SUPERCARB 1kg -40%

Strategiset mitat?

89 - 70 - 97
160cm / n.60-65 kg ( ei mitään hajua)

onneks on nykyään hartiat tasapainottamassa tota takalistoa :D tosin jos ei mittaa takaliston korkeimmalta kohdalta niin tippuu heti 10 cm, en sit tiiä kumpi on se "oikea" tapa

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ihan hyvä laittaa itelle muistiin tännekin :)

Pituus 163cm
Paino 63kg

Hartiat 112cm
Hauis 30cm
Rinta 85cm
Rinnan alta 74cm
Vyötärö 71cm
Lantio 100cm
Reisi (levein) 57cm
Reisi (puoliväli) 51cm

Tänne jemiin tilanne. Paino aamulla 58 kg, pituus 160 cm.
Rinta 93
(Rinnan alta 75)
Vyötärö kapein 62
(Navan läskikertymä 71)
(Lonkkaluiden kohta 79)
Takamus 90
Läskihaba 29
Läskireisi 51
Tankeropohje 34

Ihan samat on mitat ku silloin ku treenasin ja olin hyväs kunnossa. Nyt vaan on lihasten tilalla vähä enemmän läskiä, koska hervottoman pitkä treenitauko.

Edit. Kaka vuotta sitten laihduin puolessa vuodessa 67->47. Vyötärö oli tuolloin 52. Näytin muutenkin ihan luurangolta vaikka periaatteessa tällaiselle hukkapätkälle tuokin ihan hyvä paino. Nyt oon onneks saanu osan kiloista takas, tosin voisin yrittää kiristellä vaikka 52 kiloiseksi. Saas ny nähä.

Viimeksi muokattu:
155 cm ja 56 kg. Rasvat jouluna 21,5% ja viime kesänä +24%. Mittoja ei oo :/ Tänä vuonna jos sais rasvat alle 20%. Mielellään vielä ennen kesää :rolleyes:

Jotai on näköjään tapahtunut PT:n palkkaamisen jälkeen. Paino ei oo tullut kuukaudessa alas kuin hiukkasen (66 -> 64.5) mutta mitat on pienentymään päin:

rinta 95 -> 92 (vaikea saada luotettavaa mittausta...)
vyötärön kapein 76 -> 73
maha 86 -> 82
berber 100 -> 98,5 (isoimmillaan oli 102)

Jos aloitetaan täältä isommasta päästä, niin muutkin uskaltaa:

85-70-95, ja painoa vajaa 70 kiloa.

isoimmasta päästä??:eek:

täällä rinnanympärys joku 140, samoin lantio.
vyötärökin vaa muutaman sentin noita kapeampi :D
ja painoa niin paljo yli satasen etten viitsi edes ääneen sanoa:D

Kirjataas nää nyt sitten tänne, josko tulisi myöhemminkin mitattua eli:

Paino viime punnituksessa 66,6kg, pituus 171
Hartiat: 111
Rinta: 98
Vyötärö: 73
Lantio: 99

Olipas hyvä, että olen aikoinaan kirjannut tänne mittoja talteen, koska eihän ne muuten olisi tallessa pysyneet. Ihan hauskat ja mielenkiintoiset lukemat vertaillessa kehonkoostumusta ja sen muutoksia. Tuossa yllä tilanne siis oli, että monen vuoden tauon jälkeen takana oli pari kk vielä melko haahuilutreeniä, ja siitä sitten dieetille. Silloista rasvaprosenttia en tiedä, mutta ei se mikään siisti kunto todellakaan ollut.

Tälle dieetille lähtötilanne taas kerran tauon jälkeen, tosin pakkosellaisen: takana on n. 7 kk treeniä hyvällä intensiteetillä ja josta viimeiset 4 kk bulkkia.

Paino tänä aamuna 67,5, pituus toivottavasti yhä sama.
Hartiat: 113
Rinta: 94
Vyötärö: 70
Lantio: 100

Rasvaprosentti tällä hetkellä n. 18, ja rasvat jakautuu kropassa niin, että yläkroppa vähärasvaisin, sitten alakroppa, keskellä eniten.

Määkin kirjaan itselle, ei kuitenkaan muista myöhemmin.

163 cm / 60 kg
Hartiat 102
Rinta 92
Vyötärö 70
Lantio 97

Rasvaprosentti kiinnostais käydä mittauttamassa kun raaskis, oon odottanut sellaista hetkeä että olisin niin hyvässä kunnossa että edistystä näkyisi :D Kolme vuotta sitten kun aloitin salitreenin, rasvaprosentti oli jotain 21-22. Kaiken järjen mukaan voisi kuvitella että nykyään se on pienempi, mutta kun ei omaa edistystä osaa hahmottaa niin kauhean vaikea kuvitella että se vois olla alle 20.

Mä nyt laitan omat raskaudenaikaiset mitat tänne( nyt kun olen ihan viimeisilläni rv38), mielenkiinnolla seuraan, miten tämän kolmannen raskauden jälkeen käy :D.

Pituus 169cm ja paino aamulla 75kg
Vyötärö(tai pikemminkin maha) 103 cm
Rinta 102cm
Lantio 104cm
Reisi 57 kg
Pohje 38 cm
Hauis 34,5

82-72-92 voi helvetti mitkä mitat, onneksi vyötärö on aina aamuisin edes pari kolme senttiä tuosta kapeampi kuin sen jälkeen kun jotain olen syönyt tai juonut :kakka:

^ Älä mittaa kuin aamuisin? Kyllähän omakin vyötärö kasvaa pari senttiä aina iltaa kohden. Sama painon osalta. It is what it is. Siksi aamumitta ja aamupaino aina ;)

^ Älä mittaa kuin aamuisin? Kyllähän omakin vyötärö kasvaa pari senttiä aina iltaa kohden. Sama painon osalta. It is what it is. Siksi aamumitta ja aamupaino aina ;)
Mulla on maha kasvanut joskus jopa 15cm. Turvotusta.

Paras varmasti olla ikinä mittaamatta ainakaan rinnanympärystä ja vyötäröä :kakka::kakka::kakka:

No niin, mitataanpa sitten kaikki aamulla ennen mitään syömisiä ja juomisia:
Pituus 162,5cm, paino 54kg
Hartiat 98cm
Hauis 28cm
Rinta 82cm
Vyötärö kapein 70cm
Maha levein 80cm
Lantio 92cm
Reisi 54cm
Pohje 35cm
E. Rinnan alta 75cm

Viimeks mitattu 2 kk sitten. Päivitystä!
Rinta 93 --> 93
(Rinnan alta 75)-->78
Vyötärö kapein 62 --> 59
(Navan läskikertymä 71) --> 67
(Lonkkaluiden kohta 79)--> 77
Takamus 90--> 87
Läskihaba 29--> 29
Läskireisi 51--> 48
Tankeropohje 34--> 34

Paino 58,8 kg vapun ahmimisen ja menkkapöhön jäljiltä. Jossain 56 on pyörinyt muuten. Ei ehkä ihan paras päivä ottaa vertailumittoja kun tullut sikailtua :D selkeää "kiinteytymistä" on kuitenkin havaittavissa.

Edit. Mittasin vielä hartiat. 107.

Viimeks mitattu 2 kk sitten. Päivitystä!
Rinta 93 --> 93
(Rinnan alta 75)-->78
Vyötärö kapein 62 --> 59
(Navan läskikertymä 71) --> 67
(Lonkkaluiden kohta 79)--> 77
Takamus 90--> 87
Läskihaba 29--> 29
Läskireisi 51--> 48
Tankeropohje 34--> 34

Paino 58,8 kg vapun ahmimisen ja menkkapöhön jäljiltä. Jossain 56 on pyörinyt muuten. Ei ehkä ihan paras päivä ottaa vertailumittoja kun tullut sikailtua :D selkeää "kiinteytymistä" on kuitenkin havaittavissa.

Edit. Mittasin vielä hartiat. 107.
Miks puhuttelet kroppaasi noin rumasti vaikka se ilmiselvästi on paljon parempi kuin esim. mulla?

Miks puhuttelet kroppaasi noin rumasti vaikka se ilmiselvästi on paljon parempi kuin esim. mulla?
Hyvä kroppa mulla on. Terve jos en ole telonut itteäni, aika vahva ja kestävyyttäkin löytyy lähes puolimaratonin verran. Noihin kropan muotoihin suhtaudun aika neutraalisti, kuten myös satunnaisiin läskeihin. Rasvaprosentti on vielä aika korkeella kun ei treeniä nyt ajallisesti pitkään ole tällä erää ollut, sillä ajattelin lisäillä nuo "läski-" etuliitteet tiettyihin osiin, ettei nyt kukaan kuvittele että jotenkin timmiä lihaa ois esim mun reidet. Mahakin on varsin löllö vaikka vyötärönympärys jostain geneettisestä rakennesyystä onkin varsin pieni.

Kuvat ei kuulu tähän threadiin mut laitan silti. Tämmönen tanakka ja pienitissinen mie noilla mitoillani olen :D

Liitteet

• 20160502_071900.jpg
    20160502_071900.jpg
    310,4 KB · Katsottu: 546
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
)
Kuvat ei kuulu tähän threadiin mut laitan silti. Tämmönen tanakka ja pienitissinen mie noilla mitoillani olen :D
Joo, tosi läski ja lauta :D
(Varaudu yksärien tulvaan kun sinkkumiehet näkevät kuvasi :p)

Ahdistaako muuten ketään muuta nämä strategiset mitat siksi, että tajuntaan ja alitajuntaan on isketty naisen malliksi 90-60-90 ja jos ja kun omat mitat tulevat ikuisesti olemaan valovuoden päässä noista niin onhan se aika vitun lannistavaa ja leimaa epänaiselliseksi automaattisesti..?

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom