Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko ne kengät nyt niin välttämättömät? Ite tykkään paljon enemmän treenata ilman kenkiä, koska omaan jalkaan kengät ei vaan jostain syystä sovi. Paljon vapaampi ja miellyttävämpi tunne treenata ilman.
Luin topicin läpi enkä huomannut ainakaan tätä:
Autetaan muita esim. itseltäni tuli henkilö, joka ei saanut kantaa painoja polvensa takia, että toisin hänelle 16kg käsipainot. Ei livistetä paikalta vaan autetaan.
Meidän salilla ei esiinny useimpia täällä mainittuja ongelmia, mitä nyt joskus joku jää juttelemaan kaverin kanssa ja varaamaan laitetta "turhaan" hetkeksi aikaa. Kuitenkin yksi lisäys mulla olisi, jos ei ole vielä täällä mainittu:
- Älä laita telineeseen isoja kiekkoja pienten päälle. On jopa todennäköistä, että henkilö joka kaipaa tankoon viiden kilon kiekkoja ei jaksa nostaa monikymmenkiloisia pois niiden edestä.
- Älä laita telineeseen isoja kiekkoja pienten päälle. On jopa todennäköistä, että henkilö joka kaipaa tankoon viiden kilon kiekkoja ei jaksa nostaa monikymmenkiloisia pois niiden edestä.
Maastaveto ja kyykky mielestäni parempi tehdä ilman kenkiä, kuin lenkkarit tai sisäpelitossut jalassa. Painonnostokengät sit erikseen.
Isommilla saleilla nyt vaan joutuu elämään tuon kiekkohelvetin kans. Ei mua ainaka kiinnosta ruveta muiden sotkuja siivoomaan, joten kiekot menee takasin omiin paikkoihin, oli siellä muuta tiellä tai ei. Jos joku tampio on pistäny vitosen kakskymppisten paikalle, niin ei oo mun asia ruveta raskaitten sarjojen jälkeen järjestelijäks.
Itse treenaan 90% yksityisellä salilla missä pääasiassa trenaan yksin tai sitten muut treenaajat on hyvin tuttuja, niin ei ole tälläisiä salietiketti ongelmia. Aina välillä tulee käytyä muualla jumppaamassa ja se aiheuttaa aina pienen shokin, kun näkee jos minkälaista sankaria.Elikkä löytyiskö jotain yleistä listausta siitä, miten salilla kuuluu toimia ja mitä salilla ei saa tehdä?
Esim. saako salille tulla pienten lasten kanssa? Onko syntiä, jos salilla ei ole hikipyyhettä mukana? Jos radiosta soi omasta mielestään paska musiikki, voiko sen noin vain käydä vaihtamassa?
Yks asia mikä itteeni on ärsyttäny: Aloitan lähes aina treenini juoksumatolla lämmitellen, mutta niitä on lähisalillani vain yksi. Joskus on käynyt niin, et joku on tullu salille vaan tunniks käveleen juoksumatolla ja oon siinä sitten ehkä vartin odotellu, kunnes oon luovuttanu juoksumatolle pääsemisen suhteen. Onko tällasessa tilanteessa ok keskeyttää toinen ja kysyy, jos pääsis ite välissä lämmitteleen?
Riippuu salista. Todennäköisesti saa. Mutta huolehdi, etteivät lapset häiritse muita tai ole vaaraksi itselleen tai muille.Esim. saako salille tulla pienten lasten kanssa? Onko syntiä, jos salilla ei ole hikipyyhettä mukana? Jos radiosta soi omasta mielestään paska musiikki, voiko sen noin vain käydä vaihtamassa?
Juoksumatto nyt ei mikään paras lämmittely ole muutenkaan ja lämmittelyyn on tapoja on vaikka miten paljon muitakin. Joten suosittelen, että lämmittelet muuten. Itse kysymykseen: Varmaan voit kysyä, mutta en itse ainakaan ketään päästäisi välissä lämmitteleemään, jos oma treeni siinä olisi kesken.Yks asia mikä itteeni on ärsyttäny: Aloitan lähes aina treenini juoksumatolla lämmitellen, mutta niitä on lähisalillani vain yksi. Joskus on käynyt niin, et joku on tullu salille vaan tunniks käveleen juoksumatolla ja oon siinä sitten ehkä vartin odotellu, kunnes oon luovuttanu juoksumatolle pääsemisen suhteen. Onko tällasessa tilanteessa ok keskeyttää toinen ja kysyy, jos pääsis ite välissä lämmitteleen?
Koska kengät on hienot ja niistä saa hienoja instakuvia.Kysyn ihan mielenkiinnosta että miksi salilla pitäisi käyttää kenkiä? On mulla tietenkin sukat, mutta..