RAW-penkki

Eurooppaan tullessa tulokset kuitenkin tippuivat aikalailla. .

Johtuu siitä, että rikkoi mm. rintalihaksen. 300 penkkaajasta tuli 220 penkkaaja vamman myötä.

Katzikin lopetti voimanoston turhan aikaisin, parhaat vuodet olisi ollut edessäpäin. Vahvinmieskisat ja mm. wrestling ja amerikkalainen jalkapallo meni edelle (lue:raha)

edit.jaa, olikin mtk ehtinyt jo asian kerttomaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä on noloa, mutta en tiedä mitä eroa on RAW penkillä tavalliseen penkkiin verrattuna. Voisitteko kertoa niin ymmärtäisin paremmin. :(
 
Mitä niihin Kazin Jenkkilisiin tulee, niin taitaa olla kateellisten panettelua. Noita jenkkilisiä on perusteltu pienillä tuloksilla Euroopassa(tuo videon kisa), mutta se ei kelpaa todisteeksi, koska hän oli loukkaantumisten takia heikossa kunnossa.

Lisäksi hänen nostojensa väitetään olleen jenkeissä epäpuhtaita. Minulla sattuu olemaan VHS muodossa Kazin nostoja jenkeistä ja en minä muista, että ne olisi ollut epäpuhtaita, mutta pitänee tarkistaa kun kerkeän.

Nuo loukkaantumiset oli toki tiedossa, mutta kyllä sääntötulkinnat ovat varmasti yksi seikka miksi jenkkien tulokset tippuvat niin usein Eurooppaan tullessa. Voi hyvinkin olla, ettei tuossa 1100 yt:ssa ollut mitään jenkkilisiä, mutta helposti sitä ajattelee ettei nuo huhut turhasta lähde, kun kyseessä oli kuitenkin yksi mahtavimmista ennätyksistä mitä lajissa on tehty.

Tiedätkö muuten mtk77, miksi IPF:n tilastoissa ei ole tuota Kazmaierin 300kg:n penkkipunnerrusta, vaan siellä on:

Bill Kazmaier 1953 USA 282.5 04.11.1979 Dayton USA ??

Oli muuten nättejä ja helppoja nostoja tuossa videolla ja varaa näytti jäävän paljon.
 
Tässä on videota vuoden 1983 MM-kisoista. Muistakaa, että Kaz loukkasi pahasti rintansa vuonna 1982 MVM kisassa tangontaivutuksessa ja lisäksi häntä vaivasi lonkkavaiva ennen noita kisoja.
http://www.youtube.com/watch?v=6zd91zuvdjw

Nuo kyykyt ja vedot oli tosi kevyen näköisiä! En yhtään ihmettele tuonkaan perusteella, että on 1100 kiloa paukkunut.
 
"Jari Sjömannin paras kisa tulos on 282,5kg ilman paitaa.Jari otti 300kg ruskeasuolla näytöksessä rawina pysätyksellä ,turha väittää mitään vastaan.Ja jari on ottanut salilla 320kg."

Noin väittää Youtubessa yksi kaveri, mutta eikö ne Jarin 300 kiloset ole paitapenkkejä?
 
"Jari Sjömannin paras kisa tulos on 282,5kg ilman paitaa.Jari otti 300kg ruskeasuolla näytöksessä rawina pysätyksellä ,turha väittää mitään vastaan.Ja jari on ottanut salilla 320kg."

Noin väittää Youtubessa yksi kaveri, mutta eikö ne Jarin 300 kiloset ole paitapenkkejä?

Eivät, Jari on penkannut salilla 300kg RAW.
 
Ne videot niistä Jarin nostoista pitäisi kyllä ehdottomasti saada kaiken kansan nähtäviksi. Ei niitä täälläkään tunnu monet muuten uskovan, mikä on ihan ymmärettävääkin; sen verran käsittämättömän kova punnertaja Sjöman parhaillaan oli.
 
Ne videot niistä Jarin nostoista pitäisi kyllä ehdottomasti saada kaiken kansan nähtäviksi. Ei niitä täälläkään tunnu monet muuten uskovan, mikä on ihan ymmärettävääkin; sen verran käsittämättömän kova punnertaja Sjöman parhaillaan oli.

Kuulemma tolla Youtuben jätkällä on Sjömanin 300 RAW nauhalla, pyysin laittaa jakoon, niin saisi selvyyttä asioihin.
 
Antibodari mä oon se youtuben jätkä:) ikävä kyllä mulla ei oo videokameraa tai tallentavaa DVD-soitinta niin en niitä saa mihkään laitettua.toivottasti pukki tuo:)
 
Antibodari mä oon se youtuben jätkä:) ikävä kyllä mulla ei oo videokameraa tai tallentavaa DVD-soitinta niin en niitä saa mihkään laitettua.toivottasti pukki tuo:)

Ahaa, ok:)

Juu, laita ihmeessä sitten esille. 300 penkkejä ei häpeillä
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom