Salietiketti?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Enpä tiedä onko vielä kukaan tämmästä "kettiä" tuonu esille.

Ei tulla 10 kaverin kanssa salille ja oteta se penkki haltuun kahdeksi tunniksi.

Vaikka onkin ilmainen opiskelijoille, ei se tarkota, että sen omistais.

ja siinä välissäkö ei voi tehdä?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei näiden tyyppien mielestä, vaikka kiltisti kysyi.
"Sopiiko, että tehdään nää eka loppuun?"
No sehän sopi, ja kaks tuntia siin meni.

turppiin vaan! no eij.
Sanot vähän jämäkämmin että meikäläinen tekee hommat tässä ja nyt.
Tarvittaessa sanot sitten vaikka ylläpitäjälle:D

Oletko harkinnut konetuliaseita?

hohohoo...:D

No mutta mä ehkä vaan tekisin puoliväkisin omat sarjani siinä välissä sanokoot opiskelijat mitä lystää. Yhtälaillahan jokaisella on oikeus kaikkia salin antimia samallalailla kuin muillakin. Ja tota en oikein ymmärrä, että miten varataan laitteita kavereilla tai niinkö yleensäkin.

-"voinko minä tehdä tässä?"
-" sori kuule minä ja mun kymmenen kaveria tehdään just tässä pyramiidi sarjat ja sen jälkeen pudotus sarjat, että mees vaikka vääntää crossaria.."

Meneekö valittamiseks.. Tai kuuluu tää mun mielest perusetikettii.
Nää painonpaiskojat vituttaa kyllä muaki, varsinkaan jos ei ole isot rauat viel kyseessä.
Viime kerral ois kyl tehny mieli motata yhtä tyyppii naamaa kun se teki työntöä 45 kilon painoilla. Eka näytti asialliselta, melko puhdas suoritus ----> painot heitetää täysin voimin lattiaa! Onneks tää jakso tehä vaan joku 5-7 toistoa. Eikä tää miltää ihan kynikselt näyttäny mutta piti käyä katseita keräämään hakkaamalla painoilla. Kyllä siinä vähän säpsähti yhes vaihees kun tää elvis paisko nää painot.

Meneekö valittamiseks.. Tai kuuluu tää mun mielest perusetikettii.
Nää painonpaiskojat vituttaa kyllä muaki, varsinkaan jos ei ole isot rauat viel kyseessä.
Viime kerral ois kyl tehny mieli motata yhtä tyyppii naamaa kun se teki työntöä 45 kilon painoilla. Eka näytti asialliselta, melko puhdas suoritus ----> painot heitetää täysin voimin lattiaa! Onneks tää jakso tehä vaan joku 5-7 toistoa. Eikä tää miltää ihan kynikselt näyttäny mutta piti käyä katseita keräämään hakkaamalla painoilla. Kyllä siinä vähän säpsähti yhes vaihees kun tää elvis paisko nää painot.

Ymmärrän kyllä, että tuo saattaa vähän häiritä.
Mutta mun on ainakin pakko treenata painonnostoa ihan yleisellä salilla.
Ja en pysty kyllä laskemaan niitä painoja ihan hallitusti, yritäppä jostain tempauksen loppuasennosta laskea ne hallitusti maahan. Siihen kuluu vaan energiaa ja ainakin itselläni alkaa olkapäät vihoittelemaan. Lisäksi sitä on tottunut työssään aika kovaan paukkeeseen, niin ei sitä aina tajuakaan että tuo voisi jotain häiritä.

Täytyy jatkossa kiinnittää enemmän huomiota tuohon unloading-vaiheeseen, ettei saa turpaansa :thumbs:

Eipä tuo sen kummemmin häiritse kunhan on ehtinyt havainnoimaan että joku näitä liikkeitä suorittaa. Ei sitten tule yllätyksenä se pauke. Toki lämppäpainot voi varmaan ottaa siististi alas kuin pystypunnerrusta tekisi.

Meidän salilla puolapuut on ihan tämän vapaan nostotilan vieressä, taannoin kun väänsin vatsoja niin meni aika hyvin korva lukkoon siltä puolen jolla kaveri heitti tempauksesta painot tonttiin. Jatkossa katson vähän koska sarjan uskaltaa tehdä.. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itekin oon miettiny että häiritseekö ihmisiä mavettamiseni. Tangossa ei kyllä ole kuin 100-150 kiloa, mutta kyllä sellaisestakin lähtee aika kova pauke. Ei oikein pidemmissä (tai lyhyemmissäkään) sarjoissa viitsi tehdä kovin hallittua alaslaskua. En siis mitenkään pamauta tankoa lattiaan, vaan annan tippua.

Ei kai tuo mave pahemmin häiritse kun niitten painojen pitää nappasta lattiaa. Se on eri asia jos painot lentää puolen metrin kun 2 metrin korkeudesta.
Ite pyrin mavessakin laskemaan painot "hellästi" maahan sarjan lopussa. Takana kyllä se että tiedän miten vittumoiselta kuulostaa kun painot tiputetaan vauhilla nii en halua ite tuottaa sitä tuskaa muille.
Mutta joo kun on ihan puhki niin ei sitä aina pysty hallitsemaan vaikka pyrkiiki.

Nostolavat on sitä varten tehty, että raudat voi laskea rivakasti. Ja raudat PITÄÄ jysäyttää lattiaan! ;)

Vakavasti puhuen, jos jysäykset salilla joitakin häiritsee, niin silloin voi vaihtaa vaikka johonkin fittness-salille pumppailemaan hauiksia ilmanpainelaitteilla... Jos ei tykkää kuumasta, kannattaa pysyä poissa keittiöstä...

Lisäkommenttina vielä, että silloin kun satunnaisesti treenaan salilla jossa ei ole nostolavaa, lasken painot kyllä huomattavasti varovaisemmin... Mutta kyllä jo joku 140 kiloakin melkoisen jysäyksen saa aikaan, vaikka hissukseen yrittäisikin laskea.

Asiaa Tepesiltä.

Sitten on vielä semmoinen juttu, että kun tekee tiukan sarjan ja lopuksi sitten "laskee hellästi" sen painon alas tiputuksen sijaan, niin loukkaantumisriskikasvaa. Siihen kun ei välttämättä enää keskity sillä tavalla kun toistoihin.

Ei se mielestäni mitään, jos ei enää jaksa tai keholle on hankala laskea painot hiljaa alas. Kyse tahallisista jyskyttäjistä, kilkuttajista ja paiskojista. KILKUTIKILKUTIKRONKS!!! VITTU MÄ OON KOVA JÄTKÄ!!! -tyylisestä menosta. (Parhaimmillaan vitunmoinen räminä saattaa olla merkki livenneistä painoista tms. apua vaativasta tilanteesta.)

Sama homma kuin kovan puuskutuksen ja karjumisen kohdalla -> jos tarttee tehdä niin tee. Mutta jos lämmitellessä penkkiä varten n. 50% sarjapainostasi kuulostat parin merileijonauroksen välienselvittelyltä ja laitat painot takaisin kuin Notre Damen kellonsoitto olisi sivutyösi vain "motivaation" vuoksi, mielestäni tarvitset pari käyntiä nuppilekurin luona. Prozac saattaa auttaa tuohonkin vaivaan.

.

Itekin oon miettiny että häiritseekö ihmisiä mavettamiseni. Tangossa ei kyllä ole kuin 100-150 kiloa, mutta kyllä sellaisestakin lähtee aika kova pauke. Ei oikein pidemmissä (tai lyhyemmissäkään) sarjoissa viitsi tehdä kovin hallittua alaslaskua. En siis mitenkään pamauta tankoa lattiaan, vaan annan tippua.
Jos häiritsee: väärä sali.

Tää on kyllä harmittavan yleinen ilmiö, että miesten vessat o iha vitun likasia.
Hmmm... salilla jolla käyn ei ole varsinaisesti sukupuolitettu vessankäyttöä, mutta johtuen vessojen sijainnista pukuhuoneisiin nähden ne ovat käytännössä miesten ja naisten vessat. Ja kyllä, "miesten" vessa on paljon epäsiistimpi ja useammin hajalla.

Jos sarja on kesken, pysytään siinä lähistöllä. Jos sadan metrin säteellä kyykkypaikasta ei näy ketään, niin Erkkikään ei voi arvata onko siinä jonkun sarja kesken, vaikka siihen tankoon olisi 20 kg limput jätetty, jos useamman minuutin odottelun ja lähistöltä kyselyn jälkeen ketään ei näy.
Joo, just niin. Ja jos aikoo treenata niin treenaa sitten eikä vaeltel haaveilemassa treenaamisesta. Ettei ole niin kuin eräskin persearska, joka tuli sitten penkille inisemään että "mä treenaan tässä nyt" kun olin latomassa painoja tyhjään tankoon. No, sentään maltoin olla printtaamatta äijän lärviin peilikuvana tekstin olympia 15 kg... onneksi emme ole sen koommin tavanneet.

Nämä minun etikettini ovat lievää läppää, mutta kun pääasiat on jo mainittu.

• Älä katso henkilöä, joka tulee salille. On ihan ymmärrettävää, että katsot jotakin uutta kun sellaista ilmaantuu, mutta kun 20 ihmistä katsoo samaan aikaan, niin olo on vähintäänkin kiusaantunut.

• Jos olet mummo, älä käy salilla. Kaikki vanhemmat naiset lepäävät laitteissa laitteissa oman ikänsä verran, tai käyttävät vain yhtä laitetta saman ajan. Yksikin mummo viettää crosstrainerissa aikaa ainakin tunnin (olen katsonut kellosta). Mummot myös tuijottelevat liikaa.

• Älä käy vessassa paskalla, jos on vain yksi pönttö. Monesti olen astunut vessaan ja luullut astuneeni Augiaan talleille ennen Heraklesta.

Nostin tämän ketjun pienen vitutuksen takia.
Pari lisäpointtia:
WANHA -> Älä kulje sarjaa tekevän editse alle 1½m päästä - vaikkei tekijä katsoisikaan peiliä. Se häiritsee keskittymistä. (ainakin minulla, jos joku HC näe kyykätessään kuin tähtiä niin sepä niin v--un kiva sulle)
Älä tuijota. Sekin hiukan häiritsee, että nostaa katseensa kesken sarjan ja huomaa katsovansa jotakuta suoraan silmiin.
edit: tuosta tuijotuksesta, ettei tule e^n:ttä vääntöä saako vilkuilla. En ole nainen. Olen karvaperse-partanaamauros. Tulokset pieniä ja lihakset ovat vielä tilauksessa.

Ihme itkemistä, jos joku sattuu tekemään hauiskääntöä kyykkytelineessä tai rannekääntöjä penkissä. Itsekkin teen, mikäli ei ole alunperin sillä hetkellä päässyt muualle tekeen kyseisiä liikkeitä, enkä aio kyllä siirtyä ennenkuin sarjat on tehty, jossa tuskin kestää kauon. Ei minusta siinä ole mitään väärää, jos on ensimmäisenä siihen laitteeseen mennyt, tekee siinä sitten mitä lystää, kunhan ei makoile tai varaa pitkäksi aikaa laitetta. Mikään ei vituta enempää kun salille ryntää se sama isokokoinen posse, joka valtaa penkin/kyykkypaikan ja sitten nostelee vähintään tunnin. Siitä todellakin on haittaa, painoja joutuu liikaa vaihteleen, jos aikoo välissä nostella. Lisäksi isolla porukalla kestää yhdessä liikkeessä kauan että saa omat sarjat tehtyä. Yleensä sitä jättää kyseisen liikkeen tekemättä, jos näkee että kyseiset kaverit ovat taas kerinneet vallata paikan.

Zone-sarja -42%
Ihme itkemistä, jos joku sattuu tekemään hauiskääntöä kyykkytelineessä tai rannekääntöjä penkissä. Itsekkin teen, mikäli ei ole alunperin sillä hetkellä päässyt muualle tekeen kyseisiä liikkeitä, enkä aio kyllä siirtyä ennenkuin sarjat on tehty, jossa tuskin kestää kauon. Ei minusta siinä ole mitään väärää, jos on ensimmäisenä siihen laitteeseen mennyt, tekee siinä sitten mitä lystää, kunhan ei makoile tai varaa pitkäksi aikaa laitetta. Mikään ei vituta enempää kun salille ryntää se sama isokokoinen posse, joka valtaa penkin/kyykkypaikan ja sitten nostelee vähintään tunnin. Siitä todellakin on haittaa, painoja joutuu liikaa vaihteleen, jos aikoo välissä nostella. Lisäksi isolla porukalla kestää yhdessä liikkeessä kauan että saa omat sarjat tehtyä. Yleensä sitä jättää kyseisen liikkeen tekemättä, jos näkee että kyseiset kaverit ovat taas kerinneet vallata paikan.

Harvapa tulee ajatelleeksi, että näissä isoissa "posseissa" reenaavat tyypit ovat yksilöitä siinä missä sinäkin. On mielestäni jopa hyvä, että isoporukka tekee liikkeen tehokkaasti ja peräjälkeen kun miettii mitä yhden henkilön valtaama laite vaikuttaisi muiden salillakäviöiden reeniin. Eri asia sitten onkin jos tässä porukassa jauhetaan turhaa paskaa ja reenaaminen jää toisarvoiseksi. Itse tosiaan suosittelen kysäsemään tältä porukalta, että voisiko tehdä jonkun tietyn liikkeen esim tällä porukalla ja harvoimpa se vastaus on kielteinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom