RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On joo nättiä. Ja kevyttä.

Lesukoville vinkiksi seuraavaa näytöstä silmälläpitäen että täyden liikeradan toistot aiheuttaa katsojissa aina kovemmat fibat kuin vajaiden nylkyttämiset ;)
 
Samaa mieltä, en tajua mitä porukka itkee. Stopit pois ja hipasuilla kädet suoriksi olisi tullut enemmänkin toistoja, mutta sitten täällä olisi itketty että ei ollut stoppia.

Pakkiksen yleisenpuolen "tuomarointi"-linja on sekä kisa- että sali/näytösnostojenkin suhteen paljon ankarampaa, kuin virallisilla kisatuomareilla ;)
 
Tosiaan, tuo varmistajien epäsuhta häiritsee aika pahasti. Ei menisi kisoissa läpi tuollasilla varmistajilla. Rautaa pois tangosta ja tekniikka kuntoon siis!

eikö tää ala olla jo vähän vanha vitsi? joka vitun ketjussa kun joku kommentoi jotain nostoon liittyen tulee tuota läppää.

itse nosto aivan älyttömän kova, ei jää paljoa huuteluvaraa kenellekään. tuossa vielä samalta mieheltä 25x185 ja 10x227.

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
eikö tää ala olla jo vähän vanha vitsi? joka vitun ketjussa kun joku kommentoi jotain nostoon liittyen tulee tuota läppää.

...sanoo nimimerkki huumor :)

Harvemmin on kolme postausta peräkkäin, joista jokainen aiheutti pientä repeilyä :D Vai onkohan tää vaan väsymystä...
 
Mikä sua vaivaa?

Mun mielestä on hauskaa trollata, kun ihmiset ottaa jotkut turhat asiat pirun vakavasti ja heidän on pakko päästä pätemään aiheesta :)

Huumor: Kai se sillon vanhentuu, kun tosiaan toi turha kommentointi loppuu, veikkaan.

edit. Pitäisi perustaa oma RAW-penkkitredi ja RAW-pena -videotredi.
 
Piti kirjaimellisesti hierasta silmiä kun katoin tota kilomäärää. Onko kukaa muu huomannu että näissä soi aina Ukkometso taustalla? Onks se Freddin voimien salaisuus?

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ukkometso antaa rantahurrihomoille suomalaista sisua!

Tai en tiedä, mutta minulla on nuo ns. "Enkkabiisit" jotka aina vaihtuu.
Jos esm katsotte minun ensimäisiä youtubeklippejä niin jokaisessa soi Stratovarius.
 
Olis Freddi kiva kuulla vähän sun treenimetodeista. Jaksotatko treeniä mitenkään, kuinka usein teet penkkiä, kuinka kovaa, mitä apuliikkeitä teet ja sen sellaista. Varmasti aika monia kiinnostaisi.
 
Minun penkkiohjelma tekee kevästä 2011 ruotsalainen Patrik Hedqvist. Että minulla on aika vaikea kertoa kaikki kun ohjelma koko ajan vähän elää. Saan aina 4 viikon jakso häneltä.

maanantaina: Penkki joko 5&8 toistoja peruskuntokaudella, lähempää kisaa 3 ja 1-2 viikkoa ennen kisaa kakkosia. Työsarjoja tai sanotaan sarjoja yli 200kg on yleensä 4-7 kpl. Päälle makaavasoutua ja kevyesti käsipainopenkkiä ja habaa kevyesti jos vain jaksan.

Keskiviikkona: Noepuspenkki 6x4/5x3/6x2 painot 175-200kg. vipunnostoja olkapäille.

Perjantaina: Tämä reeni vaihtuu koko ajan. Yleensä keskiraskas 70-80% raudoilla liikkeitä on erilaisia ja vaihtuu koko ajan. Yleensä 2-3 penkkiliikeitä + 1 ojentajaliike.

Tämän päälle teen 1-2 kyykkyreeniä jossa yleensä nuosu 1-3 toistoja ja yksi työsarja 1-5 toistoja. Veto teen samalla lailla mutta vain 10-12 päivä. (Veto&kyykky olen reenannut joulusta lähtien ja näistä päätän itse)
 
Back
Ylös Bottom