Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tein tällätavalla tänään ja tuntui hyvältä ja ajattelin alkaa tekemään näin tulevaisuudessakin.
Penkki 3x5
Kapea penkki 3x5
Pystypunnerrus 3x5
Kulmasoutu 3x5
mave 2x5
Hauiskääntö tangolla 2x5
vatsat
Tuntuu tuo yksi sarja mavessa liian vähältä. Olen tehnyt 2-3 sarjaa mavea tässä ohjelmassa jo parin viikon ajan, mutta tänään tein vielä vähän muutoksia.
Tuo on siis treeni A
Sitten treeni B
Vinopenkki 3x5
Ranskalainen punnerrus 3x5
Pystypunnerrus 3x5
Kyykky 3x5
mave 2x5
Hauiskääntö tangolla 3x5
vatsat
Mitä mieltä itse olette tästä, vai suositteletteko pysymään itse ohjelmassa?
Jättäisin nuo ylimääräiset liikkeet ojentajille ja hauiksille poies ja ottaisin siihen tilalle dipit lisäpainoilla ja leuanveot eri otteilla ja mahdollisesti lisäpainoilla.
E: Vielä kerran tuota katsottuani huomasin että A:ssa ei ole kyykkyä lainkaan. On omasta mielestäni jo melkeinpä eri ohjelma tuo sun tekemä.
mun mielestä aika paljo tulee jaloille, ota vaikka mavet pois siitä reenistä missä on kyykky?
E: ja teet sitte mavea 3x5 vaikkapa sen 2x5 sijaan
mun mielestä aika paljo tulee jaloille, ota vaikka mavet pois siitä reenistä missä on kyykky?
E: ja teet sitte mavea 3x5 vaikkapa sen 2x5 sijaan
Jos pystyt tekemään maastavedon täysillä joka treenissä kuolematta siihen, olet täysin aloittelija ja kuulut juuri tämän ohjelman kohderyhmään. Älä kikkaile.No mitä suosittelette, kun ajattelin että voisi tehdä 1-2 sarjaa enemmän maastavetoa. Ja maastavetoa mielellään A:han ja B:hen, onko se liikaa?
Kyykkyä ajattelin taas että voisi olla vaan jommassakummassa treenissä, mitä mieltä tästä?
Jos nyt kuitenkin pysyisit siinä alkuperäisessä ohjelmassa ja jätät nuo höpöhöpöt ihan kokonaan pois!Tein tällätavalla tänään ja tuntui hyvältä ja ajattelin alkaa tekemään näin tulevaisuudessakin.
Penkki 3x5
Kapea penkki 3x5
Pystypunnerrus 3x5
Kulmasoutu 3x5
mave 2x5
Hauiskääntö tangolla 2x5
vatsat
Tuntuu tuo yksi sarja mavessa liian vähältä. Olen tehnyt 2-3 sarjaa mavea tässä ohjelmassa jo parin viikon ajan, mutta tänään tein vielä vähän muutoksia.
Tuo on siis treeni A
Sitten treeni B
Vinopenkki 3x5
Ranskalainen punnerrus 3x5
Pystypunnerrus 3x5
Kyykky 3x5
mave 2x5
Hauiskääntö tangolla 3x5
vatsat
Mitä mieltä itse olette tästä, vai suositteletteko pysymään itse ohjelmassa?
Setä Rippetoe on itseasiassa neuvonut tuotakin jo ihan tuossa kirjassa, kuinka hauiskäännöt kuuluu ohjelmassa tehdä.E:yrittäkääpä tuolla foorumilla ehdottaa Markille ohjelman muokkaamista ja hauiskääntöjen ottamista mukaan
Alkuperäisessä ohjelmassa rinnalleveto tehdään raakana.kannattaako tuo rinnalleveto tehdä raakana vai kyykkyyn?