RAW-penkki

alumiini sanoi:
Kato, teet niinkuin minäkin, että vedät 35kg dieetin, niin loppuu kyselyt 200kg penkistä aika hätäseen..:D
:lol2: juu niin se täytyypi tehä
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mihin tuo sjöman katos kun kerran vanhasta bodaus lehdestä oon miehestä lukenut ja sen jälkeen ei oo koko ukosta kuulunut mitään tai en ainakaan muista.
siis toiston aikana:)


Olin tossa viimeyön Jarin kanssa laivalla ympärikännissä, puhuttiin siinä varmaan lähemmäs 4 tuntia ja sanoi lopettavansa selkävamman takia. Jari on tuttu tyttöystävän kautta, rento sälli.
 
Sattuisiko joku tietämään kenestä on kyse, joku ilmeisen vahva tyyppi Rhodokselta tultaessa lentokoneessa kertoi pitäneensä hallussa euroopan ennätystä penkissä, puhu jotain että Kirin ja näiden kanssa on aikanaa kisannut.
En valitettavasti tiedä miltä nämä vahvamiehet näyttää joten en pystynyt miestä tunnistamaan, poninhäntä sillä oli eikä se tainnu mikää hirvee pitkä olla, mut harteikas.
Saatto tyyppi tietty vääntää täyttä tuubaakin mutta kysyn nyt kuitenkin.
 
jos pysyy ehjänä niin tässä on seuraava 300kg raw ukko(ellei murtomäki kerkee ensin:)) joita ei ole sitten sjömanin ja kirin lisäksi yhtään ollutkaan suomessa(?), käsittääkseni. nytkin jo varmaan 270kg luokkaa ykkönen? sarjakunto on ainakin aivan älytön ja tuo 9tuli sen verran keveesti että ois tuossa tullu vielä enempiki toistoja ku ois "tosissaan" vaan puskenu ja vähän vauhtia lisänny. suoritus oli äärimmäisen puhdas. mahtavaa freddi, 300 menee vielä!! superhurri=supervaffa
 
joita ei ole sitten sjömanin ja kirin lisäksi yhtään ollutkaan suomessa(?)

Muistaakseni jossain 80-luvun Bodaus lehdessä lukee, että Rune Ståhlberg olisi nostanut sen 300, muistaakseni se oli 2*300

Valitettavasti olen kuullut huhuja, että se olisi ollut melko epäpuhdas suoritus.
 
Muistaakseni jossain 80-luvun Bodaus lehdessä lukee, että Rune Ståhlberg olisi nostanut sen 300, muistaakseni se oli 2*300

Valitettavasti olen kuullut huhuja, että se olisi ollut melko epäpuhdas suoritus.

On varmasti ollut aika vähän tekemistä puhtaan tekniikan kanssa(mikäli on koskaan edes tapahtunut)...mulla on joku vanha, onkohan Unto Honkosen muistopenkkari videolla, jossa Rune nostaa muistaakseni 200kg...
Samassa kisassa Leino 215(aloituspaino) ja Hangasmaa 205, kaikki siis RAW-penkkejä.

Edit: niin joo, olen itsekin lukenut tuon saman jutun mistä mainitsit.
 
Kiitoksia kaikkille!
Täällä hetkellä en tavoitelee raw-maximi-ykkönen. Otan vain joskus vähän 5-10 toiston sarjoja 200-230 kilon raudoilla. Kaikki 1-5 toiston sarjat otan paidalla tai lankulla. Pää ei vielä kestää isoja raw rautoja. Pelkn että rinta menisi rikki.
 
Uskomaton suoritus. Se että kyseinen suoritus tehdään ilman mitään urheilussa kiellettyjä lääkeaineita, tekee siittä vielä paremman suorituksen.:hyvä:
 
Uskomaton suoritus. Se että kyseinen suoritus tehdään ilman mitään urheilussa kiellettyjä lääkeaineita, tekee siittä vielä paremman suorituksen.:hyvä:


Hahaa! Kohta alkaa kinastelu :lol2:

Aivan älyttömän kova penkkipunnertaja on Freddi, mieletön tulos raakana. Maailmanmestarimateriaalia, toivottavasti kohta 350 IPF:n kisoissa todellisuutta Freddin osalta.
 
Kiitoksia!
(2 päivää ennen kyseinen suortitus ADT tuli yllätystestin kanssa pighousille. ja olen 100% varma että se on negatiivinen. )
 
Valitettavasti olen kuullut huhuja, että se olisi ollut melko epäpuhdas suoritus
juu eli muitakin 300suorittajia on. 2x300, jos pitää paikkansa niin huh huh
 

Suositut

Back
Ylös Bottom