SUPERCARB 1kg -40%

Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Yksi turvonnut plösö täällä moi. Tulin pitkästä aikaa foorumille etsimään kadonnutta motivaatiota ja voi jumalauta että mua ärsyttää toi videomainos joka pärähtää päälle äänien kera aina kun avaa jonkun ketjun. Ja joka kerta sekä minä että samassa huoneessa olevat katit säikähdetään sitä. :mad:

Varmasti on niin että ihmisiä jotka eivät treenaa (millään lailla tavoitteellisesti ainakaan) flunssat vituttavat ja ahdistavat paljon vähemmän. :(

Semmosta että totesin noin parin vuoden käytön jälkeen etten oikeasti tykkää käyttää kuukuppia. Tamponi on paljon kätevämpi, hygienisempi ja mukavampi :eek:

Ohhoh! Mulla ollut kuppi käytössä viimeiset kymmenen vuotta enkä vois kuvitellakaan vaihtavani muuhun. Treenissäkään en huomaa kuppia millään tavalla. Mutta makuasioitahan nämä! :)

Ohhoh! Mulla ollut kuppi käytössä viimeiset kymmenen vuotta enkä vois kuvitellakaan vaihtavani muuhun. Treenissäkään en huomaa kuppia millään tavalla. Mutta makuasioitahan nämä! :)
Mulla se pahentaa entisestään sitä ongelmaa ettei pissa tule kokonaan/kunnolla kun on iso mötti koko ajan sisällä vaikka pienempi koko ollut ja ällöttää kun se muuttuu lähes mustaksi eikä kiinnosta keitellä sitä (eikä se edes auta siihen tummumiseen. Lisäksi verta roiskuu aina johonkin mihin ei pitäisi kun tyhjennän sitä.

Tämä punttimimmien puoli tuntuu olevan ihan kuollut :cautious:

Tuntuu vahvasti siltä etten toistaiseksi jaksa käydä salilla kuin kerran viikonloppuisin, kai se sentään tyhjää parempi on :notworthy:

Eilen takareisi/pakara-treeni, ja tänään kipein kohta on etureidet. Meni vissiin melkein sinne mihin piti.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Tämä punttimimmien puoli tuntuu olevan ihan kuollut :cautious:

Tuntuu vahvasti siltä etten toistaiseksi jaksa käydä salilla kuin kerran viikonloppuisin, kai se sentään tyhjää parempi on :notworthy:

Tämä onkin. Harvoin viitsii edes avata.

Ja varmasti kerta viikkoon riittää jotenkuten saavutetun kunnon ylläpitoon eli toki on parempi :)

Tämä onkin. Harvoin viitsii edes avata.

Ja varmasti kerta viikkoon riittää jotenkuten saavutetun kunnon ylläpitoon eli toki on parempi :)
Joo, etenkin kun ”kunnossa” mua kuitenkin eniten kiinnostaa vyötärönympärys, johon syöminen vaikuttaa enemmän kuin treenimäärä :unsure:

Aamulla tuli tajuttua että alkaa näköjään naishormoonien vähyys lyömään päälle.. Tai sitten jotain on pielessä. Selässä vissiin joku ihon alainen finni ja hiton turvonnut ja tulehtunut sellainen. Tätä sitten kynsinyt auki siinä toivossa että turahtaisi tyhjäksi. Mutta mitä peilin edessä huomaankaan.. Lapojen välistä pukkaa karvaa, prkl!

Noh.. Ajan kysymyshän tämä onkin ollut.. Vaikka onkin sellainen niskavilla fetissi niin en nyt ajatellut että saisin itseäni rapsutella sieltä :D

Mites täällä onkin näin hiljasta? Ei pelkästään punttimimmien puolella, vaan myös tuolla yleisellä puolella? :confused: Onko porukka siirtynyt netistä oikeeseen maailmaan?

Hiljaista on. Mua vituttaa ihan suunnattomasti, että vihdoinkin kun pääsi treenaamaan ja keskittymään itseensä niin sitten tulee loukkaantuminen :mad: Treenin aloitus ja muutto päälle niin meni selkä ja pakara :cry: Koko viikonloppu on mennyt sängyssä kun sattuu vaan koko ajan. Kokeilin Pamolia ja Panadol Fortea, ehkä auttoivat. Huomenna lääkäriin selvittämään että miten tästä selviää. Makaaminen auttaa, mutta heti kun lähtee liikkeelle niin kipu palaa. Ja ainoa asia mikä pyörii päässä on että miten pitkä tauko tässä on edessä ja mitä pystyy treenaamaan. :woot:

Ihan varmasti suututtais jokaista tollasessa tilanteessa. Ja oikein teit, että selvitit asiaa viralliselta taholta, yksi askel saada kuriin moiset työnantajat.
Ei joku teistä määräaikaisista satu kuulumaan johonkin ammattiliittoon? Sitä kautta ois helpompaa lähteä penkomaan asiaa ja viedä asia oikeuteen, jos on aiheellista. Nyt häntä pystyyn, ja uusia työmahdollisuuksia silmäilemään!

Joo! Jos kuuluu liittoon tai ihan vaikka jos on YTK:n täysjäsen, niin sieltä voi (ja kannattaa) pyytää juridista apua. Tollasten mulqvistien ei pidä antaa jatkaa porskuttamista!

Edit: Oho! Huomasin, että pikkasen vanha tuo postaus. Täällä näemmä on todella hiljaista! :'D

Fjäril - Voi nenä! Koitahan levätä ja parannella. Asioilla on tapana järjestyä! Tsemppiä!

Back
Ylös Bottom