Salietiketti?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ärsyttääkö teitä jos alatte juuri tekemään esim. kovaa mave sarjaa ja heti ensimmäisen toiston jälkeen siihen eteen tulee joku tekemään vaikka pystypunnerrusta niin että joudut katsomaan hänen selkäänsä. Muutenkin jos joku tekee jotain liikettä niin mun mielestä siihen eteen kannattaa mennä vasta kun hän on sarjansa tehnyt.

ei, koska tilanne hoituu avaamalla suunsa ja pyytämään tekemään punnerruksensa muualla ja voit taas vedellä hyvin mielin. välillä tuntuu että salit ovat epäsosiaalisimpia paikkoja maailmassa. :rolleyes: tai sitten kaikki täytyy vaan niellä ja tulla vuodattamaan pakkikselle.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No en mä ekan toiston jälkeen ala keskeyttäämään sarjaa ja pyytää jotain toista lopettamaan myös sarjansa kesken vaihtamalla paikkaa. Kyllä sen sarjan voi siinäkin vetää, ei se mun maailmaa kaada jos joudun kattoo jonkun toisen seälkää.

Ärsyttääkö teitä jos alatte juuri tekemään esim. kovaa mave sarjaa ja heti ensimmäisen toiston jälkeen siihen eteen tulee joku tekemään vaikka pystypunnerrusta niin että joudut katsomaan hänen selkäänsä. Muutenkin jos joku tekee jotain liikettä niin mun mielestä siihen eteen kannattaa mennä vasta kun hän on sarjansa tehnyt.

joo, kyllähän se varsin mielenkiintoista on, kun just kumartuu ottaa tangon maasta ja ottaa kiintopisteen seinästä, niin joku tulee jotain pyllistelemään siihen eteen. Eikö voi odottaa sen vertaa että oon sen 3 toistoa tehnyt ja pyllistellä sitten, häh??

Kyllä joo salit hieman epäsosiaalisia paikkoja, mutta kyllä se epäsosiaalinen tässä tapauksessa on se, joka toista huomioimatta menee keskittymisen sekoittamaan edessä toikkaroinnillaan.

Salietiketti

Tuolla Salikomedia -ketjussa nyt ajauduttiin vähän harhaan itse komediasta ja puhutaan tällä hetkellä laitteiden varailemisesta. Tästä tulikin mieleen, ettei tälläistä yleistä ketjua taida olla, jossa kerrottaisiin yleisiä neuvoja sujuvaan salilla käyntiin. Tänne siis porukka voi laittaa näitä niin sanottuja hyviä salielämän käytöstapoja sekä niitä asioita, jotka eivät sovi sinne salille. Myös väittely on sallittua.

Itseäni kiinnostaa tuo laitteiden varailu, sillä on tapana tehdä supersettejä, jos salilla on tarpeeksi rauhallista. Jos sitten joku haluaa käyttää samaa taljaa niin annan kyllä tehdä välissä, mutta käyn ennen supersarjoja varmistamassa ettei kukaan tee siinä tai jos tekee niin kysyn, että voinko tehdä myös siinä ja kerron yleensä tekeväni vielä superina (tuskin monet edes tajuavat, mitä tuo tarkoittaa). Kamani pidän yleensä siinä penkin, taljan tai tangon vieressä, jota käytän ja tämä on kai kaikkien mielestä se oikea tapa. Ja niitä kamoja sitten raahataan mukana eikä jätetä keskelle salia, ennemmin sitten jonnekin nurkkaan.

Muita hyviä tapoja on tietenkin antaa toisten tehdä sarjat rauhassa ja sitten vasta mennä säätämään omia painojaan tai juttujaan. Mikään ei v*tuta enempää kuin sarjaan häiriintyminen. Sitten kuulokkeista suosittelisin kuuntelemaan musiikkia ainakin sellaisella volyymilla, että kuulee, jos puhutaan. Painojen palauttaminen sinne, mistä ne on otettu on myös hyvä perussääntö.

Jos porukalle tulee mieleen tälläisiä etikettineuvoja niin tänne siis.

Heti ekana tuli mieleen pari tapausta, nimittäin huutavat treenaajat, enkä nyt tarkoita niitä, jotka örisevät raskasta sarjaa tehdessä, se nyt kuuluukin asiaan. Mutta tämmöset yleensä keski-iän kriisiä lähestyvät treenaajat, joita on yleensä se ~3 jamppaa, juttelevat toisilleen niin saatanan kovaa että ei omia ajatuksiaan kuule.. ''KATOMMORO RAINERI MITÄ VANHA PATU! PALJO PENA, ONKO NOUSSU EILISESTÄ!!!!?!??''

Ymmärrän jos salilla keskustellaan kaverin kanssa ja heitetään läpyskää, mutta ne ketkä eivät saa asiaansa sanottua huutamatta ottaa vähän kaaliin... Tänään on muutenkin hermot kireellä :D

E. Eli siis pliis, keskustelkaa sopivalla volyymilla, ettei se häiritse muita, kiitos. :worship:

Tapahtui itselle eilen.... Tein vinopenkissä käsipainoilla sarjaa, taisi olla viimeinen sarja ja puskin painoja kohti kattoa... kuin yhtäkkiä... joku poitsu(ikä varmaan siinä 17-19 v kieppeillä) tulee mun eteen tekeen vipareita...
Ei siinä sinänsä mitään vikaa, mutta jos mulla on 55 kg käsipainot käsissä, niin luulisi oleva kaverilla sen verran älliä, että ne käsipainot saattaa tulla aika nopeastikkin tonttiin sieltä ylhäältä ja silloin itse toivoisin, ettei kukaan ole edessä heiluttelemassa rautojaan...

Nooh... se siitä, eli salietikettiin:
- Jos joku tekee jollain laitteella(esim vinopenkki, joka tarkoitettu käsipainoille... you know what i mean) niin anna kaverille työrauha ja älä tee hänen läheisyydessään sarjojasi.
- Älä sinkoile kesken toisen sarjan hakemaan niitä käsipainojasi siistä telineestä... odota, että toinen on tehnyt sarjansa loppuun...

Pitäis keksiä joku standardi sen suhteen että kuinka kaukana peilin edessä treenavan pitää seistä että siitä saa virallisesti kävellä ohi tai hakea jotain painoja. Normisalilla jengi yleensä tekee siinä reilen metrin päässä käsipainoteliseestä/peilistä eikä siihen eteen tulla hääräämään mutta toisella salilla kun käyn niin porukka tuijottaa peiliä intensiivisesti vaikka 4 metrin päässä. Pitäis perkele laittaa joku teippi lattiaan että tietäis mistä välistä kehtaa vielä kulkea hakemaan painoja kesken toisen sarjan :D

Myös ihokarvojen sheivaaminen/maalaaminen/trimmaus tai mitä ikinä sit keksiikään, niin se ei kuulu niin suihkuun kuin saunaankaan...

Kässäritelineen edessä veivatessa itse jopa sarjojen välissä siirryn sivusuunnassa jos näen että taaempana joku tekee vaikka ristitaljaa. Ihan vain että itte tykkään katsoa liikerataa, joten ehkä joku muukin.

Mites, jos teette esim. kyykkyräkissä jonkun jälkeen, niin autatteko tätä nostelemaan painot telineisiin, vai kokeeko monikin tällaisen tunkeilevaksi tai muuten vain turhaksi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kässäritelineen edessä veivatessa itse jopa sarjojen välissä siirryn sivusuunnassa jos näen että taaempana joku tekee vaikka ristitaljaa. Ihan vain että itte tykkään katsoa liikerataa, joten ehkä joku muukin.
Meidän salilla tämä vaati aina ajoittain vähän keskittyimistä.. Siinä on pari kyykkyräkkiä peilien edessä, ja niiden takana ristikkäistaljat ja olkapää"kone". Väillä sitä huomaa seisovansa sarjojen välissä sivuttain jossain levypainotelineiden takana, vatsa sisäänvedettynä että kaikki näkisivät pelistä sarjansa :D

Mites, jos teette esim. kyykkyräkissä jonkun jälkeen, niin autatteko tätä nostelemaan painot telineisiin, vai kokeeko monikin tällaisen tunkeilevaksi tai muuten vain turhaksi?

Autan myös jos olen siihen seuraavaksi ilmoittautunut. Moni on myös minua auttanut sanomalla "jätä siihen" tms.

Luin topicin läpi enkä huomannut ainakaan tätä:
Autetaan muita esim. itseltäni tuli henkilö, joka ei saanut kantaa painoja polvensa takia, että toisin hänelle 16kg käsipainot. Ei livistetä paikalta vaan autetaan.

Nooh... se siitä, eli salietikettiin:
- Älä sinkoile kesken toisen sarjan hakemaan niitä käsipainojasi siistä telineestä... odota, että toinen on tehnyt sarjansa loppuun...

Tähän liittyen, minkä ihmeen takia sarjaa pitää jäädä tekemään just siihen käsipainotelineen eteen vaikka vapaata tilaa on joka puolella? Voisko painua sen verran kauemmas ettei blokkaa telinettä?

Meidän salilla yks kävi latomassa kyykkyhäkkiin painot tankoon, sit meni painonnostolavalle tekeen mavea about puoleksi tunniksi. Ite tein penkkiä sit siinä ja kattelin ku yks toinen tulee salille ja heti kyykkyhäkille, kysyy multa "onks sul täs kesken vai." "Ei ku tolla tuolla joka tekee mavee". No tuo menee sit kysymään "tarvitko kyykkyhäkkiä?" Johon vastaus "joo, mul on siinä vielä kesken" <- duh mikä idiootti :face: Kysyjä lähti sit muualle vähän outo ilme päällä. Piti sit varmuuden vuoksi pitää turhaan "varattuna". Ite oisin ainaki sanonu ettet sä ny kahta paikkaa voi varata ja tehä vaan toisessa.

Toinen salietikettijuttu: ei ole kohteliasta eikä viisasta kävellä toisten ilmassa olevien painojen ali kesken sarjan. Just eilen tein pystäriä, niin eikös joku ihan aikuinen mies kävele ihan vasemman käden ali kun mulla on painot ilmassa! Jos olisin normaalisti jatkanut ja laskenu alas, niin niskaansa olis saanu tangon tai kiekon reunan. Olin vähä wtf ja ei toikaan ollu huomaavinaan yhtään mitään. Saattoihan se olla sokea tai ajatuksissaan mokailla...

Oon varmaan joskus aikasemminkin pillittänyt samasta aiheesta.

Kaksi asiaa jaksaa aina hämmästyttää. Nuuskapussien heittely suihkuun ja suihkutilojen lattialle. Toinen on purkan tiputtaminen miesten kusilaariin. Onko kyseessä joku sairas tarve "kyykyttää" siivoojaa, vai yleinen välinpitämättömyys. Jokuhan ne kuitenkin joutuu käsin sieltä noukkimaan?

Oon varmaan joskus aikasemminkin pillittänyt samasta aiheesta.

Kaksi asiaa jaksaa aina hämmästyttää. Nuuskapussien heittely suihkuun ja suihkutilojen lattialle. Toinen on purkan tiputtaminen miesten kusilaariin. Onko kyseessä joku sairas tarve "kyykyttää" siivoojaa, vai yleinen välinpitämättömyys. Jokuhan ne kuitenkin joutuu käsin sieltä noukkimaan?

vähän ohi aiheen, mutta tää pätee kyllä vitusti muuallaki ku salilla. Ei vaan pysty tajuaan et miksi se nuuska pitää nakata jonnekki kusilaarii/pöydälle/lattialle/mihinkään muualle kuin roskiin.

mä kyllä varailen kahtakin eri treenipaikkaa, ku treeniin nyt sattuu kuulumaan vuorotellen kaksi liikettä. mutta tosiaan välissäkin voi tehä, jos painot osuu kohdilleen... heh.
mielenkiintoinen ketju muuten.
ite komapstuin jonkun jalkaan ku kävelin ohi... että niiin iso musta on tullu; onneksi tyyppi ei just silloin tehny sarjaa käsipainoillaan. pahoittelin tapahtunutta.
- oon välillä niiin ajatuksissa, että voin "varastaa" jonkun toisen laitteen, jos tyyppi ei just siinä seiso; toki yleensä kysyn, että oliko täs jollain jotain kesken, mut jos ketään ei oo lähellä niin saatan nappasta esim. ylätaljasta tangon ja laittaa "omani" tilalle. - näitä sattuu aina välillä, mut kuinka pahoillaan sit pitää olla? -

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom