Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haittaako jos joutuu vetää ma,ti ja ke putkeen poikkeuksellisesti?
On kyllä vähän hassut suhteet, 25kg kp 15 toistoa ja penkki noin alhaalla.
No onhan ne, mutta tuossa penkissä on ollut tekniikan kanssa aika paljon tekemistä ja on vieläkin. Nostot meinaa mennä liikaa olkapäille ja kyynärpäät levitä sivuille. Tuosta kyykyn syvyydestä, olen tähän asti tehnyt semmoiseen kulmaan jossa reidet n. vaakatasossa lattiaan nähden tai jopa vähän yli. Pitäsikö tehdä vielä syvemmälle vai riittääkö syvyys?
Jos penkin tai kyykyn tekniikka vaivaa, niin suosittelen etsimään youtubesta vaikkapa EliteFts:n "so you think you can squat/bench videosarjan. Hyvin selostetti maailman parhailta nostajilta kyykyn mekaniikka, miten miksi, miksi vitussa ja muita elämää suurempia kysymyksiä.
Myös maastavedosta löytyy kyseisiltä kavereilta neuvoja. esim Dave Tate niminen kaveri on on mies jonka itse kirjoittaisin hakuikkunaan sen deadlift sanan perään.
Muutama kysymys, koska olen laiska lukemaan FAQja.
1.) Onko tässä suositeltavaa hinkata vatsat erikseen treenien loppuun vaikka sitä ei erikseen mainita? Mahdollisesti millä liikkeillä ja sarja/toistomäärillä?
2.) Putoaako mun aikasemmat tulokset liikkeissä kuten dippi, leuanveto ja hauiskääntö jos hylkään ne tän ohjelman ajaksi. Vai hittaako tää treeni niin lujaa koko kehoa, ette nekin pysyy vähintään samois lukemis.
Pystypunnerrus on nyt monta kuukautta jumittanut tuossa 30kg, penkki 45kg ja kyykky 75kg. Mites tuota kannattaisi yrittää nostaa? Pitääkö painot tuossa 30kg vai lähtisikö lisäämään vähemmillä toistoilla?
Pystypunnerrus on nyt monta kuukautta jumittanut tuossa 30kg, penkki 45kg ja kyykky 75kg. Mites tuota kannattaisi yrittää nostaa? Pitääkö painot tuossa 30kg vai lähtisikö lisäämään vähemmillä toistoilla?