Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa olla yövuorossa kun en oo saanu nukuttua kunnolla päivällä. Edellisissä työpaikoissa ei oo tarvinnu tehä uniongelmien takia yövuoroja ja ajattelin että kyllä nää nyt tästä. Nyt ihan paska olo ja päätä särkee, huomenna pakko hakea saikkea kun ei jaksa enää sinnitellä yhtä yötä. Syömiset ja treenitkin menee ihan vituilleen tällä menolla :woot:
 
Asiakas joka on väärässä, käyttäytyy ikävästi, ja vaatii kohtuuttomia. Ja sitten kun sille ei voi suoraan sanoa, että vitun dille, vaan se pitää muotoilla rivien väliin. Olisi parempaakin tekemistä.
 
Miten VR vaihtelee jatkuvasti aikatauluja voi vtunvtunvttu? On tääl asemalla kiva hengailla taas tunti. Eli käytännössä joka päivä pitää tarkastaa erikseen millon pääsee töistä himaan ja vice versa.
 
Tappomenkat. Treenaamattomalla kaudella nää oli aina paljo helpommat, nyt näköjään taas tätä teinilaatua kipuineen ja määrineen. En tiijä pitäskö olla iloinen vai surullinen... toimii näköjään vanahallaki systeemit mut nää kivut on vähä liikaa kun tottui jo kivuttomuuteen...
 
Tappomenkat. Treenaamattomalla kaudella nää oli aina paljo helpommat, nyt näköjään taas tätä teinilaatua kipuineen ja määrineen. En tiijä pitäskö olla iloinen vai surullinen... toimii näköjään vanahallaki systeemit mut nää kivut on vähä liikaa kun tottui jo kivuttomuuteen...
:anssi: Lopeta nyt jo heti tuo itsesi vanhaksi tituleeraaminen! :eek::D

Ps. Ja lasi viiniä kera masturbaation auttaa menkkakipuihin luonnollisesti.
 
Viime viikolla olin vielä sitä mieltä, että kunto/dieetti etenee kivasti. Täysin päinvastaiseen mielipiteeseen ei näköjään paljoa tarvittu.

Vaaka näytti viikonloppuna vääriä lukemia. Siihen päälle tänään pitkästä aikaa military press surkeilla painoilla, epäsopivat treenivaatteet ja kierron puoliväli. Siitä päästiinkin kätsysti mielentilaan että olen heikkopaska, tasapaksu, laihaläski, pullohartiainen sekä lihakseton. Tässä itsesyytöksessä tempaisin vahingossa kuitenkin hyvän jumpan (peilejä vältellen) ja jopa reilusti yliaikaa. Ja sitten koko asia alkoikin jo naurattamaan eli lopputulos positiivinen.
 
Mikset jäänyt saikuttamaan ja nukkumaan?

Mun täytyy nyt ihan miettiä, mikä tänään vituttaa. Siis kestoaiheiden lisäksi :D
Meil ei noin vaan saikuteta... pitäs mennä jonnehi työterkalle ja muuta sontaa. En mene. Mieluummin kärsin töissä.

Lisäks vituttaa jonkinverran eilinen maastavetoyritys säälittävästä 105 kilosta. Irtos hienosti maasta ja jäin sit sitä ihmettelemään joten puoles välis en jostain syystä hokassu et tässähä pitäs viel tehä jotahi :D oli vähä sama ku joskus tuli penkkipaidalla niitä aivopieruja et enpä teekkä mitään ite, nostakoon paita... (loppuvaiheen ojentajilla pyngerrys jäi siis tekemäti/yritin tehä löysästi...)

Hitto toi mun mave on huono.
 
Meil ei noin vaan saikuteta... pitäs mennä jonnehi työterkalle ja muuta sontaa. En mene. Mieluummin kärsin töissä.

Lisäks vituttaa jonkinverran eilinen maastavetoyritys säälittävästä 105 kilosta. Irtos hienosti maasta ja jäin sit sitä ihmettelemään joten puoles välis en jostain syystä hokassu et tässähä pitäs viel tehä jotahi :D oli vähä sama ku joskus tuli penkkipaidalla niitä aivopieruja et enpä teekkä mitään ite, nostakoon paita... (loppuvaiheen ojentajilla pyngerrys jäi siis tekemäti/yritin tehä löysästi...)

Hitto toi mun mave on huono.
Mä en mene tänään töihin koska lapsi niin yskäinen ja räkäinen. Mun duunista voi olla 5pv putkeen pois omalla ilmoituksella. Tulee tarpeeseen :D

Joo kyllä mua nyt aika paljon vituttaa tämä itse syömällä ja juomalla aiheutettu läskipötsi. Onneksi en ole rannalle ihan heti menossa ja lomaani mennessä ehdin laihtua.

Niin ja mustat karvat jotka puskevat esiin heti jos päivänkin hellittää taistelusta niitä vastaan :eek:
 
Mä en mene tänään töihin koska lapsi niin yskäinen ja räkäinen. Mun duunista voi olla 5pv putkeen pois omalla ilmoituksella. Tulee tarpeeseen :D

Joo kyllä mua nyt aika paljon vituttaa tämä itse syömällä ja juomalla aiheutettu läskipötsi. Onneksi en ole rannalle ihan heti menossa ja lomaani mennessä ehdin laihtua.

Niin ja mustat karvat jotka puskevat esiin heti jos päivänkin hellittää taistelusta niitä vastaan :eek:
Jöö. Meil töissä eri meininki. Työkaverille tuli iltapäivällä migreeni ja esimies oli sitä mieltä että siihenkin saikkuun tarvitaan lääkärintodistus :david:

Mun läskiolo ja turvotus alkaa hellittää. Karvojen kasvu entisellään :D aamulla piti paniikissa höylätä kainalokarvoja vaikka vastahan ne ajelin, hmph. Onneks pitkä mekko niin jalkakarvoihin ei tartteny koskea.
 
Ell-laskun loppusummassa oli neljä numeroa, eikä edes alkanut ykkösellä. Edessä pitkä kuntoutus ja kontrollit.

Noh, ei siinä kyllä ollut kahta sanaa, että leikataanko se. Vakuutus on nyt tapissa, eli sieltä seuraavan kerran mitään ensi Vapun jälkeen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom