Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta säkin olet tissien ostoa harkinnut.Ei. Mulla on tämän mallinen kroppa ja se siitä. Ei se ahdistumalla muutu. Tissejä saa toki ostamalla, mutta on alkanut vierastaa sekin ajatus. On maailmassa, naiseudessa ja minussa muutakin nähtävää ja mitattavaa kuin senttimetrit.
Mutta säkin olet tissien ostoa harkinnut.
Minun vartaloani ei ikinä yksikään mies ole sanonut hyvännäköiseksi, kuten varmaan 90-60-90 -naisille harva se päivä sanotaan. No, on aviomies jonkun kerran sanonut että näytän hoikalta, jalat näyttävät korkkareissa hyvältä ja että lihaksia näkyy jossakin kohtaa mikä on tietty kehu sekin, mutta u know. Ja se johtuu siitä, että tajuan kyllä itsekin, ettei kropassani ole mitään kehuttavaa miehisestä näkökulmasta.
Mulla on sellainen tavoite, etten kokisi enää mitään kohtaa itsessäni hävettävänä, sillä jos koen, niin se leimaa ihan koko kokemustani itsestäni koska ajattelen sitten koko ajan vain sitä häpeämääni kohtaa.Joo, sen jälkeen kun minulle silloin läheinen ihminen oli vuosia dissannut noin kaikkea ulkonäössäni ja ilmeisen tarkoituksellisesti lytännyt itsetuntoni niin alas että ihme että tähän asti oon päässyt ja voin yhä tuntea itseni naiseksi. Aihe, jota en aio muistella enempää.
Mun kroppaani on kehuttu, paljon, huolimatta siitä että tissini ovat olemattomat ja hävettävät. Varmasti olen saanut miehiltä vähemmän huomiota kuin moni muu, mutta jos se johtuu siitä tissien puutteesta niin voi jeesus että olen onnellinen!
Mulla on sellainen tavoite, etten kokisi enää mitään kohtaa itsessäni hävettävänä, sillä jos koen, niin se leimaa ihan koko kokemustani itsestäni koska ajattelen sitten koko ajan vain sitä häpeämääni kohtaa.
Jotai on näköjään tapahtunut PT:n palkkaamisen jälkeen. Paino ei oo tullut kuukaudessa alas kuin hiukkasen (66 -> 64.5) mutta mitat on pienentymään päin:
rinta 95 -> 92 (vaikea saada luotettavaa mittausta...)
vyötärön kapein 76 -> 73
maha 86 -> 82
berber 100 -> 98,5 (isoimmillaan oli 102)
Pituus 174
Paino 70
Ry 85 (alta 75)
Hauis 30 (rentona)
Vy 74
Ly 104
Reisi 56,5
Pohje 38
Juuri mitattu rasva% 19,3 (pihdit). Keskellä kehoahan ne majaansa pitää.
Mä nyt laitan omat raskaudenaikaiset mitat tänne( nyt kun olen ihan viimeisilläni rv38), mielenkiinnolla seuraan, miten tämän kolmannen raskauden jälkeen käy :D.
Pituus 169cm ja paino aamulla 75kg
Vyötärö(tai pikemminkin maha) 103 cm
Rinta 102cm
Lantio 104cm
Reisi 57 kg
Pohje 38 cm
Hauis 34,5
Pituus 174 cm Paino 64-67
Rinta 91 cm
Vöytärö 74 cm
Lantio 98 cm
Hauis 26,5cm