RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
siis editoin jo kyllä' sitä aiempaa viestiä paljon ennen kuin laitoin tuon edellisen viestini.
 
Mahtavia nostoja Superhurrilta ja Ovelta! :worship:

Olisi kyllä mukava nähdä mihin Superhurrin maksimi asettuu, veikkaisin 250kg kisanostoa. Tuo Oven 260kg menee jo Suomen kaikkien aikojen listalla jaetulle kolmannelle sijalle eli edellä eivät ole kuin Sjöman ja Kiri. Hämäläinen ja Salin ovat myös ottaneet kisoissa tuon 260kg. Ei liene kuin ajan kysymys kun Ove ottaa yksin tuon kolmannen paikan.. tosin Freddi tulee kovaa perässä.

Murtomäeltä olisi kyllä mukava kanssa nähdä raw-maksimi pysäytyksellä.
 
Paljonkos Jorma Ojanaho on ottanut kisoissa? En itse muista tarkasti, mutta tuossa 260 tietämissä se on. Osaako kukaan sanoa tarkkaa lukemaa? Jorman salipenkki on huikea 290kg.

Ja Salin on ottanut ainakin 280 salilla. Siitä on pyörinyt videokin netissä.
 
Muistelisin että 255 kg oli Ojanahon paras raw-kisatulos.

Kyllähän tuollainen 260kg stoppipenkki näyttää vaativan sellaisen vähintään 280kg:n salipenkin. On tuo varmasti yksilöllistökin, esim. Jeremy Hoornstran on sanottu penkanneen salilla yli 700 paunaa (n. 320 kg) ja kisatulokset ovat olleet jossain 280 kg:n nurkilla. Tosin nuo salinostot ovat aina vertailukelvottomia, varsinkin jos ei videota ei ole. Sama pätee valitettavasti myös osaan kisanostoista; esim. APF-liitossa ei videoiden perusteella vaadita selkeää pysäytystä rinnalla.
 
Ojanahon penkkiennätys oli muistaakseni juuri 255kg.
Muistaakseni teki sen juniori-iässä...oli tekohetkellä 23v?Näin muistelisin vanhasta bodaus-lehdestä lukeneeni.

Olikohan joko Hannu Saarelaisen, tai Unto Honkosen muistokisassa tehty tuo tulos, näin muistelen.

Yt rekka oli 910kg samaan aikaan, eikä Jorma tainnut sen jälkeen voimanostossa enää kisata.
Edit: toiselta foorumilta luin että tuo Ojanahon nosto on tehty "äiskän" penkkareissa...ja vuonna 96, tai 97...en kyllä ihan allekirjoita tätä, sillä muistaakseni bodauksen jutussa tuo Ojanahon tulos oli vuodelta 93(saatan olla väärässäkin)
 
Mun mielestä kovin raw penkki ikinä: 250 alle satakiloisena ja kevyt kun mikä.

http://www.gometal.com/joulu2004/videot/Toivanen250.avi

No jos aletaan omaan painoon suhteuttaa tuloksia niin tuo ja sitten Saarelaisen 247.5kg -110kg:n sarjaan ovat kovimpia.

Tai, perhana..entäs Eriksonin veljekset?Sulevi ja Alvi? eikös ne ollu kovia...hmm...

Olen saanut käsityksen että hannes olisi nostanut 270 ilman paitaa :eek:

Varmaks en mee sanoo mut voin kyllä uskoa kun oon sivusta seurannu äijän touhuja.
 
Olen saanut käsityksen että hannes olisi nostanut 270 ilman paitaa :eek:

Varmaks en mee sanoo mut voin kyllä uskoa kun oon sivusta seurannu äijän touhuja.

Varmasti salipenkkinä eli ilman pysäytystä onkin nostanut. Loukkaantumisethan ne tuli Toivasellekin kehityksen esteeksi, ties mihin olisi päässyt.

Alle 100 kilosiin 250 kg:n raw-penkki on kyllä hirmutulos. Saa nähdä pistetäänkö marraskuussa Metalin raw-kisoissa paremmaksi. On kuulemma bullet kovassa kunnossa... tosin niitä tuloksia en kyllä usko ennen kuin näen :)
 
Varmasti salipenkkinä eli ilman pysäytystä onkin nostanut. Loukkaantumisethan ne tuli Toivasellekin kehityksen esteeksi, ties mihin olisi päässyt.

Alle 100 kilosiin 250 kg:n raw-penkki on kyllä hirmutulos. Saa nähdä pistetäänkö marraskuussa Metalin raw-kisoissa paremmaksi. On kuulemma bullet kovassa kunnossa... tosin niitä tuloksia en kyllä usko ennen kuin näen :)

Salilla näin kun nosti ilman pysäytystä 260kg, mahdollisesti ja todennäköisestikin on nostanut enemmänkin parhaassa kunnossaan.
 
tietoo kellään paljonko Riku kiri painoi tuolloin kun nosti 302,5kg?!
http://www.keskisuomenvoimailijat.com/arkisto/20061008rikukiri.html

riku oli kyllä sporttisen näköinen voimailija.

kohtuu paksu rinta :D

kiri-fw.jpg
 
Ei oo todellista.:hyper:
Superhurrin kehitystä on kyl mielenkiintoista seurata, jatka vaan videoiden lisäystä nettiin aina kun mahollista.
 
Jeremy Hoornstran jäätävää rintatreeniä:

Flat Bench Press
225 x 15
315 x 10
405 x 10
495 x 8
585 x 3
635 x 2
405 to failure

Incline Bench Press
315 x 10
405 x 8
495 x 5
495 x 5

Incline Dumbbell Fly's
140's to failure for 3 sets (highest dumbbells the gym has)

Flat Cable Fly's
Weight stack for 10 reps, 3 sets

Hammer strength
6 - 45's each side to failure, 2 sets
 

Suositut

Back
Ylös Bottom