Haluaisin oikeastaan jatkaa ss:n tekoa, kyykky kun ei feilannut kertaakaan ohjelman aikana.
Ei muutakuin jatkat. Muutat työtöliikeisiin korotukset 2,5kg/viikko 2,5kg/treeni sijaan, ellei mikropainoja löydy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haluaisin oikeastaan jatkaa ss:n tekoa, kyykky kun ei feilannut kertaakaan ohjelman aikana.
Ei muutakuin jatkat. Muutat työtöliikeisiin korotukset 2,5kg/viikko 2,5kg/treeni sijaan, ellei mikropainoja löydy.
Luulen kuitenkin että jätät ne kyykyt liian vajaiksi jos et tuolla 100kg pysty mavea tekemään...Oon tehnyt G6 n.2kk ja ajattelin siirtyä tähän ohjelmaan. Ongelmana on, että en oo tehny mavea ja kyykyssä pystyn tekee g6.ssa 100kg sarjat. Pitäisikö kyykyn painoja laskea, niin saisin kirittyä maven ja kyykyn välisen eron kiinni. Vai mahtaakohan mave kehittyä nopeesti kyykyn tasoille?
Joo, eli enne inttii menoa kerkesin tehä g6 3kk. Olin vuoden valtion leivissä, mut kummiski G6 ei sisällä mavea, niin en oo koskaan tehny sitä
Ei nelijakoista, siirry 2-jakoiseen...Mites ku teen vielä noin 1.5kk ainaki G6, nii kandeisko sit tätä tehä, vai suoraa jotai nelijakosta tms?
^Jos kunnolla haluaa SS:ää noudattaa niin kyykyssä peiliin katsomisen ei kuuluisi olla edes mahdollista, sillä pää pidetään koko liikkeen ajan neutraalina - katse noin 45 asteen kulmassa alaspäin.
Kai teet leukoja B-päivänä (penkki), tossa vaiheessa viimestään ne kuuluisi "lisätä"?
En tiedä mikä ihmeen kopio teillä on tosta kirjasta mutta meikäläisen kirjassa lukee 1 treeninä aka A-päivänä tämä penkkipäivä, niin ykkös ku kakkosversiossa kirjasta. Luin kirjan kahteen otteeseen ennen kuin edes astuin salin ovista sisään ensimmäistä kertaa, ja sitä ennen pakkotoistoo selasin pari viikkoa pari tuntia päivässä koska ite en ole luonteeltani semmone että lähden soitellen sotaan vaan otan selvää ensin ennen ku lähden tekemään mitään.SS on kirja....