Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miksi pystäriä ei voi tehdä istualteen? sehän menee paremmin hartioille
Kirjottelin tuossa aiemmin että meni polvi ja sitä olen nyt kuntouttanut. Fysioterapeutti heitti kommentin että mulla olis etureidet voimakkaammassa kunnossa mutta takareidet ja pakarat aika paljo heikommat(koko ukkeli on heikko). Eli tämä voisi olla yksi syy miksi polvi on ottanu hittiä nyt enemmän reenatessa/lenkillä.
Kysymys onkin miten tässä ss-ohjelmassa kannattaisi tehdä että saisi enemmän reenattua tuota takajalkaosastoa. Pitäisikö lämmittelyissä ottaa joku pakaraliike ennen kyykkyä jotta saa tuntuman pepaan. Vai oisko ihan oma eristävä liike pakaroille johonkin päivään lisättynä, vaikka reenin lopuksi? Vinkkejä otetaan vastaan. Olen nyt kyykkyä tehnyt ilman kenkiä ja pitänyt varpaita ylhäällä jotta paino olisi enemmän takana.
Teen tuota keetnabin versiota eli reeni A kyykky,penkki,mave ja reeni b kyykky,pystypunnerrus, kulmasoutu. Lisäliikkeinä olen tehnyt vatsoja. Tällä hetkellä menee välipäivinä kevyttä aerobista/reipas kävelyä.
Eri oteleveydet jonka varmaan tiedätkin. Kuvittele tekeväsi liike olkapäillä niin ehkä myöskn auttaa linkkaamaan työtä deltseille.Toi pystypunnerrus ottaa ihmeellisen vähän olkapäihin? Teenkö jotain väärin? Alastulossa ottaa parhaiten mutta kun punnertaa ylös niin ei oikee tunnu missään. Mahollisimman suorana yritän punnertaa, enkä usko että on tekniikasta kiinni, kun on tullut tekniikkavideoita kateltua toistakymmenisiä minuutteja.
Toi pystypunnerrus ottaa ihmeellisen vähän olkapäihin? Teenkö jotain väärin? Alastulossa ottaa parhaiten mutta kun punnertaa ylös niin ei oikee tunnu missään. Mahollisimman suorana yritän punnertaa, enkä usko että on tekniikasta kiinni, kun on tullut tekniikkavideoita kateltua toistakymmenisiä minuutteja.
Ihanko kokonaiset 20 minuuttia katteltu tekniikka videoita? No ei sua kyllä tollasen maratoonin jälkeen kukaan voiskaan mitään enää opettaa, kyllä se on täydellinen ny.
Mitäs jos nyt kuitenkin tekisit tälläin, että kasvatat pystärisi sataan kiloon ja vasta sen jälkeen alat miettimään missä se tuntuu.
Nussitaan pilkkua ihan periaatteiden vuoks. Toistakymmennisiä ei välttämättä tarkoita tasan 20minuuttia
Onko treenaamisessa mitään järkeä, jos työt käy treenistä?
Homma on nimittäin silläviisiin, että joka päivä täytyy tehdä raskaita klapihommia (erittäin raskasta), ja sen jälkeen on puhti kyllä niin pois, ettei treenistä tulisi mitään... Mitenköhän lihakset tuossa kerkiää palautumaan? Olen siis aloittelija, 18v
Ei kevyitä viikkoja tässä ohjelmassa.
Sitten kun ei enää progressiota tapahdu jossain liikkeessä, niin sitten resetoidaan ko. liikkeen painot, mikä toimii "kevennyksenä".
Lainaus SS wikistä:
If you cannot hit your 15 reps even after keeping the weight the same for three consecutive workouts, then it is time to reset.
Reset = 10% painoista pois.