. Oli muuten kohtalaisen voittaja fiilis tuolloin.
Ite en kovinkaan korkealle arvosta tyyppejä, jotka koittaa varattuja naisia. Toki asia on eri, jos ei etukäteen tiedä tytön seurustelusta.

Ikävä toi sunkin tapaukses. Täytyy yrittää esittää asia hienovaraisesti. Yhden kerran olen itse ihastunut varattuun. Ja kuten yllä mainitussa tapauksessa, kuulin poikakaverista hitaiden aikana. -Ei siinä kyllä mikään voittajafiilis ole itselläkään, kun miettii vaihtoehtoja.

Kostaja X sanoi:
Ja kuten yllä mainitussa tapauksessa, kuulin poikakaverista hitaiden aikana.

Kuulostaakin "täydelliseltä" tytöltä. Olkoot suhde sitten missä kriisissä tahansa, on tuollainen käytös ja esim. hitaiden tanssiminen vähintäänkin arveluttavaa. Sinuahan tästä ei voi "syyttää", ihmettelen vaan vastapuolen käytöstä. Noh, tuskinpa baarista nyt voi mitään ihmeitä odottaakaan, tyhjää menoa eikä ole enää moneen vuoteen kiinnostanut käydä. Harva tuntuu ottavan parisuhteen kovin vakavasti ja panostavan siihen, aina pidetään varasuunnitelmaa B (..C ja D..) mukana..

Niin ja tsemppiä threadin aloittajalle.

Harmittaa vain, että kun kerrankin sattuu kohdalle "täydellinen" nainen ja tunteitakin on oikeasti molempiin suuntiin, niin siitäkään ei tule mitään.

Niinpä tosiaan vaikuttaa. Luehan uudestaan tuosta alta, mitä itse kirjoitit. Onhan tuollainen tyttö tooooooosi hyvä. Kelatkaa nyt perkele hetki, mitä teette. Tuollaisia roikkuvia luusereita nimitätte "täydellisiksi" ja että tunteitakin olisi molemmin puolin. Kaiken päälle haikailette ja itkette niiden perään. Jeah rait. Helvetin luotettava muija tosiaan, joka kesken oman suhteensa hiimailee hitailla jonkin satunnaisen tuttavuuden kanssa. Myöntäkää suoraan, että oli vaan saatanan hyvännäköinen ja päälle vielä niin ihanan rehellinen ja avoin, kun se tiesi koko ajan, että se voi mennä kotipesäänsä takaisin turvaan sillä aikaa, kun onanoitte itsenne uneen tippa linssissä sinkkuarjessa. Jos ei se muuten jää se tuollaisen ämmän irvikuva pitkäkestoiseen, niin kuvitelkaa itsenne sen kotisohvalla pötköttelevän poikakaverin asemaan. Se on vähän niinku Piilokamerassa: NEXT TIME, IT COULD BE YOU!!!

Hynkkä sanoi:
Tultiin todella hyvin juttuun ja kuulin siinä sivukorvalla, että hänellä ilmeisesti on myös jonkinlaista kiinnostusta ollut koko ajan. Lähettiin sieltä sitten baariin ja niinhän siinä sitten kävi, että tanssittiin yhdessä ilta ja vielä hitaat biisit siihen päälle. Se asia mikä särki minun sydämmen oli, että kuulin siellä hänen poikaystävästään. Vaikkakin heillä on kuullun mukaan orastava suhde, niin hän on kuitenkin seurusteleva ihminen. Yhtään minun oloani ei helpottanut se asia, että tyttö sanoi minulle suoraan, että jos hänellä ei olisi tällainen elämäntilanne, niin hän ei epäröisi hetkeäkään olla minun kanssa. Se osui aika syvälle sydämeen.. :itku:

Mies, joka vonkaa varatulta(siis tietää, että muija on varattu), ei omista selkärankaa. Pitäisi jo sillä perusteella osata käydä kusella ilman, että se järki käy kädessä joka kerta. Herätkää nyt.

:rock:

Teikältä tulee kyllä joka kerta niin loistavaa postia kuin olla ja osoaa. Pakkoko sitä on joka paikassa provoilla ja vielä huonosti :jahas:...

:lol2: Trifixionin tyyli on kyllä provoava, mutta tässä asiassa olen paljolti samaa mieltä hänen kanssaan. Sattuneesta syystä.

Tampio sanoi:
Teikältä tulee kyllä joka kerta niin loistavaa postia kuin olla ja osoaa. Pakkoko sitä on joka paikassa provoilla ja vielä huonosti :jahas:...

Aika vitun asiaton posti muuten sulta. Ilmeisesti viestissäni oli jokin sinua henkilökohtaisesti koskettava seikka... No, eipä ollut kyllä tarkoitus kohdistaa juuri suhun mitenkään. Itse sinkkuna ollessa on kyllä tullut tuollaiset varatut vonkaajat karkotettua hyvin nopeasti preerialle. Se on niiiiin säälittävää touhua, ettei löydä edes sanoja. Paikat on kunnon ihmisiä pullollaan ja näitä vellihousuja kutsutaan täydelliseksi. En mä tiedä, kai se on makuasia tuokin sit. Eräs exä sanoikin kerran osuvasti, että nämä varattuna tai varattuihin sekoilijat ovat sen verran säälittävää ja pienimunaista porukkaa, että niitä ei viitsi edes lyödä. Naurattaa ja säälittää vaan samaan aikaan. :lol2:

Pyranha sanoi:
En sitten millään kestäny niitä kolmikymppisiä insinöörejä pikku vaimoineen joiden pippaloissa kävimme. En yksinkertaisesti jaksanut "leikkiä aikuista" ja hymyillä kun tarjotaan joku vitun alkumalja kun mieli tekee rellestää ja ryypätä.

Heh heh, kuulostaapa tutulta. Minulla vain ongelma on ollut toisinpäin eli vielä yli 30-vuotiaana tuli käyttäydyttyä alkoholin vaikutuksen alaisena kuten 21-vuotias. Onneksi olen lopettanut ryyppäämisen!

Nyt kun vielä tietäisi että pitääkö tässä ruveta näyttelemään 50-vuotiasta vai edelleen sitä 21-vuotiasta niin saattaisi joskus onnistaa naissuhteissa. :david: :arvi:

Hynkkä sanoi:
En todellakaan halua rikkoa toisen suhdetta ja hänkin ilmeisesti yrittää poikaystävänsä kanssa. Ei olla oltu yhteyksissä sen jälkeen. Ei vain oikeasti tiedä mitä tässä pitäisi ajatella.

Mullakin aika samantyylinen tarina. Olin baarissa kaverini kanssa tavanomaisella ryyppyreissulla (joka on nyt jäänyt pois melkein kokonaan), tapasin kaverini & hänen tyttöystävän ja he olivat olleet n.2vuotta yhdessä. Huomasin heti että tyttö oli tuttu yhdestä kahviosta ja olin aiemminkin katsonut että "oih miten kaunis nainen" mutta en kuitenkaan uskaltanut tehdä aloitetta. Noh baarissa tän tytön jätkä viiletti omia menojaa ja piti aikamoista flirttiä muitten tyttöjen kanssa ja jätti oman tyttönsä pöytään. siinä sit juteltii & tanssittii hitaat ja vaihettii numeroita. Viestiteltii kiivaasti & sovittiin että tavataan kavereitten kanssa ja siintä se sitten kaikki lähti (tyttö jätti silloisen jätkäkaverinsa ja sit me alettii pikku hiljaa edetä seurusteluvaiheeseen)
Nyt ollaan oltu 2,5v yhes & samankatonalla ja jos meillä suhteessa on joku ongelma ni se on mielestäni se että me ei riidellä... (ehkä silloinkuin mie otan kunnolla).
Miula kävi hyvä säkä, vaikkakin muut aluksi äimisteli mun vetoa.
Päivääkään en ole katunut tekoani (kutsukaa vaikka selkärangattomaksi luuseriksi)

Tuosta varatun pokaamisesta oma mielipide on se, että varattu siinä tekee sen suurimman päätöksen. Turha siinä on sikkuna olevaa syytellä munattomaksi, selkärangattomaksi jne. Jos on valmis laittamaan suhteen 'pettämällä' vaakalaudalle niin miksi edes sitten ylipäätänsä seurustelee..tai suhde ei ole siinä vaiheessa enää kunnossa. Ei se seurustele mikään suojamuuri kuitenkaan ole.
Ja jos tuollaisessa tilanteessa alkaisi suhde niin kyllä siinä varmaan vähän voisi jollain ilmetä luottamuspulaa.

Joo, ei mulla silti sinkkuna ollessa ole ollut tapana ensimmäisenä tai ylipäätänsä katsella niitä varattuja..

Prowler sanoi:
:lol2: Trifixionin tyyli on kyllä provoava, mutta tässä asiassa olen paljolti samaa mieltä hänen kanssaan. Sattuneesta syystä.

Ehdottomasti samaa mieltä. Ja monta naamaanlyöntikilpailua vältettäisiin, jos vaan pidettäisiin ne näpit irti varatuista miehistä/naisista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom