RAW-penkki

ajattelin treenin yhteydessä kokeilla sitä maagista kahtasataa... kakkonen irtos kohtuu helposti, eikä menny edes kylkiluita:D lasku on vaan vaikee alottaa ku kyynerpäät sattuu niin vitusti, joopajoo:rolleyes: hiotaan tyyliä sitte ku tulee voimaa:rock:
http://www.youtube.com/watch?v=XdQVzHHp7gc


Joose antaa kyytii raudalle:dance2: Tultiin äsken viikon homoilureissulta Kreikasta Rajalan veljesten kanssa:D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaippa minä tännekki postaan. 110kg. Painoa 60kg ja ikää se 16v :P Vuoden vasta nostellut joten olen varsinkin tyytyväinen tähän tän hetkiseen tulokseen :)
 
5x300kg 15cm lankusta raw. Nostomatka ei ole kauheesti noin 8cm. Mutta 300kg ilman paitaa ei painannut mitään käsillä ja se yllätti. Tavoite oli 10 toistoja mutta sai olla kun ranteet sattuivat kun vedin rannesiteet niin löyssästi(huom! katsokaa käsiote) Luulen että ojentajat olisi riitänneet 10 toistoon.

Ja sanon vielä kerran että nostomatka on äärimäisen lyhyt!

http://www.youtube.com/watch?v=O4uBvb7PCks
 
Auts! Ei ihme et ranteessa vähän tuntu, sen verran tekee pahaa kattookin tota mutkalla olevaa rannetta. Kunnioitettava rauta, oli nostomatka mitä tahansa!
 
Älä nyt ole tuommoinen, mistä sitä tietää jos on vaikka kova ryyppyputki tulossa. Silloin tuokin olisi jo saavutus.
 
Kaippa minä tännekki postaan. 110kg. Painoa 60kg ja ikää se 16v :P Vuoden vasta nostellut joten olen varsinkin tyytyväinen tähän tän hetkiseen tulokseen :)
Hei c mon tarviiko sitä penkkitulosta tyrkätä joka vitun ketjuun?? oli varmaan jo 50 kerta ku ilmotat sen;) sovitaanko että seuraavan kerran saat vastata kun tulos alkaa kakkosella:jahas: ainiin ja kuvaa se video joo
 
Hei c mon tarviiko sitä penkkitulosta tyrkätä joka vitun ketjuun?? oli varmaan jo 50 kerta ku ilmotat sen;) sovitaanko että seuraavan kerran saat vastata kun tulos alkaa kakkosella:jahas: ainiin ja kuvaa se video joo
taitaa vaan harmittaa jos ei ittellä kulje:dance2:
 
taitaa vaan harmittaa jos ei ittellä kulje:dance2:

Kyllä mua ainakin vituttaa nää mukavaatimattomat teinit jokka on joka vitun tredissä päivittelemässä tuloksiaan. Ja ilmeisesti luulevat olevansa parasta voimailun historiassa kun pitää kertoo kokoajan tulostensa kehittymisestä.:zzzz:
 
Kyllä mua ainakin vituttaa nää mukavaatimattomat teinit jokka on joka vitun tredissä päivittelemässä tuloksiaan. Ja ilmeisesti luulevat olevansa parasta voimailun historiassa kun pitää kertoo kokoajan tulostensa kehittymisestä.:zzzz:
sieltä ne tulevaisuuden huippunostajat kehittyy... tosin mitättömän pieni ryhmä, mutta kuitenki:rock: liian suuri osa vaan on sitä välitunnilla farkuissa penkkimaksimi neljä kertaa päivässä porukkaa:hyvä: hyvä esimerkki paikallisella salilla vastaavasta tapauksesta: muutama teinipoika oli kokeilemassa penkkimaksimia, tangossa 50 kiloa rautaa ja taistellen taisi yks toisto tulla parhaalta:david: samaan aikaan salilla oli -91 syntynyt 45 kilonen tyttönen joka otti näytösluontoisesti 8 toistoa sillä samalla raudalla:dance: jannut keräs kamansa ja lähtivät porukalla pelaamaan counter strikeä:hyvä: että näin
 
taitaa vaan harmittaa jos ei ittellä kulje:dance2:
Ja säkö sen tiedät miten muilla kulkee treenit tai ei kulje?;) kyllä mua ainakin vituttaa kun se penkkimaksimi pitää ilmottaa joka vitun ketjuun 10 kertaa päivässä. Kyllä se rauta ihan yhtälailla nousee vaikkei sitä penamaksimia 3 päivässä kävisi pakkikselle postaamassa. Ei siis mitenkää henkilökohtaisesti sakk3 kohtaan vaan näin yleisesti:)
 
En mä sitä mielestäni ole kymmentä kertaa jokaiseen topicciin änkeny. Korkeintaan kerran =( En kyllä tiennyt että täällä ottaa jotkut herneen nenään tommosesta. Jos sua ärsyttää niin ignoraa vaikka. no joo.. oon mä sen jokuseen topicciin postannut
 
En mä sitä mielestäni ole kymmentä kertaa jokaiseen topicciin änkeny. Korkeintaan kerran =( En kyllä tiennyt että täällä ottaa jotkut herneen nenään tommosesta. Jos sua ärsyttää niin ignoraa vaikka. Jos et usko niin pyydä vaikka postaamaan videopätkä tai jotain.
Ei ole kysymys siitä ettenkö uskoisi tulostasi, mutta kiva se video olis silti nähdä.. enkä ole ottanut hernettä nenään missään vaiheessa..
 
********** ilmeisesti järjestää ehkä jotkut raw kisat myös helsingissä.
oma kunto on ihan kivassa nousu suhdanteessa. Eilen 10x180kg viimeinen merkistä. ensi viikolla 10x190kg ja sitten onkin taas kevyt viikko. kapeessa penkissä olen jo päässyt maistelemaan 200kg painoja.. dippikin on alkanut nousemaan ihan kivasti. katsellaan nyt,jos mitään en riko,niin vois jossain vaiheessa kokeilla 200kg dippi maximia.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom