SUPERCARB 1kg -40%

Strategiset mitat?

Tässäpä tämän mitat, raskauskiloja jäljellä vielä rapiat 7kg. Pudotettu 27,7kg ja senttejä on lähteny 125cm :)

Pituus 157
Paino 80kg

Pohje o.42cm, v 40,5cm
Reidet 61cm
Lantio 103cm
Vyötärö 90cm
Rin.alta 93cm
Rin.ymp. 116cm
Käsi o.34cm, v.32,5cm

Hieman päivitystä

paino 75,6kg
pohje o.42cm v.40cm
reidet 58cm
lantio 101cm
vyötärö 85cm
rin.alta 90cm
rin.ymp 110cm
käsi o.34cm v.32cm

ei nyt hirveenä ole muutosta, mut oikeeseen suuntaan kuites :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
161 / 60

Ry 91 (alta 71)
Vy 71
Ly 89

Vyötäröä voisi vähän kaventaa ja jenkkakahvoista nipistää. Kiitän geenejäni siitä, että 10 kilon painonpudotus ei ole näkynyt rinnoissa juuri ollenkaan, sentti tai kaksi ehkä on lähtenyt.

Mistä kohtaa mittaatte reiden? Oma mitta paksuimmasta kohdasta 58 ja pohje 40. Reidestä on varaa karsia, mutta pohje on lähinnä lihasta.

Kesällä tuli sitten paisuttua ja syötyä jätskiä:

vyötärö: 66
lantion levein: 92
reiden levein 54
paino 58,5 kg

Nyt on tosiaan syytä palaa takas jonkinlaiseen ruotuun!

Noniin, oon päässy ruotuun:

vyötärö, kapein 63,5
lantion levein 90
reiden levein 53,5
paino 57

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Pakkisneitsyys meni, joten laitetaan nyt ylös mitatkin:

Pituus 157 cm
paino 52 kg
76-64-91 (rinnan alta 69)
hauis 27cm (vasuri, oikea on isompi :hyper:)
reisi 51 cm
pohje 31cm
hartiat 98 cm

Mitat nyt kesän jälkeen. Takana mm. festariruokaa, äidin tuputtamia herkkuja ja viime viikolla kunnon kakkumässäily, kun piti muistaa työkavereita!

Paino noin 53 kg
Hartiat 98 cm
Haba 28 cm
79-65-93, rinta alta 70 cm
Reisi 52 ja pohje 32 cm.

En jaksa hajoilla tota yhtä kiloa ja noita senttejä. Kivaa on ollut. Eikä tää mun mielestä näytä niin pahalta, olen kuitenkin treenannut läpi kesän.

Reisi 53-54
Lantio 89
vyötärö 69-70
hauis ( rentona) 32
rinnanalta 75
rinnanpäältä 98
pohje 36

Pituus 172, paino 59-61

Kirjataas nää nyt sitten tänne, josko tulisi myöhemminkin mitattua eli:

Paino viime punnituksessa 66,6kg, pituus 171
Hartiat: 111
Rinta: 98
Vyötärö: 73
Lantio: 99

Vyötärölukema pitäisi saada kuutosella alkavaksi, ja onpahan tuo viimeinenkin lukema joskus alkanut just ja just kahdeksikolla, eli ei voi syyttää luonnostaan leveää takamusta. Hartioiden mitta vähän summittainen kun hankala itse sitä mitata, se saisi tuosta kyllä vielä kasvaa.

161 / 60

Ry 91 (alta 71)
Vy 71
Ly 89

Vyötäröä voisi vähän kaventaa ja jenkkakahvoista nipistää. Kiitän geenejäni siitä, että 10 kilon painonpudotus ei ole näkynyt rinnoissa juuri ollenkaan, sentti tai kaksi ehkä on lähtenyt.

Oma mitta paksuimmasta kohdasta 58 ja pohje 40.

Ry 90,5
Vy 69
Ly 87

Reisi 55, pohje 39.

Paino on pysynyt samana, joten alle kahdessa kuukaudessa läskiä on muuttunut lihaksi. Olen tyytyväinen, tämä on hyvä suunta.

ja taas päivitystä:
Paino 62kg
Rinta 93cm
vyötärö 67cm
lantio 94cm
reisi 57cm
pohje 38cm
hauis 33,5

jotain on ainakin tapahtunut :D
Päivitellääs taas:
Pituus:169(edelleen)
Paino: 64kg
Rinta: 94cm
Rinnan alta: 73cm
vyötärö: 69cm
Lantio:94cm
Perseen kohdalta: 101cm
Reisi: 56cm
Pohje: 37cm
Hauis: 34,2cm
Hartiat(ympärys): 109cm

Tavoitepaino on nyt saavutettu, eli kiloja kerätty riittävästi :) ja tässä näyttäs olevan oikeen hyvä!

Paino tänään 64,5kg, pituus 171

Rinta: 97
Vyötärö: 70
Lantio: 98

Dieetti mennyt siis aika oppikirjan mukaan, eli puoli kiloa/ viikko. Viime viikolla kävi painossa 64,2, tällä viikolla se on ollut 64,4 - 64,6. Eniten eli 3cm lähtenyt sieltä, missä InBodynkin mukaan ylimääräistä, eli keskeltä.

62 kiloon eli 2,5kg ajattelin vielä kiristää. Veikkaisin ja toivon, että se on juuri se paino itselle, mitä tarvitaan että pääsen omaan nykyiseen tavoitteeseeni, eli että vatsapalat näkyvät muutenkin kuin tsägällä oikeassa valossa ja treenin jälkeen. Toinen tavoite, eli lempifarkkuihin mahtuminen tuli jo saavutettua, mutta parin kilon miinustuksella siinäkin on sitten hieman pelivaraa ja kenties bonuksena lempifarkkuja edeltäneisiin lempifarkkuihin mahtuminen.

Tätä en ymmärrä. Eikös lantio ole se levein kohta?

Ylempi mitta on lanteilta, oikea kohta sen mittaamiseen lienee reilu 10 cm haaruksesta ylöspäin. Peban ympäryksen (mitä kuitenkin kutsutaan myös lantiomitan nimellä) ainakin itse mittaan ei ihan keskeltä takamuksen päältä, vaan jonninverran siitä alaspäin kohdasta, joka on levein, ja joka tuossa kuvassakin on havainnollistettuna.

Aloitin punttaamisen puolisen vuotta sitten, painon ollessa silloin 54. Nyt olen onneksi oppinut syömään kunnolla :D

Pituus 175, paino 62

rinta 91
rinnan alta 78
vyötärö 68
lantio 90
peräsin 95
reisi 54
pohje 32
haukka 32

Noniin, mahtista. Tasan kaksi kuukautta ensimmäisten tänne kirjattujen mittojen jälkeen projekti alkaa olla painon osalta valmis. 62 kg oli tavoite, ja tänään vaaka näytti 61,8. Kahdessa kuukaudessa maltillisella miinustelulla ja säännöllisellä treenillä kiloja lähtenyt suunnitellusti 4,5, rinnanympärys -2cm, vyötärö -5cm, lantio -3cm.

Mitat muuten:
Rinta: 96
Vyötärö: 68
Lantio: 96

Kaikki farkut menevät taas jalkaan, osa jäi jo isoiksikin :face:. Vatsapalojen kanssa yhä homma kesken, mutta ei pitäisi olla enää rasvoista kiinni. Ei musta taida silti kunnon punttimimmiä tulla, eli kunhan vaan paketti piukkenee lisää niin hyvä tulee, lihasten koko sinänsä toisarvoista.

Tuossa onkin mitat 14.5.2011, just ennen raskautumista. Tai ainakin se on aikaa ennen tietoa että tulen yhdeksän kuukauden kuluessa turpoamaan satakiloiseksi. :down: :( No, paljon on tapahtunut suuntaan ja toiseen. Lapsi on pian vuoden ikäinen ja punttimamma näissä mitoissa (pituus on ihan samat 161 cm):

Paino 77kg

Hauis 32 cm
RY alta 89 cm
VY 83 cm
LY 110 cm
Reisi 68,5 cm

Kesäksi pääsen kuntoon. Yllättävän kivan olonan mahapäkki tuossa taitaa olla, pitäs saaha vaan näkyviin. Ehkä seuraavana kesänä se näkyy niin että häikäsee (joopa) :dance: :hyper: Voimaa on tullut ainakin lisää, mutta kuulema sitä pitäis olla enemmän tähän reeniin ja lähtötilanteeseen nähden. Pitäs löytää Se Voima, oishan sitä varmasti.

Paino alkaa kutosella nyt marraskuun loppupuolella ja mitoissakin on tapahtunut jotakin. Kesäksi en ollut todellakaan kunnossa :D Kesä ja syksy on mennyt täysin ilman treeniä, ruokavaliolla on kiloja lähtenyt. Liikuntaa tarvii lisätä jatkossa ja pian, nahkaa alkaa olla ylimäärästä sen verran että sen toivoisin kiinteytyvän.

Paino 69 kg
Hauis 30 cm
RY alta 85 cm
VY 77 cm
LY 103 cm
reisi 61 cm
hartiat 105 cm suunnilleen.

Tuli tänään tartuttua mittanauhaan ja tällasia lukemia sain:

hartiat 94 cm
hauis 27 cm
rinta 85 cm
rinta alta 72 cm
vyötärö 70 cm
lantio 85 cm
reisi 49 cm
pohje 33 cm

paino 54kg

Punttailua aloitettu taas pienen tauon jälkeen, laitellaanpa mittoja tänne ylös, jospa pääsisi vielä vertaamaan...

Hartiat 95cm
Hauis 24cm
Rinta 86cm
Rinta alta 68cm
Vyötärö 59cm
Lantio 88cm
Reisi 47cm
Pohje 31cm

Paino himppua vaille 50kg

Hieman päivitystä:
Pituus 169cm
Paino 66 kg(paino noussut pari kiloa)
Vyötärö: 68cm
Rinta:94cm
Lantio(leveimmästä kohtaa): 103cm
Hartiat: 109cm
Reisi: 59cm
Pohje:39cm
Hauis: 35,5cm

Mahtoko tossa olla kaikki...no lisäilen jos jäi jotain puuttumaan. Jaloissa on tapahtunut ihan hurja kehitys, kun olen päässyt treenaamaan kunnolla- polvet on nimittäin nyt kunnossa :) Lihasmassaa on tullut muutenkin todella hyvin, kun muutin hieman treeniohjelmaa, tällä jatketaan ja katotaan missä kunnossa olen parin kuukauden päästä.

Voi ziisus, mä oon menny pohjalle.
Ensinnäkin paino noussu 59 kiloon!!! eli nelisen kiloa mitä nyt normaalisti ollu paino.
reidet: 54cm, lantion levein 91 cm ja vyötärö n 65 cm. Nämä mitat ei oo niin järkyttävät mutta se millaiseks kropan rakenne on muuttunu... Eli ylimääräset suklaanmässäykset näkyy isoissa ja selluisissa ratsulaukuissa. ja on vähän tullu lemmenkahvaakin. Sellua on nyt niin pirusti et masentaa. Jos saisin ite napattua kuvan tosta arsesta niin ois hyvä ja sit kun sais laardia pois, niin ois jotain vertailukohtaa. Mut miten tästä ikinä päästään takas oikeeseen kuntoon...

Back
Ylös Bottom