SUPERCARB 1kg -40%

Strategiset mitat?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Pituus 174
Paino 70
Ry 85 (alta 75)
Hauis 30 (rentona)
Vy 74
Ly 104
Reisi 56,5
Pohje 38

Juuri mitattu rasva% 19,3 (pihdit). Keskellä kehoahan ne majaansa pitää.

Päivitystä puolen vuoden jälkeen.

Paino 71,2
Ry 86 (alta 77)
Hauis 32 (rentona)
Vy 74
Ly 102
Reisi 60
Pohje 39

Rasvat samat 19,3% samalla mittaustavalla kuin aiemmin. Kävivät välillä 17,7%, mutta päätin dieetin sijasta kasvatta massaa.

Pituus 173 cm / Paino 78 kg
Rinnanympärys 105 cm
Rinnan alta 85 cm
Vyötärö 76 cm
Lantio 107 cm
Reisi keskeltä 58 cm / paksuimmasta kohtaa 67 cm
Hauis 35 cm

Syksyllä ehkä pientä keventelyä :)

saankohan mie ees kirjottaa tänne... 178 / 76 104-79-101 pitäs ohentaa keskivartaloo. muuten on hoikka ja hoikat käsivarret sekä reidetkin. :-)

Miten ja mistä kohtaa nuo reisi, pohje ja hauis mitataankaan? Levossa vai jännityksessä? Luulisi, että on vaikea aina mitata täsmälleen samalla tavalla ja samasta kohtaa, eli virhemarginaalia kuitenkin aina vähän on?

Omat mitat
Pituus 171 cm
Paino 57 kg (joo, tavoite on nostaa tuota ;))
Rinnanympärys 87 cm
Vyötärö (kapein kohta) 68 cm
Lantio (lantioluun kohdalta) 87 cm

Noita muita mittoja en vielä mitannut, odotan ohjeitanne. Ja en ole varma kehtaisinko niitä edes postata vielä...

Hei ja Moi!

Tälläsillä mitoilla tänään..

Pituus 161
Paino 55kg
Rinnanympärys 87cm
Rinnan alta 73cm
Vyötärö 79cm
Lantio 90cm
Hauis rentona 28cm ( :D )
Reisi 53cm tosta vähän keskikohtaa ylempää

Ja mun luusto on sitä hintelämpää mallia. Eli esim. ranteesta kapein kohta on 14cm

Rinta: 82cm
V.y: 55cm
Lantio 84cm
Reisi 46cm

Pituus:169cm
Paino 53kg

Lähtökuopissahan nää mitat on, aika ruipelo. Ainakin lantioon ois tarkotus saada vielä lisäsenttejä (niitä on onneks treenillä jo tullu lättätakapuoleen 4)

Hiukan päivitystä:
Paino 60,2kg
Rinta 91cm
vyötärö 64cm
lantio 94cm
reisi 54cm
pohje 37cm
hauis 32

ja taas päivitystä:
Paino 62kg
Rinta 93cm
vyötärö 67cm
lantio 94cm
reisi 57cm
pohje 38cm
hauis 33,5

jotain on ainakin tapahtunut :D

Onko muilla käynyt semmonen, että saavutettu tavoitemitta ei pidemmän päälle lainkaan tyydytä? Mulla on nyt vyötärö taas 68cm, mikä oli tavoitteena, mutta jösses miten löysältä se tuntuu ja näyttää :O joten ainakin 3-4 cm siitä tarttis laardia sulattaa :D

mä vähän pelkään, että käy näin. Nyt olis hauiksen tavoitemitta saavutettu, mut ei riitä sekään(36 uus tavoite, siinä riittää hommaa). Vyötärössä saavutin tavoitemitan ajat sitten ja nytkin on alle tavoitteen, ei miellytä. Loputon urakka :D

^haha, tänhetkiset mittas luettuani totesin, että ehkä kannattaa heittää mittanauha roskikseen, liian masentavaa mitata yhtään mitään ympärystä :D

Mie paisun, ku pullataikina! :D

Tässä siis lähtömitat, joita lähetään pienentämään:

Paino 60,6kg
Olkapäät: 101,5cm
Rinnan alta: 76,3cm
Vyötärö: 72,5cm
Napa: 78cm
Pömppö: 83cm
Lantio luiden kohdalta: 87cm
Persus: 98,5cm
Reisi: 58cm
Pohje: 37cm
Hauis oik. rentona 31,5cm, jännitettynä 32,7cm (vasen 29,2/30,2cm)

Tavoitteena saada mitat lähemmäs näitä omia mittoja, jotka on otettu vuonna 2010 tai jopa suluissa olevia vuoden 2009 mittoja:

Paino: 55kg (53,1kg)
Olkapäät: 94cm
Rinnan alta: 73,5cm (73,6cm)
Vyötärö: 66,5cm (65,2cm)
Napa: 69,5cm (69,1cm)
Maha (n.1cm navan alta): 76,7cm (74,7cm)
Lantio: 85cm (81,5cm)
Persus (levein kohta): 94cm (93cm)
Reisi: 54,5cm (53,5cm)
Pohje: 36cm (35,5cm)
Hauis (oikea): n.31cm (30cm)

Siinä vähän tavotetta tälle syksylle! :hyper:

^tosta tulikin mieleen: paljonko teillä on hartioiden ympärysmitta?

mulla on 105,7cm

...tämä kiinnostaa erityisesti, kun en mistään löytänyt noita mittoja.

^tosta tulikin mieleen: paljonko teillä on hartioiden ympärysmitta?

mulla on 105,7cm

...tämä kiinnostaa erityisesti, kun en mistään löytänyt noita mittoja.
En oikeen tiiä mistä kohtaa se pitäs mitata? No mä mittasin tuosta aika ylhäältä niin että kyynerpäät oli ihan kyljissä kiinni.

Hartioiden ympärys: 112 cm

ja taas päivitystä:
Paino 62kg
Rinta 93cm
vyötärö 67cm
lantio 94cm
reisi 57cm
pohje 38cm
hauis 33,5

jotain on ainakin tapahtunut :D
Ollaan muuten aika samoissa mitoissa (pituus, paino, rinta, lantio), paitsi mulla on leveemmät hartiat ja sulla isommat reidet :D Haba oli mulla kasvanu peräti puol senttiä, 32,5 cm ja se on mulle maksimi. En enää treenaa habaa eristävänä, vaan selän kanssa kun se saa epäsuoraa rasitusta.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
98 cm on hartiamitta, hauis jännittämättä 27 cm. Ehkä sittenkin tota hauista vois ihan seuraamalla seurata ja tavoite vois olla 30 cm :)

Mutta mistä kohtaa reisi ja pohje pitäis mitata?

Kohta oonkin sittenkin laittamassa kaikki mitat ylös, uteliaisuus voittaa...:hyper:

Hartiat 98
Haba 27
Rinta 80 (lauta mikä lauta)
Vyötärö 70 (pari senttiä viikonloppumässyä pullottaa mahassa)
Lantio 91
Reisi 55
Pohje 36 (joo, en todellakaan ole ikinä treenannut pohkeita erikseen enkä treenaa!)

Mie mittaan reiden ja pohkeen aina leveimmästä kohdasta. Samoin perseen...Noi hartiat on kyllä vaikeet mitata aina samasta paikkaa. Toi miun viimisin mitta on pari senttiä tosta olkapään päältä alaspäin.

Heh, mäkin innostuin pitkästä aikaa tsekkaileen, millaisissa mitoissa sitä ollaan. :D

Paino n. 63kg (pituus 165,5cm)
Hartioiden ympärysmitta n.99cm. Kauhian hankala mitata tätä ite. :D
Hauis levossa 26,5cm (narukäsi, mikä narukäsi...)
Rinta 90cm
Vyötärön kapein kohta 68cm (navan kohdalta 78cm)
Lantio 95cm
Reisi 57cm
Pohje 36cm

Tuosta näkee jonkin sortin muutosta viimeisen vuoden ajalta. Suurin muutos on reisissä, joihin on tullut puolitoista senttiä lisää ympärysmittaa. Lantion ympärys on myös kasvanut sentillä. Mun kroppani ei noihin kohtiin hirveästi rasvaa varastoi, joten oletan (toivon), et muutokset johtuis enemmänkin lihaksista. Ainakin mulle näyttäis pikkuhiljaa syntyvän myös takareidet ja takapuolikin on ehkä inan verran isompi. :D Vyötärö tuosta navan kohdalta on myös hieman kaventunut, mikä on hyvä juttu. Rasvakerrostahan siinä edelleen on, eikä se lähde mihinkään ellen ala diettaamaan. Geenit kun on mallia omppu. :jahas:

Päivitystä:

Rinnan ympärys 90
rinnan alta 70 (oli viime kesänä 62 cm)
vyötärö 63
lantion levein 90
reiden levein 52
paino noin 56

Kesällä tuli sitten paisuttua ja syötyä jätskiä:

vyötärö: 66
lantion levein: 92
reiden levein 54
paino 58,5 kg

Nyt on tosiaan syytä palaa takas jonkinlaiseen ruotuun!

Suositut

Back
Ylös Bottom