RAW-penkki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hirveet on kilot kyllä, mutta miksi otat noin kovan pompun rinnalla?

Se on jännä homma, että isommilla raudoilla rajumpi kosketus rintaan on luontevampaa.
Mutta et ole tosissasi, jos tuota kutsut pompuksi. Siinähän vain hyödynnetään räjähtävyyttä juuri niin kun pitääkin. Se on katsos voima monen eri tekijän yhteistulos;).
 
Just, en todellakaan tarkottanut negatiivisessa mielessä arvostella freddin penkkiä, vaan tekniikka pisti kyllä silmään:wtf: Ja siis kyllä toi nyt vaan on pomppu ja selvä sellainen, mutta kuinka vaan :)
 
Just, en todellakaan tarkottanut negatiivisessa mielessä arvostella freddin penkkiä, vaan tekniikka pisti kyllä silmään:wtf: Ja siis kyllä toi nyt vaan on pomppu ja selvä sellainen, mutta kuinka vaan :)

Kaikkea sitä kateellisten suusta lipsuu. ;) Freddi hakee treenillä voimaa ja tekee räjähtäviä toistoja hirmuisilla romuilla. Pomppua en tuossa sarjassa näe hyvällä tahdollakaan. Tarkoitus ei kai voimatreenissä ole tehdä joka toistoa stopilla? Jos pomppua haluat ihailla niin kaiva jostain netin syövereistä esim. kuulamies Manuel Martinezin penkkitreenit jollain 300 kilolla.

Ja puhu vasta sitten pompusta.
 
Just, en todellakaan tarkottanut negatiivisessa mielessä arvostella freddin penkkiä, vaan tekniikka pisti kyllä silmään:wtf: Ja siis kyllä toi nyt vaan on pomppu ja selvä sellainen, mutta kuinka vaan :)

Juu:D Musta siinä on taas vain sitä tekemisen meininkiä. Mutta puolustan sillä, että paikallisilla saleilla olen nähnyt oikeita pomppuja. Ja silloin kyllä tekee pahaa, vaikka tangossa ei olisi yli 60 kiloa.
 
hemmetin kova ukko toi freddi kyl on!! rispektit!!! mutta jos pitää valita pompun ja stopin väliltä niin eihän tuossa ole kahta sanaa sanottavana!! toisaalta ei ole järkiä tehä nostoja stopilta, mutta turha sitä on väittää ettei toi ollu pomppu..
 
no ei todellakaan ollut minkäännäköistä pomppua,kateellisten juttuja... rispektit lähti kyllä täältä,hienon näköistä kun on voimaa ja tulee nopeasti ylös... :5:
 
Kyllä hyvin tulee Freddi! Voimaa on perkeleesti. Mulle tollanen ote on kyl jo melkein normaali penkki ote, eikä niinkään kapea. Mutta ehkä sitten mulla on normaalistikin aika kapea ote.
 
Olkoot pomppu tai ei, ojentajiahan toi liike treenaa, eli eipä sillä pompulla hirveästi ole väliä.
 
Mun ote on silla lailla että etusormet on missä ne "kahrennukset" alkaa. Että minulla on yhtä kapea ote kun kaikki muut kun ne treenavat kapeapenkkiä. Vai onko teillä vielä kapeampi ote?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom