Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla se pahentaa entisestään sitä ongelmaa ettei pissa tule kokonaan/kunnolla kun on iso mötti koko ajan sisällä vaikka pienempi koko ollut ja ällöttää kun se muuttuu lähes mustaksi eikä kiinnosta keitellä sitä (eikä se edes auta siihen tummumiseen. Lisäksi verta roiskuu aina johonkin mihin ei pitäisi kun tyhjennän sitä.Ohhoh! Mulla ollut kuppi käytössä viimeiset kymmenen vuotta enkä vois kuvitellakaan vaihtavani muuhun. Treenissäkään en huomaa kuppia millään tavalla. Mutta makuasioitahan nämä!
Tämä punttimimmien puoli tuntuu olevan ihan kuollut
Tuntuu vahvasti siltä etten toistaiseksi jaksa käydä salilla kuin kerran viikonloppuisin, kai se sentään tyhjää parempi on
Joo, etenkin kun ”kunnossa” mua kuitenkin eniten kiinnostaa vyötärönympärys, johon syöminen vaikuttaa enemmän kuin treenimääräTämä onkin. Harvoin viitsii edes avata.
Ja varmasti kerta viikkoon riittää jotenkuten saavutetun kunnon ylläpitoon eli toki on parempi
Ihan varmasti suututtais jokaista tollasessa tilanteessa. Ja oikein teit, että selvitit asiaa viralliselta taholta, yksi askel saada kuriin moiset työnantajat.
Ei joku teistä määräaikaisista satu kuulumaan johonkin ammattiliittoon? Sitä kautta ois helpompaa lähteä penkomaan asiaa ja viedä asia oikeuteen, jos on aiheellista. Nyt häntä pystyyn, ja uusia työmahdollisuuksia silmäilemään!