Salietiketti?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Olen kyllä käynyt tekemään näiden kanssa, mutta kun sarjapainot liikkuvat 60kg alempana, niin on ikävä alkaa vaihteleen romuja koko ajan, lisäksi joutuu venaileen kauan. Onhan se tietysti hyvä, että 3 äijää pääsee tekeen kukin 12 sarjaa yhtä liikettä ja muut voi kattoa miten rauta nousee. :) Ei siinä mitään jos kaverit nostelisivat suht ripakkaan sarjansa, mutta kun joka sarjan jälkeen joutuu pitään monen minuutin tauon, niin pena on valehtematta varattuna tunnin joka kerta kun kaverit ovat nostelemassa. Lisäks varmasti löytyisi muitakin, jotka haluaisivat penkata (nim. rhp).

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä en asiasta hirveesti tiedä, mutta kuvittelisin, että jos ihan kisamielessä vaikka penkkiä treenaa, niin siinä menee aikaa. Se on vähän harmi muille, mutta sitten pitää vaan tehdä siinä välissä tai sitten oottaa kiltisti. Onneks salilla, jolla mä käyn, on kolme penkkiä ja neljä tai viis vetolavaa/kyykkytelinettä, joten sinne mahtuu, vaikka näitä isojen poikien ryhmiä siellä välillä oliskin.

-älä varaa laitetta isolla 5 kaverin laumalla pahimpaan ruuhka-aikaan.
Hyvä pointti.
Nykyisellä salilla ei juurikaan tapahdu, mutta entisellä oli muutama porukka jotka tekivät saman setin samassa järjestyksessä. Varsinkin kun heidän painot oli eri kuin omat niin sai kohtuuttoman pitkän tovin odotella vuoroaan. Oli vielä niin pieni sali että vaihtoehtoja ei ruuhkapäivänä juuri ollut. Hienoahan se on jos on kavereita kenen kanssa harrastaa, mutta yhden laitteen pitkä varaus harmittaa. Itse en kyllä lähtisi moiseen muutenkaan, siinähän venyy muutenkin kiireisessä elämässä kaksinkertaiseksi salit.

Itse kyllä pyrin tervehtimään kaikkia kun salille tulen. Tosin siihen aikaan, kun itse siellä käyn ei siellä yleensä ketään ole (ukon työpaikan sali).

Onkos se nyt sitten niin, että esim. penkkiä ei saa tehdä 5 tuttua samaan aikaan? Eli välissä pitää jonkun tuntemattoman tehdä. Ja sitten taas saa joku kaveri tehdä. Penkki ei kai tiedä kuka siinä nostelee? Ja toisaalta salin käytön kannalta olisi kai hyvä jos mahdollisimman moni saisi tehtyä liikkeet yhtäaikaa. Entä jos osa porukasta on kavereita, ja yksi vain puolituttu, niin saako tämä puolituttu sitten tehdä sen tuntemattoman kanssa samaan aikaan? Mites jos on sukulaisia?

Vai tulkitaanko kaveriporukka yhdeksi treenaajaksi?

No joo, en nyt väitä että kuuluu etikettiin olla tekemättä porukalla samaa laitetta putkeen. On vain ärsyttävää. Onneksi kyseessä on ainakin omasta mielestä suhteellisen harvinainen ilmiö.

Onkos se nyt sitten niin, että esim. penkkiä ei saa tehdä 5 tuttua samaan aikaan? Eli välissä pitää jonkun tuntemattoman tehdä. Ja sitten taas saa joku kaveri tehdä. Penkki ei kai tiedä kuka siinä nostelee? Ja toisaalta salin käytön kannalta olisi kai hyvä jos mahdollisimman moni saisi tehtyä liikkeet yhtäaikaa. Entä jos osa porukasta on kavereita, ja yksi vain puolituttu, niin saako tämä puolituttu sitten tehdä sen tuntemattoman kanssa samaan aikaan? Mites jos on sukulaisia?

Vai tulkitaanko kaveriporukka yhdeksi treenaajaksi?
No olipa taas tarpeellista provoa. Musta on ainakin aika ärsyttävää että joku laite mikä sisältyisi omaan treeniin, on varattuna vaikka sellaisen 45min. Että onko se nyt niin, että jos joku fakin 5 hengen porukka tekee vuoden penkkiä niin sä sitten jätät sen tekemättä. Vai onko se niin että sä odotat sen vitun vuoden?
E.Jumankauta provoiluks meni itelläki :rolleyes:

Kyllähän nyt muille pitää tilaa antaa ja päästää tekemään välissä vaikka kuinka olisi kaverit mukana nostamassa.

Mutta eipä sekään mielestäni mitenkään kiellettyä ole että kaverit nostavat samaan aikaan penkkiä, kunhan vain antaa muille tilaa. Oma moka jos ei kehtaa tulla mukaan.

Taitaa tuo "älä tuo 5 kaveria samaan aikaan salille nostamaan penkkiä"-heitto tulla siitä stereotypiasta että tämmöiset porukat koostuvat yleensää junioreista joista osa on ylimääräisiä sivustakatselijoita jotka vielä rasittavat muita treenaajia mopojuttuineen ja kimeine äänineen (!). Ja tulevat pirulaiset useissa tapauksissa vieläpä ilman korttia salille. Mutta jos näin ei ole niin miksi olisi keneltäkään pois tulla useamman hengen treeniporukassa salille?

Mielestäni se on enemmän näiden laitepitoisten muotisalien kävijöiden juonia tämä harhakäsitys siitä että laitteista toiseen pitäisi sinkoilla suinpäin ja jos yksi on varattu niin tehdään vaikka epäkkäänloitontaja-konetta 43 asteen kulmassa seuraavaksi. Jos porukka treenaisi järkevästi olisi selvää että pienellä salilla esimerkiksi kyykkypaikalla joutuisi useimmiten vuorottelemaan toisten kanssa hyvässä hengessä.

No varaisikin joku penkin vuodeksi. Muttakun meitin salilla on äijä joka varaa kaikki laitteet. Pistää penkkiin 35kg, kantaa käsipainot siihen vierelle, pistää kyykkypaikalle sen 40kg tankoon ja sen alle vielä habaa varten mavetangon (30kg painoja). Ja sitten se vetelee niillä 10x100 treeniä. Päällä joku YK-joukot paita vuodelta -78. Paskainen ja reikää enemmän kuin kangasta, mutta saapahan lällyt nähdä kuinka entinen rauhanturvaaja reenaa. Jalassa liian pienet shortsit, kyykätessä ball sack vain roikkuu lattiaa vasten.

No nii avaudutaampas. Minua nii vitusti ärsyttää nämä ulkomaanelävät ja muut arabiterroristit salilla. Siis jumalauta, niitä ei tule 1 tai 2 vaan se 5-7 ja heistä 1 on ns "kingi" joka sit tekee joka helvetin kerta kyykkyä ja mavea ainaki 1h putkee tosin noin 4 sarjaa. Ei siihen väliinkään voi mennä kyselemään kun saa vielä kalashnikovista naamaa tai syytteet rasismista. Ja toinen asia se perkle vyön jättäminen jonnekkin salin kaukaisimpaan nurkaan (yleensä pohjekoneen vieressä) mitä hittoa se siellä tekee. ja kolmanneksi salille käy 1 äijä ketä tekee joka pirun reenissä prässiä yhdellä jalalla. painoja on varmaa noin 2000kiloa koska ainaki huuto ja karjunta on sitä luokkaa ja tauot kanssa noin 10min? mitä ihmettä... Ai niin en ole rasisti jos tekstistä sellaisen kuvan saa. Tarkoitan näillä puheillani vain tätä meidän salin ghettojengiä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No varaisikin joku penkin vuodeksi. Muttakun meitin salilla on äijä joka varaa kaikki laitteet. Pistää penkkiin 35kg, kantaa käsipainot siihen vierelle, pistää kyykkypaikalle sen 40kg tankoon ja sen alle vielä habaa varten mavetangon (30kg painoja). Ja sitten se vetelee niillä 10x100 treeniä. Päällä joku YK-joukot paita vuodelta -78. Paskainen ja reikää enemmän kuin kangasta, mutta saapahan lällyt nähdä kuinka entinen rauhanturvaaja reenaa. Jalassa liian pienet shortsit, kyykätessä ball sack vain roikkuu lattiaa vasten.
No tossa vaiheessa vaan kantsii kylmästi mennä laittamaan omat romut tankoon ja tehdä reeninsä. Ei kovin hyvällä tartte kattoa tollasta touhua että varataan puol salia omaan käyttöön.

Hirveetä valitusta, jonkun penkin varaamisesta. Mielestäni lähes jokaiselle liikkeelle on olemassa korvaavia liikkeitä. Sen penkinki voi tehdä käsipainoilla välillä, ei varmasti kaada kenenkään maailmaa. Jos joku treenaa ilman paitaa tai haisee hielle ni ihan sama, ei mun treeni siitä kyllä kärsi, samat raudat liikkuu. Tää painojen kilauttelu on kans yks... En mä ainakaa kuule jos napit korvissa laitan rautaa tankoon et kuinka kovaa se nyt kilahtaa, enkä oikeestaa välitäkkää. Nykyään valitetaan niin joka helvetin epäolennisesta asiasta. :curs: Avautuminen joo kyllä. :dance2:

Nykyään valitetaan niin joka helvetin epäolennisesta asiasta. :curs: Avautuminen joo kyllä. :dance2:

Joo. Esim. toisten postauksista. Mutta ei aina ole pakko lukea nettiä jos ahistaa, voi tehdä jotain muutakin. Vaikka penkkiä kässäreillä. Nykyään valitetaan kaikesta :curs:

Jännä lukea tällästä teksiä mitä ihmiset näkee saleillaan :) ja tässähän on ihan ylpeä kun ei itse tee mitään näistä mitä täällä on kerrottu!

Joo. Esim. toisten postauksista. Mutta ei aina ole pakko lukea nettiä jos ahistaa, voi tehdä jotain muutakin. Vaikka penkkiä kässäreillä. Nykyään valitetaan kaikesta :curs:

No joskus kymmenen vuotta sitten saleilla ei pahemmin valiteltu hienhajuista tai painojen kilahteluista. Mut en kyl sillo tosiaan lukenu pakkistakaan, että sikäli. Mun mielipide vaan on että minua ne ei haittaa ja jos jotain haittaa niin voi mun puolestani pelata vaikka shakkia. :D

Ne, jotka eivät noita kahta juttua siedä niin ovat nysviä hienostolaisia hinttareita. Ja toinen: Jos joku jättää painot tankoon tai laittaa painot päin persettä telineisiin niin ei tarvi ottaa hanttiisa.. siirtäminen on nopee homma, ne jotka ei kykene ovat jotain itkupillejä 5- vuotiaita kakaroita. Fakta.

Ne, jotka eivät noita kahta juttua siedä niin ovat nysviä hienostolaisia hinttareita. Ja toinen: Jos joku jättää painot tankoon tai laittaa painot päin persettä telineisiin niin ei tarvi ottaa hanttiisa.. siirtäminen on nopee homma, ne jotka ei kykene ovat jotain itkupillejä 5- vuotiaita kakaroita. Fakta.
:hyper: :hyper:

Rodley 15v

Jos joku jättää painot tankoon tai laittaa painot päin persettä telineisiin niin ei tarvi ottaa hanttiisa.. siirtäminen on nopee homma, ne jotka ei kykene ovat jotain itkupillejä 5- vuotiaita kakaroita. Fakta.

No toisten jälkien siivoaminen salilla on kyllä mun mielestä perseestä, koska siinä on ylimäärästä vaivaa kaikille. Varsinki naisille vaikuttaa olevan tosi raskasta ylimääräisten murkuloiden siirtäminen.

No toisten jälkien siivoaminen salilla on kyllä mun mielestä perseestä, koska siinä on ylimäärästä vaivaa kaikille. Varsinki naisille vaikuttaa olevan tosi raskasta ylimääräisten murkuloiden siirtäminen.

Pari kertaa joutunu tosiaan prässiä tyhjentämään niistä 50 kilon murkuloista ku tyttökaveri on prässiä halunnu tehä. Niitä on miehenäkin vittumainen nostella sieltä joten ei se varmaan 160-senttiselle naisellekaan kovin mukavaa hommaa oo.

Kaikenlainen spedeily, pelleily ja leikkiminen salilla ottaa päähän. Jos treenaa kunnolla niin sit voi mun mielestä tehdä mitä haluaa. Erilaiset treenimuodot kuitenkin vaatii useamman laitteen "hamstraamista" esim. LAT, supersarjat, pudotussarjat jne.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom