Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lopeta nyt jo heti tuo itsesi vanhaksi tituleeraaminen! :DTappomenkat. Treenaamattomalla kaudella nää oli aina paljo helpommat, nyt näköjään taas tätä teinilaatua kipuineen ja määrineen. En tiijä pitäskö olla iloinen vai surullinen... toimii näköjään vanahallaki systeemit mut nää kivut on vähä liikaa kun tottui jo kivuttomuuteen...
Mikset jäänyt saikuttamaan ja nukkumaan?Saatoin nukkua puoltoista tuntis viime yönä. Varmaan kuolen vähintään kotimatkalla töistä. Hyi mikä olo.
Meil ei noin vaan saikuteta... pitäs mennä jonnehi työterkalle ja muuta sontaa. En mene. Mieluummin kärsin töissä.Mikset jäänyt saikuttamaan ja nukkumaan?
Mun täytyy nyt ihan miettiä, mikä tänään vituttaa. Siis kestoaiheiden lisäksi :D
Mä en mene tänään töihin koska lapsi niin yskäinen ja räkäinen. Mun duunista voi olla 5pv putkeen pois omalla ilmoituksella. Tulee tarpeeseen :DMeil ei noin vaan saikuteta... pitäs mennä jonnehi työterkalle ja muuta sontaa. En mene. Mieluummin kärsin töissä.
Lisäks vituttaa jonkinverran eilinen maastavetoyritys säälittävästä 105 kilosta. Irtos hienosti maasta ja jäin sit sitä ihmettelemään joten puoles välis en jostain syystä hokassu et tässähä pitäs viel tehä jotahi :D oli vähä sama ku joskus tuli penkkipaidalla niitä aivopieruja et enpä teekkä mitään ite, nostakoon paita... (loppuvaiheen ojentajilla pyngerrys jäi siis tekemäti/yritin tehä löysästi...)
Hitto toi mun mave on huono.
Jöö. Meil töissä eri meininki. Työkaverille tuli iltapäivällä migreeni ja esimies oli sitä mieltä että siihenkin saikkuun tarvitaan lääkärintodistusMä en mene tänään töihin koska lapsi niin yskäinen ja räkäinen. Mun duunista voi olla 5pv putkeen pois omalla ilmoituksella. Tulee tarpeeseen :D
Joo kyllä mua nyt aika paljon vituttaa tämä itse syömällä ja juomalla aiheutettu läskipötsi. Onneksi en ole rannalle ihan heti menossa ja lomaani mennessä ehdin laihtua.
Niin ja mustat karvat jotka puskevat esiin heti jos päivänkin hellittää taistelusta niitä vastaan