RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mendelsonin 700 paunan nosto lämmitelyineen. Jäätävät voimat oli kyllä.
Onkohan kourallistakaan niitä miehiä, jotka ottanu yli 700 paunaa raakana kisoissa? Spoto, Kirill, Henderson ja Mendelson ainakin.

Luulen että Julios Maddox rikkoo Sarychevin 335. Ei ole kaukana tälläkään hetkellä. Vielä vaatii hieman lisää ruutia.

Voinut täällä joskus ollakin, mutta komeaa penkkailua Jari Sjömanilla aikoinaan. Pompulla tulee, mutta voimaa on.
Ovat joskus sanoneet, että isoilla raudoilla penkkailussa on aina läsnä jonkin asteinen kuolemanpelko. Tässä tapauksessa en ihmettelisi yhtään. Itse en uskaltaisi asettua noin rimpulaan penkkiin vaikka siinä olisi 100 kg.

Tuossa Sjömanin penkkiä varmistamassa(selin kameraan)on myös yksi ajankohdan nimimies,Marko Haarakangas.Tämä penkkinäytös oli rusalla painonnostokisojen väliajalla.Olin katsomossa.

Aikamoista sähellystä 310 KILOLLA kun James Strickland koittaa kahteen eri kertaan nostoa.
Todellakin. Mahtoiko turvaraudatkaan olla sillä korkeudella, että painon olisi voinut niille laskea? Aika matalalta näyttää. Vai onko noi edes turvaraudat vai kiinteä osa kehikkoa? No sama se, mutta sanonpa vain, että on siinä sedällä kuitenkin julmasti voimaa. Tekee aivan kirjaimellisesti kapeaa penkkiä ja nostelee kolmeasataa kiloa.

Suositut

Back
Ylös Bottom