RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käsittämättömiä nostoja. 700lbs tulee aivan liian helpon näköisesti. Noissa Spoton nostaissa häiritsee tuo varmistajan roikkuminen niin pitkään kiinni tangossa rinnallelaskun aikana. Eihän sillä mitään merkitystä itse nostoon ja varmaan turvallisuuden takia se tehdään mutta silti se häiritsee.
 
Ihan käsittämättön helpon näköisesti tulee ~318kg. Tuolla samalla tyylillä luulisi kyllä tulevan yli Mendelsonin 324kg, vaikka nuo Inzer XT kyynärtuet pitääkin jättää pois kisassa.
 
Luulen muuten että tuo A-Powerzonen linkittämä video on 675lbs (306kg). Videon alussa kuule vaan "....five pounds on the bar".
Tuo mun linkittämä on sitten 700lbs.
 
Luulen muuten että tuo A-Powerzonen linkittämä video on 675lbs (306kg). Videon alussa kuule vaan "....five pounds on the bar".
Tuo mun linkittämä on sitten 700lbs.
Olet oikeassa,pidemmässä linkissä on pikkulevyt lisänä.Samanlaista DIESEL Poweria molemmissa nostoissa.Toivotaan että korkkaa Mendyltä maximi
rekordin.Jos en väärin ole käsittänyt,Arnold'sissa nostetaan varsinaiset penkit tänään 3/3,nää nyt linkatut on vaan kisojen 'elukka häkki'
näytös nostoja.
 
Spoto taitaa kisata 24.3 ensi kerran. Supertraining järjestää, eli sama mesta kuin viimeks ku yritti ennätystä. Luin tossa että oli ollut pientä flunssaa ja sen takia ollut vähän aikataulusta jäljessä, mutta nyt olisi voimat pikkuhiljaa palautumassa... Toivotaan että pistää uuden ennätyksen. Näyttää vaan olevan aika kova pala toi 325kg+ stopilla.
 
Spoto taitaa kisata 24.3 ensi kerran. Supertraining järjestää, eli sama mesta kuin viimeks ku yritti ennätystä. Luin tossa että oli ollut pientä flunssaa ja sen takia ollut vähän aikataulusta jäljessä, mutta nyt olisi voimat pikkuhiljaa palautumassa... Toivotaan että pistää uuden ennätyksen. Näyttää vaan olevan aika kova pala toi 325kg+ stopilla.

Tuossa raudassa pysähdyksistä runttamaan lähtö vaati voimaa aivan sairaasti! Väitän että 350kg pitää tulla tuolla tyylillä jotta 325 on mitään mahdollisuuksia tulla kunnon merkistä.
Järkyttävän kokoinen ukko on kyllä ja soisi kyllä onnistumisen herralle!
 
Vaikka Spoto on jo osoittanut potentiaalinsa taistelussa maailman kovimman penkkaajan tittelistä, en ole aivan vakuuttunut tuosta "elukkahäkki" hommasta, siis noiden painojen aitoudesta. Anteeksi epäilykseni.
 
mendelsonin 324 oli stopiton penkki. Kovimman stoppi penkin kisoissa on videolla todistetusti nostanut SPOTO. Sarychev taitaa olla vähän jälessä vai?
 
Niin ja joku oli taannoin uumoillut, että Sarychevin kannattaisi painaa enemmän jotta penkki kulkee :) Miehellä painoa on n. 170kg, eikä kovin läskiltä vaikuta?
 
Niin ja joku oli taannoin uumoillut, että Sarychevin kannattaisi painaa enemmän jotta penkki kulkee :) Miehellä painoa on n. 170kg, eikä kovin läskiltä vaikuta?

On kyllä oikeasti jäätävän kokoinen äijä. Parempi penkkimieshan siitä tulis kun söis 30-50 kg lisää painoa ukkoon.
 
Back
Ylös Bottom