Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päivitystä:
Rinta 94
Vyötärö 72
Lantio 95
Jos aloitetaan täältä isommasta päästä, niin muutkin uskaltaa:
85-70-95, ja painoa vajaa 70 kiloa.
Kirjataas nää nyt sitten tänne, josko tulisi myöhemminkin mitattua eli:
Paino viime punnituksessa 66,6kg, pituus 171
Hartiat: 111
Rinta: 98
Vyötärö: 73
Lantio: 99
Mulla on maha kasvanut joskus jopa 15cm. Turvotusta.^ Älä mittaa kuin aamuisin? Kyllähän omakin vyötärö kasvaa pari senttiä aina iltaa kohden. Sama painon osalta. It is what it is. Siksi aamumitta ja aamupaino aina ;)
Miks puhuttelet kroppaasi noin rumasti vaikka se ilmiselvästi on paljon parempi kuin esim. mulla?Viimeks mitattu 2 kk sitten. Päivitystä!
Rinta 93 --> 93
(Rinnan alta 75)-->78
Vyötärö kapein 62 --> 59
(Navan läskikertymä 71) --> 67
(Lonkkaluiden kohta 79)--> 77
Takamus 90--> 87
Läskihaba 29--> 29
Läskireisi 51--> 48
Tankeropohje 34--> 34
Paino 58,8 kg vapun ahmimisen ja menkkapöhön jäljiltä. Jossain 56 on pyörinyt muuten. Ei ehkä ihan paras päivä ottaa vertailumittoja kun tullut sikailtua :D selkeää "kiinteytymistä" on kuitenkin havaittavissa.
Edit. Mittasin vielä hartiat. 107.
Hyvä kroppa mulla on. Terve jos en ole telonut itteäni, aika vahva ja kestävyyttäkin löytyy lähes puolimaratonin verran. Noihin kropan muotoihin suhtaudun aika neutraalisti, kuten myös satunnaisiin läskeihin. Rasvaprosentti on vielä aika korkeella kun ei treeniä nyt ajallisesti pitkään ole tällä erää ollut, sillä ajattelin lisäillä nuo "läski-" etuliitteet tiettyihin osiin, ettei nyt kukaan kuvittele että jotenkin timmiä lihaa ois esim mun reidet. Mahakin on varsin löllö vaikka vyötärönympärys jostain geneettisestä rakennesyystä onkin varsin pieni.Miks puhuttelet kroppaasi noin rumasti vaikka se ilmiselvästi on paljon parempi kuin esim. mulla?
Joo, tosi läski ja lauta :DKuvat ei kuulu tähän threadiin mut laitan silti. Tämmönen tanakka ja pienitissinen mie noilla mitoillani olen :D