Elikkäs nyt ois 2 kuukautta takana tätä ohjelmaa (kethnaabin versioa tein jossa rinnallevedon tilalla on kulmasoutu).
Erittäin tyytyväinen olen ohjelmaan, eipä ole vertailukohtia kun on ensimmäinen kunnon ohjelma jota olen noudattanut, mutta minulla tämä näyttää ainakin toimivan. Sellasta mutu reeniä tullu tehtyä ennen viime kesää sellaset puoli vuotta vaan.
Ruokailuihin kiinnitin
erityisesti huomiota ja voisinpa melkein sanoa että laitoin ravintopuolen täysin uusiksi, foorumia apuna käyttäen. Ruokailut siis 3 tunnin välein ja tarpeeksi protua jnejne, koitin myös juoda 3-4 litraa maitoa päivässä eli GOMAD Rippetoen termiä käyttäen, mikä ei tainnut onnistua ihan joka päivä mutta kuitenkin vähintään 2 litraa päivässä join. Nukuttua on tullut lähes poikkeuksetta joka yö 9 tuntia, viikonloppuisin hieman enemmän.
Erityisen tyytyväinen olen painonnousuun tähän asti, kun sitä painoa ei ole vieläkään kovinkaan paljon pituuteen nähden, ikää toki on "vasta" 17 vuotta. Rasvaa tietenkin tullut hieman alavatsaan, mutta ei mitenkään niin paljoa että se häiritsisi jollain tapaa. Kuvia joita otin 2kk sitten olen vertaillut niihiin mitä olen ottanut tässä ihan vasta, kehitystä tapahtunut. Voimaakin tullut lisää, esim. tyttökaverin kantelu/nostelu tuntuu paljon kevyemmältä :D Kädetkin kasvaneet yllättävän paljon, vaikkei sitä moni uskoisi tuolta ohjelmalta, kun ei ole 12 sarjaa haukkareille ja ojentajille joka reenissä
Apuliikkeinä käytän dippejä ja leukoja eri otteilla.
Aion tehä tätä aloittelijalle suunnattua versioa niin kauan kunnes menee se 1,5x omapaino kyykyssä jonka jälkeen alan tekemään sitä intermediate -versioa tästä ohjelmasta.
Keveitä viikoja pidin, kerran otin yhden viikon lepoa kevyemmän viikon sijasta.
Alussa 11.8.08
188cm 74,7 kg
sarjapainot (ei niin väkisin puskettuja):
kyykky: 40kg
mave: 50kg
penkki: 45kg
pystypunnerrus: 20kg
kulmasoutu: 30kg
Nyt 12.10.08
188cm 80,3kg
kyykky: 75kg
mave: 87,5kg
penkki: 65kg
pystypunnerrus: 37,5kg
kulmasoutu: 52,5kg
Ois kiva kuulla lisää teiltä jotka teette tätä ohjelmaa miten olette kehittyneet!
E: ainiin teinhän mää joka viikon viimesenä reenipäivänä 2 sarjaa hauiskääntöjä suoralla tangolla ylhäältä alaspäin, n.8 toistoa