SUPERCARB 1kg -40%

Strategiset mitat?

Ei. Mulla on tämän mallinen kroppa ja se siitä. Ei se ahdistumalla muutu. Tissejä saa toki ostamalla, mutta on alkanut vierastaa sekin ajatus. On maailmassa, naiseudessa ja minussa muutakin nähtävää ja mitattavaa kuin senttimetrit.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ei. Mulla on tämän mallinen kroppa ja se siitä. Ei se ahdistumalla muutu. Tissejä saa toki ostamalla, mutta on alkanut vierastaa sekin ajatus. On maailmassa, naiseudessa ja minussa muutakin nähtävää ja mitattavaa kuin senttimetrit.
Mutta säkin olet tissien ostoa harkinnut.

Minun vartaloani ei ikinä yksikään mies ole sanonut hyvännäköiseksi, kuten varmaan 90-60-90 -naisille harva se päivä sanotaan. No, on aviomies jonkun kerran sanonut että näytän hoikalta, jalat näyttävät korkkareissa hyvältä ja että lihaksia näkyy jossakin kohtaa mikä on tietty kehu sekin, mutta u know. Ja se johtuu siitä, että tajuan kyllä itsekin, ettei kropassani ole mitään kehuttavaa miehisestä näkökulmasta.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Oon melkein ton 90-60-90 mut ei mun kroppaa kukaan kehu. No enpä ookkan mikään marilyn mitoista huolimatta ja kaukana sen kuvan naisesta jossa vertaillaan ihannenaista ja -miestä ja itketään mite helppo kenen tahasa naisen siihe mallikroppaan on päästä.

Ihan sama mulle :D mie oon tyytyväinen pikkutankki

Mutta säkin olet tissien ostoa harkinnut.

Minun vartaloani ei ikinä yksikään mies ole sanonut hyvännäköiseksi, kuten varmaan 90-60-90 -naisille harva se päivä sanotaan. No, on aviomies jonkun kerran sanonut että näytän hoikalta, jalat näyttävät korkkareissa hyvältä ja että lihaksia näkyy jossakin kohtaa mikä on tietty kehu sekin, mutta u know. Ja se johtuu siitä, että tajuan kyllä itsekin, ettei kropassani ole mitään kehuttavaa miehisestä näkökulmasta.

Joo, sen jälkeen kun minulle silloin läheinen ihminen oli vuosia dissannut noin kaikkea ulkonäössäni ja ilmeisen tarkoituksellisesti lytännyt itsetuntoni niin alas että ihme että tähän asti oon päässyt ja voin yhä tuntea itseni naiseksi. Aihe, jota en aio muistella enempää.

Mun kroppaani on kehuttu, paljon, huolimatta siitä että tissini ovat olemattomat ja hävettävät. Varmasti olen saanut miehiltä vähemmän huomiota kuin moni muu, mutta jos se johtuu siitä tissien puutteesta niin voi jeesus että olen onnellinen!

Joo, sen jälkeen kun minulle silloin läheinen ihminen oli vuosia dissannut noin kaikkea ulkonäössäni ja ilmeisen tarkoituksellisesti lytännyt itsetuntoni niin alas että ihme että tähän asti oon päässyt ja voin yhä tuntea itseni naiseksi. Aihe, jota en aio muistella enempää.

Mun kroppaani on kehuttu, paljon, huolimatta siitä että tissini ovat olemattomat ja hävettävät. Varmasti olen saanut miehiltä vähemmän huomiota kuin moni muu, mutta jos se johtuu siitä tissien puutteesta niin voi jeesus että olen onnellinen!
Mulla on sellainen tavoite, etten kokisi enää mitään kohtaa itsessäni hävettävänä, sillä jos koen, niin se leimaa ihan koko kokemustani itsestäni koska ajattelen sitten koko ajan vain sitä häpeämääni kohtaa.

Mulla on sellainen tavoite, etten kokisi enää mitään kohtaa itsessäni hävettävänä, sillä jos koen, niin se leimaa ihan koko kokemustani itsestäni koska ajattelen sitten koko ajan vain sitä häpeämääni kohtaa.

Nimenomaan. Se on helvetin hyvä tavoite. Lähdetään siitä, että jos itse suhtautuu kroppaansa negaillen, miten voisi odottaa/uskoa kenenkään muunkaan siitä pitävän!

Jonku vuoden oon käyny salilla aika epäsäännöllisesti, välillä kuukausienki taukoa. Nyt vuoden alusta melko säännöllisesti. Toi lantion mitta on ainut joka on nyt muutaman kk pysynyt ihan samana, turhauttavaa.

Paino 60,7/ pituus 168
Lantio 99
Vyötärö 74
Rinta 93

Talletanpa tilanteen nyt kun PT-keikka alkaa olla loppumetreillä. Paino junnaa 63-64 välillä vaikka reenattu on ja syöty kohtuullisesti (pituutta 160). Vaatteet kuitenkin mahtuu paremmin päälle, tässä tämän päivän mitat:

rinta 92
vyötärö kapein 71
(maha 82 mutta ei ehkä luotettava koska turvoksissa eilisen tiimipäivän safkailujen ansiosta)
perä 96,5

Joskus kesäkuussa on viimeinen inbody-mittaus. Painonpudotus oli sekundaarinen tavoite joten kaipa tää tulos mulle riittää. Peruskunto on parantunut huimasti ja kroppa vähempi löllöisä. Salilla ei oo tulokset parantuneet kuin hieman, mutta semmosta pohjatyötä tässä ehkä onkin vasta tehty.

Tilanne helmi-maaliskuun vaihteessa oli:

Jotai on näköjään tapahtunut PT:n palkkaamisen jälkeen. Paino ei oo tullut kuukaudessa alas kuin hiukkasen (66 -> 64.5) mutta mitat on pienentymään päin:

rinta 95 -> 92 (vaikea saada luotettavaa mittausta...)
vyötärön kapein 76 -> 73
maha 86 -> 82
berber 100 -> 98,5 (isoimmillaan oli 102)

Laitetaans muistiin:

170cm/56kg

hartioiden ympärys 97cm
hauis 27cm (olisin luullut että oikea on paksumpi, mutta ei?)
rinnanympärys 86cm
vyötärö 61cm
persus 92cm
reisi leveimmillään 53cm (yllättäen molemmat jalat sama)
pohkeet vas 36cm ja oik 36,5cm

Tulipahan mitattua.

Hauska löytää viesti kolmen vuoden takaa. Painonnosto ja "jalkapäiväjokapäivä" vähän näkyy tuloksissa:

Paino 78
Ry 91
Hauis 32
Vy 78
Ly 109
Reisi 66
Pohje 40

Pituus 174
Paino 70
Ry 85 (alta 75)
Hauis 30 (rentona)
Vy 74
Ly 104
Reisi 56,5
Pohje 38

Juuri mitattu rasva% 19,3 (pihdit). Keskellä kehoahan ne majaansa pitää.

Rinnan ympärys taitaa olla jotain 86cm
vyötärö 77cm
lantio 98cm
reidet 60,5-61,5 cm (toinen siis sentin paksumpi :D)

172cm/66,2kg viimesin mittaus. Alkuvuodesta paino 70kg et vähän saanu tiputettua.

Mä nyt laitan omat raskaudenaikaiset mitat tänne( nyt kun olen ihan viimeisilläni rv38), mielenkiinnolla seuraan, miten tämän kolmannen raskauden jälkeen käy :D.

Pituus 169cm ja paino aamulla 75kg
Vyötärö(tai pikemminkin maha) 103 cm
Rinta 102cm
Lantio 104cm
Reisi 57 kg
Pohje 38 cm
Hauis 34,5

Nyt on vähän alle 2kk synnytyksestä:
Pituus on edelleen 169cm
Paino 71kg

Vyötärö 79cm
Lantio 110cm
Rinta 103cm
Hartiat 115cm
Hauis(jännitetty) 37cm
Reisi 60cm
Pohje 38cm

Tästä on hyvä lähteä seuraamaan miten hommat etenee :D salilla tulee käytyä 4kertaa viikossa ja lenkillä melkein päivittäin.

Pituutta löytyy 165 cm, paino vaihtelee mutta tällä hetkellä 56 kg.

Hartiat 95 cm
Rinta 86 cm
Vyötärö 66 cm
Lantio 93 cm

Vartalon malli on nuorempana ollut aina siro ja hoikka, nyt aikuisemmalla iällä oon saanu vähän enemmän lihasta. Kesän syömiset näkyy tällä hetkellä vähän vyötäröllä ja lantiolla nii on hyvä hetki ottaa mitat ylös ja seurata miten etenee kun arki alkaa rullaa taas!

Liikuntaa tulee viikoittain yleensä 5-6 päivänä. Salitreeniä pääasiassa mut myös kehonpainoharjottelua ja aerobista huvituksen mukaan.

Pituus 174 cm Paino 64-67
Rinta 91 cm
Vöytärö 74 cm
Lantio 98 cm
Hauis 26,5cm
Reisi 58 cm
Pohje 35,5

Onpa hauska kun tästä on 3 vuotta aikaa. Ihan hirveitä muutoksia ei näköjään oo tapahtunut :-)

Rinta 88 cm (-3cm)
Vyötärö 71cm (-3cm)
Lantio 92cm (-6cm)
Hauis 27cm (+0,5cm)
Reisi 57cm (-1cm)
Pohje 34cm (-1,5cm)

Paino on pysynyt samoissa lukemissa.

Rinta 92
Vyötärö 72
Lantio 100

Paino 70kg
Pituus 170 cm

Laardia poltettu 15 kg 7 kk. Olen saanut tasapaksusta kropasta vyötärön. Ihan jees. En halua olla rasvaton, ettei boobsit ihan lähe.

Vartalomalli on mielestäni Y-kroppa, hartiat vie voiton.

Liitteet

• 20190710_221041.jpg
    20190710_221041.jpg
    160,8 KB · Katsottu: 378
Back
Ylös Bottom