RAW-penkki

Bongasin vasta tuollaisen ruotsalaisen hepun kuin Eddie Berglund; IPF Raw. Kaveri kilpailee 66 kg:n sarjassa ja penkkasi 214 kg! Lyhyt oli liikerata, mutta painoluokka huomioon ottaen käsittämätön suoritus. Lisäksi mies ei ole pelkkä penkkaaja vaan kilpailee voimanostossakin (yt 676 kg)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bongasin vasta tuollaisen ruotsalaisen hepun kuin Eddie Berglund; IPF Raw. Kaveri kilpailee 66 kg:n sarjassa ja penkkasi 214 kg! Lyhyt oli liikerata, mutta painoluokka huomioon ottaen käsittämätön suoritus. Lisäksi mies ei ole pelkkä penkkaaja vaan kilpailee voimanostossakin (yt 676 kg)
Ja kilpailee myös painonnostossa oli Suomi Ruotsi otelussa Ratinassa.

Ei ole IPF, ja ei taida olla mihinkään liittoon hirveän sitoutunut tai ei tuo sitä esille.

Thomas Davisin kanssa saman tyylisiä nostajia joka nosti IPF 300kg tämän vuoden penkki MM. Nyt siirtyy "ammattilaiseksi" tosin Thomas.

Tossa ennätys yrityksessä tanko ei edes pysähdy vaan tanko heiluu jatkuvasti rinnallakin. Toivottavasti saa yhtä puhtaalla nostolla itselleen tuon ATWR ennätyksen, kuin tuo 723 paunaa oli. Mua olisi ärsyttänyt jos tuo alempi olisi Kirillin aivan maagisen nätin noston ohi mennyt.

Ei olisi vaikuttanut mun elämään mitenkään, vaikka olisi mennyt läpi enkä ole lähelläkään samoja rautoja. Kuitenkin olen 2019 vuoden mieslapsi niin kommentoin foorumeilla paremmin pärjäävien nostoja.

Kuka on kovin? Eikös Smulteri ole parhaimmillaan hätyytellyt ihan doping testatun liiton maailmanennätyksiä?
Muistaakseni hänellä oli hetken aikaa raaka ME tai sitten muistan täysin väärin.

Ja mitä tuossa äsken keskusteltiin maailman kovimmasta penkkisarjasta niin minusta ehdottomasti kovin sarja ikinä on kirilin 300x4 ilman rannesiteitä. Kaikki jotka seurannut kiriliä niin mies nostaa äärimmäisen puhtaasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom