Salietiketti?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Hieman :offtopic: mutta tosi tarina. Muutama vuosi sitten oli joku nerokas:david: tehnyt tempun ja vääntänyt kasan paskaa suihkuhuoneen lattialle.
Hiiiieeeeman salietiketin vastaista toimintaa! :urjo:

Meitä on tosiaan moneen junaan, ja osa jää auttamattomasti asemalle...

:offtopic:
Intissä joku oli paskonut pöntön reunuksella ja sit seuraava oli istunut siihen.:D Sitä sitten tivattiin iltavahvarissa kuka pökäleen oli siihen vääntänyt. No eihän se tietenkään selvinnyt vaikka kyseinen jamppa sitä kovasti yrittikin selvittää.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
-älä paisko niitä painoja tai turhaan kilkutele laitteita.

;) Tähän liittyen on pakko kysyä, kerkeskö kukaan näkemään sitä dokumenttia, jossa Schwarzenegger valmistautuu kahdeksanteen Mr. Olympia-koitokseen? Tekee siinä sitten penkkiä räkissä kaverin kanssa ja neuvoo miestä:

"Just like in the movies, when u put the weights on the bar, u have to slam it in. No matter, if it's just a 5 pound weight - always make it sound like it's a THOUSAND POUND weight!" :rock:

Tätä noudattelen itsekin silloin tällöin, jos haluan äijistellä. Mut muuten joo, painot hissutellaan. Ja tietty laitteissa on hyvä laskea se pakka paikoilleen, eikä antaa sen pudota. Kuulostaa karseelta ja lyhentää vaijerin/laitteen käyttöikää..

Piis

Vaatteet ilman muuta päällä! Vaikka sitä lihaa löytyykin niin silti paidan rempominen pois päältä herättää kyllä epämiellyttäviä katseita. Siveellisyyden nimissä :D

ahdasmielistä, hajuhaittojen estäminen parempi syy

e: pikku salilla pakkomorjestus tuntemattomille :D

;) Tähän liittyen on pakko kysyä, kerkeskö kukaan näkemään sitä dokumenttia, jossa Schwarzenegger valmistautuu kahdeksanteen Mr. Olympia-koitokseen? Tekee siinä sitten penkkiä räkissä kaverin kanssa ja neuvoo miestä:

"Just like in the movies, when u put the weights on the bar, u have to slam it in. No matter, if it's just a 5 pound weight - always make it sound like it's a THOUSAND POUND weight!" :rock:
Piis
Mikäs tää dokkari on? Sen verran pakko pilkkua nusasta, että Arska tuskin on valmistautunut kahdeksanteen Mr. Olympiaan. Mutta onko tää v. 1980 Olympiasta tehty (joka siis oli seitsemäs)?

Mikäs tää dokkari on? Sen verran pakko pilkkua nusasta, että Arska tuskin on valmistautunut kahdeksanteen Mr. Olympiaan. Mutta onko tää v. 1980 Olympiasta tehty (joka siis oli seitsemäs)?

Niin, nimenomaan .. :nolo: Ja toi on tosiaan Total Rebuild toi dokkarin nimi. Jossain vaiheessa sen katsoin Pakkikselta löytyneen linkin kautta, mutta nykyisin toi taitaa olla poistettu Youtubesta, kuten kaikki muukin hyvä kama vähän rupee oleen .. Harmi, kohta siellä on vaan niitä turhia pätkiä, missä jengi vetää mentosii ja kolaa. Mut aina voi kattoa Pumping Ironia.

:offtopic:
Intissä joku oli paskonut pöntön reunuksella ja sit seuraava oli istunut siihen.:D Sitä sitten tivattiin iltavahvarissa kuka pökäleen oli siihen vääntänyt. No eihän se tietenkään selvinnyt vaikka kyseinen jamppa sitä kovasti yrittikin selvittää.

Joku kattonu southparkin 10 kautta ja päättäny kokeilla käytännössä onnistuen siinä :D :D :D

Onko teissä miehissä jotain vikaa, kun ei naisten pukkarissa eikä vessoissa saatikka suihkuissa ole yhtään mitään tuollaisia ongelmia?

Enkä määkään kyllä moikkaa salilla, muuta kun tietty joillekin tutuille. Jos uskallan...

Onko teissä miehissä jotain vikaa, kun ei naisten pukkarissa eikä vessoissa saatikka suihkuissa ole yhtään mitään tuollaisia ongelmia?

Helppohan se teillä naisilla on sanoa kun teistä ei erity kuin teelusikallinen ruusuvettä päivässä!

;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Enkä määkään kyllä moikkaa salilla, muuta kun tietty joillekin tutuille. Jos uskallan...

Tää on kyllä harmittavan yleinen ilmiö, että miesten vessat o iha vitun likasia. Onko se sitten niin että ei paljoa liikuta muiden asiat kunhan saa omat hommat hoidettua vaikka sitten vähän pöntön viereltä?

...ei sillä että minulla olisi tapana käydä tsekkaamassa että naisten vessat olisivat sen siistimpiä.

:D Miten tervehditte jos saavutte vaikka suurelle yleiselle salille joka on täynnä tuntemattomia ihmisiä? Itsehän en tällöin tee juurikaan mitään tervehdystä, menen vain suoraan lämmittelemään tms. Vai oliko tästä edes kyse? Tietenkin eriasia jos jonkun tiskin tai sellaisen ohi kulkee, mutta itse pyhimmässä en mitään yleisiä tervehdyksiä ole kyllä tehnyt...

Tervehdin niitä jotka tunnen outsaid sali tai niitä joita näkee salilla paljon tai on puhunu niitten kaa..

Yks asia jossain ihmisissä vähän kummastuttaa jotka tuola meidän salilla käy. Olin tekemässä alataljaa ja huomasin kun toinen kaveri tuskasesti pyöri siinä ympärillä selvästikin mielessä se alataljan teko myös. Noh se rupes väsään toisesta alataljasta jossa ei ollu penkkii omaansa ja haki siihen kapulat. Kyl meikäläisen tauot on ainakin sarjojen välissä se sarjan pituus.. joten ois vaan kysyny että voiko tehä välissä niin oisin antanu mutta.. nii.. ujous voitti.

Näitä tosimiehiä jotka eivät treeniromujaan pese on kyllä aivan liikaa. Vaikka se paskanhaju ei itseä haittaa, ei tarkoita sitä, että se ei haittaisi muita reenaajia.

No meikäläinen ei käy suihkussa työpäivän ja salitreenin välissä.. on sen verran kuiva iho muutenkin että jos tuon kaks kertaa päivässä käyn suihkussa niin menee rasvaa aivan tolkuttomasti. Joten kun työpäivän jälkeen haisee jo shaisse niin salin jälkeen se on sitten viel kaksinverroin pahempi. En voi mitään. Olen pahoillani.

ensimmäisenä mieleen tulee ällöttävät äijät, jotka joko
A) tulevat "opastamaan" sua miten joku homma pitää tehdä
tai
B) muuten vaan kyyläävät koko hemmetin ajan...

-makes me feel sick-

Niuhotusta:
Rupeaa keskustelu lipsumaan salietiketistä "mikä vituttaa salilla käynnissä" -osastolle, jolle on oma viestiketju jo olemassa jossain päin foorumia.

+ voisi lukea muiden viestejä ennen postaamista kun alkaa samat asiat olla kolmannen kerran listattuna.

t. takapenkin moderaattori ;)

Mielestäni tässä pätee muutenkin elämässä hyväksi osoittautunut sääntö: "When in Rome.." ja niin edelleen.

Itse käyn tosi pienellä salilla, ja porukkaa ei ole paljon. Nekin jotka siellä käy, tuntee oisensa ainakin pärstäkertoimen perusteella. Eli tällaisissa tapauksissa voi minusta hyvin esim. istuskella penkillä vaikka rannekääntöjä tehdessään. ja toki isollakin salilla, jos ei ole ruuhkaa.

Itse olin alussa vähän ujo, enkä uskaltanut mennä väliin kyselemään, että joskus vois jonkun toisen tauolla tehdä yhden sarjan ja näin vuorotella, mutta sitten huomasin, että jos ei muuta, niin ainakin kaikkia salillakäyviä yhdistää juuri tämä harrastus ja sen tärkeys, joten voisi ihmisten ajatella järkeilevän näitä asioita aika samalla tavoin.

Itse olen tyytyväinen, kun ihmiset nyt sen verran käyttäytyvät, etteivät tule minun pullosta vettä juomaan tai minun pyyhkeeseen otsaansa pyyhkimään. ;)

ensimmäisenä mieleen tulee ällöttävät äijät, jotka joko
A) tulevat "opastamaan" sua miten joku homma pitää tehdä
tai
B) muuten vaan kyyläävät koko hemmetin ajan...

-makes me feel sick-
Eikös se oo positiivista kun kokeneemmat neuvoo jos itse tekee väärin eikä sitä tunne tai näe.

Zone-sarja -42%
Eikös se oo positiivista kun kokeneemmat neuvoo jos itse tekee väärin eikä sitä tunne tai näe.
Niinhän sitä luulisi.

Mutta juuri tuollaisten prinsessojen takia en koskaan neuvo salilla ketään pyytämättä, varsinkaan naisia. Saa tehdä aivan niin päin vittua kuin haluaa, mua ei kiinnosta kuin oma treenini. Toisaalta jos joku jotain kysyy, opastan mielelläni.

Oikeastaan ei muusta niin väliä kunhan Lambadan soittaminen päättymättömältä kasetilta saataisiin jotenkin kriminalisoitua.

Niinhän sitä luulisi.

Mutta juuri tuollaisten prinsessojen takia en koskaan neuvo salilla ketään pyytämättä, varsinkaan naisia. Saa tehdä aivan niin päin vittua kuin haluaa, mua ei kiinnosta kuin oma treenini. Toisaalta jos joku jotain kysyy, opastan mielelläni.

What...ettekö te oo ikinä nähny kuinka jotku tyypit ällöttävällä tavalla kattoo koko ajan naisia ja se opastaminen on nimenomaan "opastamista". Kyllä sen voi asiallisestikin hoitaa.

Enpä tiedä onko vielä kukaan tämmästä "kettiä" tuonu esille.

Ei tulla 10 kaverin kanssa salille ja oteta se penkki haltuun kahdeksi tunniksi.

Vaikka onkin ilmainen opiskelijoille, ei se tarkota, että sen omistais.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom