RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo melko kevyeltä näyttää..mitä nostoja nuo on!!ei yhtää oikeeta
 
Kunhan et nosta vaan kilpailukiellossa olevien kanssa samassa kisassa niin ei pitäisi mitään haitata. Maajoukkueeseen tulee tietääkseni bannia mutta jos ei ole maajoukkueen jäsen eikä ole tavoitteena päästä maajoukkueeseen niin ei pitäisi haitata mitään. Ja korjatkaa jos olen väärässä, näin vaan muistelin että nämä jutut meni
 
Kunhan et nosta vaan kilpailukiellossa olevien kanssa samassa kisassa niin ei pitäisi mitään haitata. Maajoukkueeseen tulee tietääkseni bannia mutta jos ei ole maajoukkueen jäsen eikä ole tavoitteena päästä maajoukkueeseen niin ei pitäisi haitata mitään. Ja korjatkaa jos olen väärässä, näin vaan muistelin että nämä jutut meni

Samaa minäkin muistelen. Tarkoitus olisi vielä jossain vaiheessa päästä maajoukkueeseen ja ikämies- sarjat olis 1,5v päässä ja silloin maajpoukkueeseen pääsy on helpompaa joten en taida ottaa sitä riskiä että "väärään kisaan" osallistumisesta en olisi maajoukkuekelpoinen..harmi juttu sinällään kun ei pääse kisailemaan raw- kisoissa vaikka halua olisi :eek:
 
aina näitä hirmuja jostain pomppaa. kerrassaan paperia oli 240 nosto. miten olet penkkipekka kehittynyt vuosien varrella vai oletko ollut aina kova penkissä. kerro vähän taustaa jos jaksat ja penkki tuloksia mitä olet minkäkin ikäisenä tehnyt. pirun riski ukko!!
 
aina näitä hirmuja jostain pomppaa. kerrassaan paperia oli 240 nosto. miten olet penkkipekka kehittynyt vuosien varrella vai oletko ollut aina kova penkissä. kerro vähän taustaa jos jaksat ja penkki tuloksia mitä olet minkäkin ikäisenä tehnyt. pirun riski ukko!!


Olen nyt 38v ja penkkipunnerrusta on tullut harrastettua n. 20v ilman suurempia taukoja ( 1v meni kun oikea olkapää reistaili 96-97 ). Huomasin joskus mopoikäisenä että penkki kulkee muita kavereita paremmin ja siitä se innostus sit alkoi, tulos tais olla jotain 70kg. Mulla kun on lyhyet raajat ja iso rintakehä niin penkkipunnerrus on aina tuntunut mun lajilta. 23 vuotiaana nostin 160kg (raw) ja v. 1998 olin 110kg sarjassa ekoissa penkkipunnerruskilpailuissa ja nostin 205kg Rovaniemellä Pohjois- Suomen aluemestaruuskilpailuissa, siitä lähtien mulla on ollut SVNL:n lisenssi. 200kg raw nostin v. 2000 eli 30v ikäisenä ja tulos on ollut kokoajan ylöspäin. Meriittejä on 3 SM- pronssia ja 3 SM- hopeaa sekä PM- pronssi yleisen sarjan penkkipunnerruksessa (SVNL).
 
Sakke kirjoittaa tuossa uudessa voimannoston tulevaisuus -artikkelissa: "Kyllä 200 kilon penkkipunnerrus on kovan luokan tulos tänäkin päivänä mutta ainoastaan 75-kiloisista alaspäin."

Tarkoittaakohan hän tässä raw- vai paitapenkkiä?
 
Sakke kirjoittaa tuossa uudessa voimannoston tulevaisuus -artikkelissa: "Kyllä 200 kilon penkkipunnerrus on kovan luokan tulos tänäkin päivänä mutta ainoastaan 75-kiloisista alaspäin."

Tarkoittaakohan hän tässä raw- vai paitapenkkiä?
Luulisi tarkoittavan paitapenkkiä, kuulostaisi ainakin järkevämmältä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom